Meillä tyttö pudistaa päätään, kun tekee jotain kiellettyä. Tekeepä sen kielletyn asian usein siitä huolimatta. Usein katsoo minuun ja pudistaa päätään, ikään kuin kysyy saako tehdä jotain/koskea johonkin. :D
Mulla on vähän vauvakuume, mutta en mä ehkä vielä kuitenkaan haluaisi uutta vauvaa. Tavallaan haluan, tavallaan en. Oon nyt vasta ruvennut vähän urheilemaan ja olisi kiva olla taas paremmassa kunnossa. Tiedän melko varmasti, että jos tulisin raskaaksi, niin helposti jäisi urheilut. Muutenkin pelkään vähän hukkuvani tähän äitiyteen, koska musta on ihanaa olla äiti. Mutta pitää sitä olla jotain muutakin, mistä nauttii. Eikä sitä ikinä tiedä, millainen raskaus tulisi olemaan. Meillä on myös esikoinen ja kahdesta lapsesta ollaan puhuttu. Mielellään hankkisin ehkä useammankin, mutta sitten pitäisi olla isompi asunto ja esim. matkustaminen olisi paljon kalliimpaa. Oon myös miettinyt, että ehkä siitä uudesta vauvasta nauttisi eri tavalla, jos vähän odottaa. Eihän sitä edes koskaan tiedä, tuleeko niitä lapsia lisää, mutta toivottavasti tulee.