Mahakuvat

Onpa teillä kaikilla jo pyöristyneitä masuja! Mulla ei kyllä näy mitään vaikka olen hoikka :sad001 kasva kumpu, KASVA! :grin
 
Sannalii mulla ekassa raskaudessa ei kasvanu maha ollenkaan (sikiö kuoli rv15). Toisessa alkoi vähä vajaa puolen välin näkyä pikkusen, puolen välin jälkeen vasta selkeemmin. Jännityksellä ootan kuinka tällä kertaa näkyy :)
 
8a3f0c4b5367cd92bfc77602ed4ae044


Omat normipituiset paidat ja topit joutaa ilmeisesti käytöstä pois. Tuppaa nousemaan justiinsa tuolleen tohon mahan isommalle kohdalle. :D

Väljät ja pidemmät paidat käyttöön.. mammahousuissa on kuljettu jo monta viikkoa.. :rolleyes:

Ainiin ja taas ne viikot unohtui. Tänään 11+3
 
Voi ihania massuja! :Heartred Itse ootan aikaa, että mahaa saa korostaa vaatteilla. Tällä hetkellä näytän vaan hyvin syöneeltä. :oops:
 
Tänään tuli täyteen 12+0 ja aikamoiseksi tuo maha aina iltaa kohden kasvaa. Farkut ei mene enää raivollakaan päälle, minkä vuoksi olen hiihdellyt collareissa ja muissa löysissä housuissa jo pitkään. Huomena lähden ostamaan ekat mammavaatteet :)

20161014_152139.jpg
 
Tuulia, voi hyvänen aika kun ihana masu ja miten sä voit olla jo noin pitkällä:D perästä tullaan:wink mä ajattelin käydä joko ke tai to shoppaamassa housut, ukko saa olla penskojen kanssa ja mä otan omaa aikaa:p
Hauskaa shoppailua!
 
Huh! On täällä muitakin, joilla on masu jo pullahtanut ulos :D. Ollaan Tuulian kanssa varmaan aika samoissa mitoissa, jos katsoo mun iltamahaa (mulla nyt 11+4). Mä näin esikoista odottaessa kuvittelit, et se maha rupeaa vähitellen kasvamaan ehkä ensimmäisen kolmanneksen jälkeen, mutta mulla ei oo vk7 jälkeen mahtunu mitkään "normivaatteet" päälle, koska oon ollu tosi hoikkanen ja käyttäny niin tyköistuvia vaatteita. Ostin ensimmäiset mammahousut jo tosi aikaisin ja kaapista piti kaivaa kaikki löysät topit ja mekot jakun kanssa käytettäväksi (töissä pakko pukeutua siististi). Yritänpä itsekin jossain välissä ottaa masukuvaa tänne laitettavaksi :).
 
Jee! Täällä turvotus laantuu.. aiheesta kun olen jaksanut marmattaa ja ahdistua, niin tuntuupa nyt helpottuneelta. Illaks kyllä edelleen turpoaa, mutta nyt jos vertaa noihin edellisiin kuviin, niin huima muutos! :D
d956243acb5e9797b9fccb8e0d09e998


Mustavalkoinen kuva 11+3
Ja toinen tänään 12+1!

Tästä eteenpäin turvotushötön tilalle oikeaa vauvamasua kiitos! Ja näistä viikoista eteenpäin sen tulevan pyöreyden jo kantaa ylpeydellä :wink :D
 
Rv10+6 -muutakin kuin pieni sikiö (mies uskoo että tulee kaksoset) :Heartred
 
Sovitin eilen uusia kiipeilyvaljaita ja kuvassa näkyy hyvin meidän pieni "kuplahalli", niinkuin mies tuota pienen asumusta nimittää [emoji173]. Nyt menossa 12+6.

Melkoista tottumusta vaatinut tämän vaihtelevan turvotuksen kanssa eläminen... Olen ollut aina tosi kriittinen omaa kroppaa kohtaan ja mahan on pitänyt olla aina ihan littu ja nyt tuossa on vain tuollaista hyllyvää turvotusta [emoji38].

71ff6f85d1132bfddc57efb517129c55
 
Obier, tiedän tunteen... kuulostan varmaan ihan kamalalta ja pinnalliselta, mutta tuntuu ikävältä kun maha on tommonen ihme turpee löllö, kun on tottunut olemaan suht rimpula. :'D Se ei auta, että mies kutsuu mua jo nyt plussapalloksi. XD Alkais jo näyttää kunnolla vauvamasulta, niin ei tarvisi miettiä tuollaisia typeryyksiä...
 
Takaisin
Top