Ihania käsitöitä ootte tehny :) mulla tulossa varmaan jo kuudennet vauvan sukat, ehkä jotkut tumputkin vois tehdä. Villahaalari olis sulonen mutta vielä vähän työläs mulle tai joku muukin vaate. Melkein kaiket illat istun sohvalla kutomassa :)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
YouTubesta katoin videon miten se päätellään :D Olis kiva ostaa 3-4 eriväristä lankaa ja tehdä niistä neliöitä. :) oonko ihan hakoteillä jos ostan esim Nalle lankaa ja niihin suositeltiin 3 1/2 kokoisia puikkoja? Saako niillä aikaseks mitään? Vai mikä lanka olis hyvää :D
No mä mietinki niitä isoäidin neliöitä! Novitalla oli hienot ohjeet YouTubessa, mut veikkaan et siihen mulla menis hermot ku se näytti vaikeemmalta ku tavallinen kutominen. Tai ainaki hitaammalta! Ehkä mä ostan virkkuupuikonkin ja kokeilen sitäkinMitä aattelet virkkauksesta? Ootko ikinä koittanu isoäidin neliöitä? Niistä tehään usein vauvan vilttejä ja on helppoja ja nopeita, nopeampia ku puikoilla neulotut neliöt :) jos en ihan väärin muista niin nalle lanka taitaa olla noin 75% villaa ja nuo puikotki kuulostaa ihan hyvältä :)
No mä mietinki niitä isoäidin neliöitä! Novitalla oli hienot ohjeet YouTubessa, mut veikkaan et siihen mulla menis hermot ku se näytti vaikeemmalta ku tavallinen kutominen. Tai ainaki hitaammalta! Ehkä mä ostan virkkuupuikonkin ja kokeilen sitäkin