Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

.
, joten jouduin menemään yksin. Oli kyllä vähän ankeeta, kun odotustilassa kaikki muut oli tietty pariskunnittain...
.
Uskomaton ihanuus, tuntuu, että nyt olen täysin rakastunut tuohon pieneen ihmisenalkuun sisälläni. Harkitsemme nyt myös sitä 3D-ultrassakäyntiä, että tuo mieskin pääsisi näkemään ja kokemaan saman ihanuuden.
Välillä tää on kyllä niin huvittavaa, kaikki vähänkin koskettava aiheuttaa valtaisia tunnemyrskyjä. Kyyneleitä ja ärräpäitä, sitä on ainakin meikäläisen arkipäivä...
Suurin osa vauvan liikkeistä on ollut möyrimistä ja kääntyilyä mutta nyt on tullut pari kertaa ihan kunnon tökkäys jo. Ihanaa, että mies sattui juuri pitämään kättä mahalla kun töytäys tuli.
i. Tätä meidän mökkiä ihmiset on käynyt katsomassa ja tietty sen myötä meidän on tarttenut laittaa paikkoja iskukuntoon! Mulla on selanen *p...a*mania nyt päällä, että mua ällöttää kaikki epämääräinen lika, mutta en sentään ole Mr Monkin kaltainen
! Voitte varmaan kuvitella kun olemme tietty kierrelleet kattomassa myös myytäviä taloa, jos paikalle sellaiseen taloon, jossa ei ny niin kamalan väliä ole ollut tuon siivouksen kanssa, onko talo todellakin tehnyt vaikutusta...
, ja se on mun mielestä sellainen etappi tässä raskaudessa, et kait sitä vois pikkuhiljaa kertoilla työmaallakin etten tule kesän jälkeekään töihin vaan jatkan kotona olemista. Ja merkkaahan se muutenkin kun meinataan kans kysäistä kumpi on odotettavissa, saa äiree henkisesti alkaa valmistautumaan. 

uudelleen rakastuminen masu vauvaan tapahtui ! 

samoin kun Saigon:n masua myös.