Maalismietteet

Bellarus, täällä ihan sama juttu! Ei jaksais selitellä tai keksiä tekosyitä mut kun ei viel halua kertoakaan. Ei oo helppoa.

Menin sit sen kautta et toiselle meni läpi ja toiselle päädyin kertomaan vaikka ei nyt pakko olis ollut. Mutta läheisin ystävä kuitenkin :)
 
Äitiyspakkausjännääjät! Muistutan, että uusi pakkaus julkistetaan tänään fb:ssa klo 8.40 :p
 
Fb-live alkaa tosiaan Kela-Kertun sivuilla n. klo 8.40. Toivotaan, että olisi mieluisa :)
 
Mitä tykkäsitte pakkauksesta? Musta siinä oli monta ihanaa tuotetta mutta ne värikkäät jää varmaan käyttämättä :D Varsinkin se unipussi oli aika karsee. Mut muuten kyl tykkäsin :)
 
Aika tylsä pakkaus [emoji28][emoji28] monta kivaa tuotetta oli! Ja toki valkoisiin ja harmaisiib on helpompi yhdistellä värejä ja käy tytölle ja pojalle. Makuupussista en kyllä tykännyt.
 
Tykkäsin pakkauksesta todella paljon ja ei taida olla muuta vaihtoehtoa kuin ottaa se :grin
 
Minusta oli myös tosi ihana pakkaus, hyviä neutraaleja värejä, harmaata, valkoista, tummansinistä... värikkäitä ja isoja räikeitä kuvioita onneksi vähemmän. Ja mahtavat nuo Suomi100/Äitiyspakkaus80-töppöset, ihana muisto saada juhlavuoden pakkaus!
 
Tykkäsin tosi paljon! Ainoo mistä en tykännyt oli se unimekko. Munkin mielestä ne suomi100 töppöset oli aivan ihanat :D
 
Minä tykkäsin äitiyspakkauksesta myös, tosin haalari oli vähän tylsä. Jostain syystä kaikki geometriset kuviot ei mulle uppoa mut ihanahan tuo muuten kaikinpuolin oli :)
 
Joko kenellä teillä isommilla viikolla olevilla on masut kasvaneet? :) Koska on alkanut tuntua, että kohtu on kasvanut? miulla huomenna alkaa 10. viikko,mutta olen levinnyt vaan tasaisesti joka puolelta ehkä 2-3kilon verran. :D jännä nähdä kun odotan toista, että koska alkaa vatsa näkyä, esikoista odottaessa vasta joskus viikolla 22 kun olen (ollut) hoikka.
 
Mulla on masu jo sellainen, että erottaa kyllä, et siellä on muutakin kuin läskiä :D Kohtu tuntuu jo häpyluun yläpuolella. Viikkoja nyt 10+2
 
Joko kenellä teillä isommilla viikolla olevilla on masut kasvaneet? :) Koska on alkanut tuntua, että kohtu on kasvanut? miulla huomenna alkaa 10. viikko,mutta olen levinnyt vaan tasaisesti joka puolelta ehkä 2-3kilon verran. :D jännä nähdä kun odotan toista, että koska alkaa vatsa näkyä, esikoista odottaessa vasta joskus viikolla 22 kun olen (ollut) hoikka.

Mulla näkyy masu jo. Nyt rv 10+5. Kohtu eteenpäin kallellaan. Esikoista odottaessa alko näkymään rv11+. Kohdun voi tuntea selvästi tossa häpyluun päällä.
 
Vakuutuksista, me otettiin lähitapiolasta esikoisen raskausaikana ja otetaan tälle toisellekin sieltä, kun on keskitetysti kaikki samassa. On kyllä maksanut itsensä takaisin, kun ollaan ravattu yksityisellä pojan iho-ongelmien ja kipujen takia. On se niin mukava vaan varata aika yksityiseltä kun kaikki korvataan, ei tartte jonotella ja ihmetellä, labraan pääsee heti ja kaikki toimii. Pidetään varmaan ainakin kouluikään saakka nuo ja katsotaan sitten kannattaako jatkaa.
 
Takaisin
Top