Maaliskuun pulinat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Saigon
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Jenni90: toivottavasti poika paranee pikaseen, on varmaan rankkaa yrittää itse lepää kun pieni on kipeenä :(
Jigglypuff: pääsikö miehesi ultraan mukaan? Toivottavasti ei mahapöpö iske sulle. itse olen sairastanut viimisen kuukauden sisään jo kaksi vatsatautia emoticon
Saigon: toivottavasti tekin pysytte siellä terveenä :)

Kauhean monille on kerrottu ultrassa vauvan pituus ja paino arviot, mutta ei meille mitään kerrottu :( tyhmänä en tietty edes tajunnut kysyä asiasta... Kätilö sanoi että ihan normaalikokoinen vauva on jne jne mutta jäi vähän harmittaa ettei saatu tietää kokoarviota... Onneksi 11. päivä on neuvolalääkäri ja sekin kuulemma ultraa et jos sitä vaik sais tietää minkä kokonen toi pallero on.

Itse tunsin ekat liikkeet joskus viikolla 19 kun mahallani makasin. Selkeitä tuntemuksia on tullut vasta nyt viikoilla 20-22 ja nytkin vauva potkii vaan sillon tällön. välillä saattaa monottaa kunnolla montakertaa päivässä ja sitten menee muutama päivä ettei tunnu mitään. Mutta ultrassa selvis että istukka on edessä mikä selittää ettei niin paljon tunne mitään.

mirppa: joo ja kun esikoistaan odottaa, niin ei edes hoksaa kysellä mitään kätilöiltä ultrissa; kun kaikki muutenkin niin uutta ja jännittävää. Ja muutenkin aina ultrassa on niin onnessa ja vähän jännittääkin  että hullaantuu vaan pienestä eikä muista kysellä mitään jos kätilö on niiin torvelo, ettei selitä ja kerro kaikkia asioita..
Jigglypuff: Mitäs ultrassa kerrottiin ? emoticon

Meillä mies tunsi viime viikolla vauvan liikkeet vatsan päälle.. Pari päivää ennen sitä istuin sohvalla ja pitelin käsiä mahan päällä niin pikkuinen monotti oikein mojovan potkun. Oli niin kova, että sanoin avokille, et varmasti tuntu vatsan päälle. (itse en tietysti osannu tarkkaan sanoa, että tunsinko sen kädessä vai en koska tunsin sen myös sisältä päin). Musta tuo kamala möyryäminen ja potkiminen on välillä jopa häiritsevää.. Varsinkin kun haluais rentoutua rauhassa niin silloin aina vauva ottaa tilanteesta vaarin ja alkaa touhuamaan.. Saas nähdä kuinka kivuliaita ne potkut on sitten, kun ollaan jo viime metreillä.. Kaikki tuntemani äidit on sanonu, et ne ei enää todellakaan ole mitään mukavia potkuja.

Mullakaan ei oo viel tullu sellasta kovaa tunnesidettä vauvaan. Voi olla, et esikoisesta se tulee sit kunnolla vasta kun saa sen oman käärön syliin. Välillä oon kyllä miettinyt, että olis se vaan jo niin ihanaa saada pitää sitä omaa nyyttiä sylissä. Mullakin on vähän niin, et pidän tuota mein koiraa itselleni ihan älyttömän tärkeänä. Ja mun maailma kyl romahtais tällä hetkellä, jos sille tapahtuis jotain. Mun oma pikku hauveli. Mut sehän voi kans olla, et kun vauva syntyy en edes muista ajatella koko koiraa.. (ajatuskin tuosta tuntuu nyt tosi kurjalta)..

Hirveän itkuherkäks sitä on kyl tullu.. Kaikki itkettää.. En oo voinu katsoa pitkään aikaan yhtään Täydellisten naisten jaksoa itkemättä.. Siis vaikka kuinka yritän niin en vaan pysty olemaan kyynelehtimättä.. Todella outoa.. Mut kai se kuuluu tähän odottamiseen..

Ja mullakin on ihan kamala makean himo.. Mitään ei tee niin paljon mieli, kun suklaata ja karkkeja. Ja nykyään mun tekee mieli ihan ihmeellisiä karkkeja.. Sellaisia mitä ennen en oo voinu sietää. Oon kans yrittäny syödä enemmän hedelmiä, jos se veis sitä makean himoa pois, mut aika huonolla menestyksellä oon menny.. Onneks ei kuitenkaa mene pussi/levy päivässä vaan riittää ihan kourallinen tai pari riviä.. Siinä oon kyl pysyny entisellään..

Toivottavasti Jenni90 noi sun kivut ei enää palaa.. Ja toivotaan, et kaikki menee hyvin loppuun asti!emoticon

No niin, ultra takana ja olipa ihana kokemus emoticon .

Mies ei sitten päässyt mukaan, kuume nousi yli 39 ja oli ihan selvää, ettei mitenkään pysy tolpillaan emoticon , joten jouduin menemään yksin. Oli kyllä vähän ankeeta, kun odotustilassa kaikki muut oli tietty pariskunnittain...

Mut joo, kätilö oli tosi kiva, ja ensin kaikki tarpeelliset mittaukset tehtyään antoi mun kuvata ultrausta vähän miestä varten videolle, joten nyt meillä on vajaa 2min videonpätkä, jossa pikkuinen meille vilkuttelee emoticon .

Sukukalleudet näkyi selvästi, joten poika tulossa. Tiesin, että mies ja erityisesti niiden koko suku odottaa kovasti poikaa suvunjatkajaksi, on nimittäinen sukupolvensa ensimmäinen laatuaan ja tuo sukukin on vielä nuori. Meidän pikku-ukko aloittaa viidennen sukupolven. Aivan mahtava juttu, tippa tuli linssiin vähän jo ultrassakin, ja kun ajoin kotiin (n. 5min ajomatka), niin itkeä vollotin koko ajan.

Tulin sitten kotiin miehen luokse, joka kuumeissaan makasi sängyssä, ja itkin siinä vaiheessa jo ihan hysteerisesti. Mies pelästyi tietty kauheesti, että nyt on jotain tosi huonosti, kunnes sain itkuni lomasta nikoteltua, että kaikki on hyvin, meille tulee poika. emoticon  Uskomaton ihanuus, tuntuu, että nyt olen täysin rakastunut tuohon pieneen ihmisenalkuun sisälläni. Harkitsemme nyt myös sitä 3D-ultrassakäyntiä, että tuo mieskin pääsisi näkemään ja kokemaan saman ihanuuden.

Risteily tarvii nyt jättää väliin, on ihan selvää, ettei mies tuossa kunnossa pääse lähtemään, ja ite en viitti ottaa riskiä ja lähteä yksin, jos sairastuisikin vaikka reissun aikana. Olispa kivaa sitten yksikseen laivassa oksentaa ja kuumeilla. Mut ei se oikeestaan enää juuri edes harmita, tärkeintä on tämä pieni ihanuus, ja nyt voin hoidella miestä rauhassa kotosalla, huomenna on joka tapauksessa lomapäivä.

Jigglypuff: Mitäs täällä puhuttiin tuosta itkeskelystä ja muusta herkistelystä, mä aloin itkemään kun luin tuota sun viimeisintä kommenttia. NIIIN kamalaa, kun sun mies ei päässyt mukaan, ihan myötäelin sitä, miltä ois tuntunut istua siellä odotushuoneessa yksin. Mutta ihanaa kun sait kuvattua videota ja sitten yli-ihanaa kun teille tulee poika ja olet siitä niin onnellinen...Nyyh. emoticon  Välillä tää on kyllä niin huvittavaa, kaikki vähänkin koskettava aiheuttaa valtaisia tunnemyrskyjä. Kyyneleitä ja ärräpäitä, sitä on ainakin meikäläisen arkipäivä...emoticon

Ei meillekään mitään painoarviota sanottu. Sanottiin vain, että vauveli vastaa suurinpiirtein viikkoja, painoi 378g tällä hetkellä. Kuulema sen kokoinen, kuin pitääkin olla. En minäkään mitään tajunnut kysellä, kätilö kyllä papatti jotain koko ajan, mutta taisi huomio itsellä olla enempi siellä kuvaruudussa heiluvassa vauvelissa...;)

Inhottavaa kun pukkaa taas päälle kevätstressi, kaikki työt taas kasaantuneet. Ihan omaa syytä, mutta jostain (hehe) kumman syystä keskittymiskyky noin ylipäätään on jossain aivan muualla kuin velvollisuuksissa!

Täällä kanssa herkistellään kovasti. Olen muutenkin herkkä mutta nyt ihan yliherkkä. Se mainos, jonka slogan on: "Voit tehdä ensi vaikutelman vain kerran" saa aina itkemään. Siinä on ihana pieni vauva. En edes muista mitä mainostaa mutta ihana mainos joka tapauksessa. Ei ole tosin näkynyt vähään aikaan enää. Näitä keskusteluja lukiessa tulee myös usen kyynel tirautettua emoticon
Ihana lukea hyviä uutisia rakenneultrasta! Oli se vaan hieno kokemus kaikin puolin. Jigglypuff: Tosi ihana kätilö kun saitte tuon videon niin mieskin näkee pienen poikanne.
Meillä on nimiruletti taas käynnistynyt uudella vaihteella kun sukupuoli selvisi ultrassa suurella todennäköisyydellä. Nimet oli molemmille jo valmiina mutta silti pyöritellään uusia mahdollisuuksia.
Eilen oli suuri päivä kun mieskin vihdoin tunsi vauvan! Mies on usein pitänyt kättä mahan päällä mutta nyt pikkuinen päätti monottaa oikein kunnolla isän kättä. Molemmat lopetettiin hengittäminen ja katsottiin toisiamme ja hänen katseestaan tiesin kysymättäkin, että nyt tunsi vauvan ulospäinkin. Ihanaa! Kovasti kikatettiin sen jälkeen molemmat. emoticon  Suurin osa vauvan liikkeistä on ollut möyrimistä ja kääntyilyä mutta nyt on tullut pari kertaa ihan kunnon tökkäys jo. Ihanaa, että mies sattui juuri pitämään kättä mahalla kun töytäys tuli.
Ihanaa viikonloppua kaikille!

Jigglypuff olipa ikävää kun sun mies ei päässyt rakenneultraan mukaan, mutta ihana ajatus toi videon kuvaaminen. :)

Täällä kanssa itkuherkkyyttä ja varsinkin jos hiukankin enempi väsynyt, niin tuntuu, että kaikki itkettää... :D

PS. Mun maha on ihan MEGAPALLO!!!!!!!!! :D

Juu, kyllä on itkuherkkyyttä pinnalla täälläkin, ja tuntuu että pahenee vaan koko ajan :-) Kätilö oli tosiaan ihana kun antoi tuon videon ottaa, ja viikonloppuna käytiin näyttämässä sitä tuleville isovanhemmillekin. Olivat kyllä kovin tyytyväisiä näkemäänsä. emoticon

Noista nimiasioista: meillä sanottiin viimeks neuvolassa, että ens kerralla (ens viikon pe!) pitäis antaa joku nimi synnärilähetteeseen hätäkastetta varten. Kääks. Siis kyllä meillä on vaikka mitä vaihtoehtoja mielessä, ja siis eihän tuo hätäkastenimi merkkaa sinänsä mitään, jos (ja toivottavasti kun) hätäkastetta ei jouduta tekemään, mutta kuiteski...
Siihen synnärilähetteeseen pitää ottaa kuulemma kantaa myös Calmette-rokotusen antamiseen. Ootteko muut miettineet noita rokotusasioita vielä kuinka ja minkälaisia mielipiteitä?

Me ollaan nyt päätymässä siihen, että Calmettea ei annettaisi. Eikä sitä kait varsinaisesti suositellakaan, ellei aio selkeesti oleskella kansan keskuudessa jossain tuberkuloosiherkillä paikoilla kuten Venäjällä tms. Meillä ei mitään varmoja suunnitelmia vielä ole, mutta anoppi tekee kehitystyöprojekteja Tansaniaan, ja appiukko on siellä aikanaan asunutkin useamman vuoden. Miestä kiehtois ajatus, että mekin voitais mennä joksikin aikaa jossain vaiheessa vauvan/taaperon kanssa Tansaniaan, kun on ite ollut puolivuotisena Nigeriassa... Et siinä mielessä se rokotus voisi olla hyväkin, mutta mä oon kyllä sitä mieltä, että sitten JOS jossain vaiheessa sinne Tansaniaan lähdetään, niin siinä vaiheessa sitten katotaan ne rokotukset kuntoon, eikä aleta tuota Calmetteakaan nyt "varmuuden vuoksi" ottamaan.

Lisäksi mun esikoisella (siis poika nyt 15-v.) tuli aikanaan tuosta Calmetesta aika järkyt sivuvaikutukset: vajaa vuoden ikäisenä huomattiin, että pojan rintaan alkoi kasvaa semmonen "patti". Sitä sitten kovasti tutkailtiin ja otettiin koepala, missä todettiin, että se on nimenomaan Calmette-rokotuksen aiheuttama luuhun kiinnittynyt tuberkuloosipatti! Se sitten leikattiin ja saatiin pois, mutta poika söi varmaan pari vuotta erilaisia lääkkeitä ja oli kyllä tosi raskasta aikaa. Muistona enää 2 arpea rinnassa leikkauksista, mutta tuossakaan mielessä en oo kovin innokas tuon rokotuksen suhteen. Toki sanoivat silloin, että tuommoinen on ihan äärettömän harvinaista, pari tapausta olivat Suomesta löytäneet, mutta eipä se silloin lohduta kun omalle kohdalle sattuu... :-(

Heippa vaan kaikille!
Onpa paljon kommentoitavaa, kun en ole aikoihin käyny. Tai oikeestaan oon kakskin kertaa kirjottanu tammikuun jälkeen isot sepustukset ja kommentit aiheisiin, mut molemmilla kerroilla painoin peruuta enkä lähetä nappia... söi naista sen verran, et jäi sit uusinta kirjoittamatta aina. No, jos tällä kertaa...
Ensin tuosta itkuisuudesta... ensin ajattelin, et enhän mä niin ihmeitä oo kokenu, tai siis muutoksia, kun itkin ennen raskauttakin aina joskus (usein :) esim. leffaa kattoessa. no, kun sit lueskelin noita miehetkin jo tuntee potkuja -juttuja ja rakenneultrakuulumisia, ni silmäkulmahan täällä kostu. Että on sitä ilmassa, itkua siis.
Jenni90 koita lepäillä! Sun tilanteesta vaan tajusin, et eipä mulla kyllä oo aavistustakaan, miltä ne supistukset tuntuis jos tuntuis.
Jonkinlaista möyrintää oon tuntenu jo pari, ehkä kolmekin viikkoa.Viime viikon ajan on ollu  ihan selkeitä potkuja, joista jo heti arvelin, et nää vois tuntua miehellekin asti. Kesti muutaman päivän, et sain sen käden just sopivaan aikaan mahalle, ja jo tunsi liikkeet. Ne tuntuu parhaimmiten aamulla, päivällä (ruoan jälkeen) ja sit illala sohvalla ja nukkumaan mennenssä. Muutenkin on vähän meininkiä mut ei vielä koko aikaa. Yksikin ilta laskin, että tuli 14 iso kunnon potkua ennen ku väsähti ja sain itsekin unenpäästä kiinni...
Tänään oli muuten rakenneultra, ja sieltäkin mukavia uutisia. Kaikki vauvalla niinku pitää, ja kokokin vastas viikkoja melko hyvin (pieni heitto oli tiedossa jo edelliseltä kerralta). Oli se hauskaa, ku tällä kertaa nähdessään liikettä ruudulla tunsi sen kans itse mahassaan. Ensin näytti siltä, et ei saada tietää sukupuolta, mut sit kuitenkin vilautti muuttaessaan asentoa paikkojaan, ja ultraaja oli melko varma tuloksesta.... Mua on niin peloteltu tarinoilla, et vaik vannoisivat toiseks ni saattaa kuitenkin olla sit toinen, ni en vielä kyl jotenkin uskalla luottaa.... eikä sillä sinänsä mitään väliä oiskaan, mut kurjaahan se ois jos ois ihan asennoitu toiseen ja sit synnärillä vasta totuus selviäis. Mitä mieltä ootte, kuinka luotettavia nuo arviot on?
No se ehkä riittää täksi romaaniksi tällä kertaa.
Iloista kevättä kaikille ja voimia!
ElliX ja pupu
ps. kurkkasin tuolta hankintaketjusta, et mitä ihmiset on jo hankkinu, ni kääk, kaikkea :) alko vähän ahdistaa, mut ehkä se tästä...
muoks. huomasin, et laskuri on hieman pielessä, taidan käydä uusimassa, kun kerkeän, nyt kun ei se LA siitä enää mihinkään muutu...

XeeenaZ;  voi kuinka ihanaa, että miehesikin on jo tuntenut pienen rakkauden potkut ! On miehellekin vähän konkreettisempaa, vaikka vattan pyöreys näkyykin, mutta että saa tuntea itsekin jotain. Kunhan eihän miehet millään voi tuntea samalla tapaa kun esim. me ! 

Johonkin kirjoitinkin jo , että meillä kans mies tuntenut potkut masun päältä. :)

Jigglypuff; Harmi, ettei miehesi päässyt ultraan mukaan ; mutta ihanaa kun sait kuvata videolle miehellesi teidän pientä ! Näkee pienen liikkuvan, eikä pelkkiä kuvia. Vaikka kuvatkin ihania ! Suuresti onnea tulevasta prinssistä! Meillä on kans Turo-Eemil (esikoinen) ja tuleva pikkukakkonen viidessukupolvi. Saatiin onneksi Turo-Eemilin ristiäisiin koko viidespolvi paikelle ja ikuisestettua se valokuvalla!  Voi kurja kun joudutte risteilyn jättää väliin; mutta pääseehän noille ! [:

Voi je ! Kiitos kun muistutit tuosta lapusta !!! Sain sen viime kerralla ja olisin unohtanut sen täyttää jos et olisi maininnut asiasta! enkeli! Meillä neukku täti sanoi, että vaikka siihen laittaa nimet tytölle ja pojalle hätäkastetta varten jos suostuu siihen ensinnäkin, niin niitä voi vielä muuttaa, ettei ne oo "luukkooon löytyjä" vaihtoehtoja [:

Viirukhan; no pian on sullakin rakenneultra ! Tuo on arka aihe... jos saisikin tietää, että tulevassa vauvassa olisi jotain "vikaa", vaikeasti vammainen, INCL ym; ja vaihtoehdot pitää vaikeasti vammainen lapsi tai ehkä abortti.... Toki vaikka ultrat ja kaikki näyttää että tuleva vauva on terve, voi synnytyksessä esim. jotain sattua; hapen puute ym. jonka seurauksena lapsi voi vammautua. Täytyy ottaa se vastuu siitäkin....  Mulla toisaalta eri mielipide, toisaalta sama... mutta toivotavasti ei tarvii edes miettiä kenenkään tuommoisia asioita! <3 :)

Siagon; ihana toi sun herkistyminen ! <3 :D 
Täälä on kans tunteet kokonaan pinnassa; jos ei itkua niin naurua tai raivaria ja jos jotakin ! 

Hipsuli82; haha voi ei, ihana sua ! :D yliherkkyyden kanssa [:
Ja kiva, että sieläkin mies saanut jo tuntea pikkuisen potku harjoituksia.  On ne vain ihania <3

Shakira; saisitko kuvaa siitä sun " _mega_plussa_pallosta_"  tänne meille? :D 

ElliX ;  Kiitos tsempeistä! [: Mä kans esikoista odotellessa pähkäilin ja jopa kyselin, että mistä mä tiedän kun ne supistukset alkaa ja miltä ne tuntuu. Mutta kyllä mä sitte ihan ite opin ! Niistä ei voi erehtyä, ei sallaista kipua ookkaa kun  ne ! Vaikka olis kuinka kova ja korkea kipukynnys, niin kyllä sen vain tietää. Äidinvaistoon kannattaa myöskin luottaa; se kertoo jo paljon <3 Ja kiva kuulla sustakin  pitkästä aikaa! :)

Masulla olisi huomenna aamulle neuvola kello 8.00 ja sitte rakenneultra olisikin jo kello 11.00 [: Huomiseen asti päättää, että halutaanko ottaa sukupuoli selville vai ei.... :D PAlataan siis huomenna asiaan. [:

Huomenta!
On se vaan mukavaa, että te toiset ootte niin aktiivisia ja olette kirjoitelleet tänne. Mä olen ollut aktiivinen lähinnä näillä pikaluku kierroksilla, joten kelkassa olen pysynyt mukana. Mun aikaa on kuluttanut tämä meidän taloprojekt emoticon i. Tätä meidän mökkiä ihmiset on käynyt katsomassa ja tietty sen myötä meidän on tarttenut laittaa paikkoja iskukuntoon! Mulla on selanen *p...a*mania nyt päällä, että mua ällöttää kaikki epämääräinen lika, mutta en sentään ole Mr Monkin kaltainenemoticon  ! Voitte varmaan kuvitella kun olemme tietty kierrelleet kattomassa myös myytäviä taloa, jos paikalle sellaiseen taloon, jossa ei ny niin kamalan väliä ole ollut tuon siivouksen kanssa, onko talo todellakin tehnyt vaikutusta...
Me tuossa männä viikolla siivoskelttiin, ja en todellakaan tehnyt mitään raskasta esim. puistellu mattoja tai huhkinut imurin kanssa mutta enivei, niin huomasinpa vaan, että mulla alkoi supistelemaan! Siis jumankekka nyt jo, ja niin vähästä! Kaippa tässä oikeesti ollaan ylitetty se puoliväli ja ollaan lähempänä maalia joka päivä. Sit yöllä kun ei ollut muutakaan tekemistä mietin jo valmiiksi muuttoa, etten ala montaa kertaa muuttamaan jos tilanne supistusten kohdalla on tämä vaan ollaan tässä talossa niin pitkään kuin mahdollista ja toivottovasti ei tarvitse vuokra-asumista koettaa välissä.
Meillä on rakenneultra perjantaina emoticon , ja se on mun mielestä sellainen etappi tässä raskaudessa, et kait sitä vois pikkuhiljaa kertoilla työmaallakin etten tule kesän jälkeekään töihin vaan jatkan kotona olemista. Ja merkkaahan se muutenkin kun meinataan kans kysäistä kumpi on odotettavissa, saa äiree henkisesti alkaa valmistautumaan.
Tää kaveri on alkanut kans potkimaan kovasti siis mun mielestä enemmän kuin esikoinen tässä vaiheessa, no mulla oli esikoisesta se istukka edessä joka vaimensi kiitettävästi.
Tää oli nyt päiväkirjaa meidän elämästä, mutta tuntuu että ajatukset pyörii vaan näissä omissa jutuissa, mutta kunhan tilanne rauhottuu niin... Likka heräs ja nyt vellin syöttöön ja evakkoon kun talon katsojia tulee jo klo 8!!! Mut hei, palataan

NYT MÄ HEHKUTAN ! !  Me olimme tänään 4D ultrassa ja saamme pienen prinsessan ! emoticonemoticon

Annel kiva kuulla sustakin ! Voimia  ja muista ottaa iisisti!

Tänään tosiaan oli aamulla eka neuvola ja aamupäivästä rakenneultra jossa sattuikin olemaan tuttu kätilö, ja teki meille koko ultran 4D:nä ilman, että edes pyysin. emoticon
Oli se äidin vaisto oikeassa; tyttö olo ollut koko ajan.  

IIIKKKK Ihanaa Jenni90, teille tulee likka, onneksi olkoon  emoticon !
Nyt mua alko tosissaan jänskättää kuka tuolla vattassa on emoticon .

(Me täällä jännitellään tarjousta tästä meidän talosta...!)

onnea jenni90 pikku tylleröstä emoticon

Olen tainnut tulla hieman vainoharhaiseksi tässä lähiaikoina.. nukun huonosti ja tossa muutama päivä sitten vaihdoin kaikki mahdolliset nimimerkit ja salasanat mitkä vaan pystyin kaikilta sivustoilta missä oon rekisteröityneenä.. miksi? sen kun tietäisi emoticon

en oikein aina tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa kun tunteet myllertää ihan hulluna, mutta toi tunnejuttu kai kuuluu asiaan :) Nyt on alkanut tulemaan ekaa kertaa koko raskauden aikana kunnolla himoja ruokia kohtaan ja sellasta pientä "pesän rakennus" viettiä :) Viime yönä jopa pohdiskelin että minkä väriseksi maalaisi aikanaan vauvan huoneen :D tämmöstä sekoilua täällä tälläkertaa

ja HYVÄÄ NAISTENPÄIVÄÄ KAIKILLE! emoticon

Naistenpäivän toivotukset täältäkin. :)

Jenni90 kiva juttu, kun saatte pikku tyttösen! <3 Ja mä kyllä uskon, että se mitä äidinvaisto tossa sukupuoliasiassa sanoo, pitää usein paikkansa.

annel naureskelin tossa, kun luin sun kirjoitusta. Ihan samat fiilikset tota likaa kohtaan täälläkin! :D Ja tosiaan voin kuvitella kuinka mukava on harkita ostavansa taloa, jota ei niin hyvin oo siivottu... :)

Ja sitten. Se M-A-K-E-A-N-H-I-M-O. APUA!!!!!!!!! Nyt on iskenyt oikein urakalla. Karkkia pitäis olla koko ajan syömässä, mutta ONNEKSI hedelmiäkin tekee mieli. Mut hei ihan oikeesti, mulle on tullu lähemmäs 10 kiloa jo nyt vaikka oon syönyt ihan järkevästi. Mitäs sitten, kun alan popsia karkkia?!? Ei todellakaan ollu esikoisesta tällästä (tai siis minkäänlaista) makeahimoa. Pakko vaan yrittää hillitä itseään, ettei ihan karkaa käsistä toi syöpöttely. :)

Jenni90: ONNEA PALJON! Kiva, että saatte tytön. Voisinpa itsekin olla yhtä varma tyttösestä, mutta vielä tarttee jännittää! Ellei sitten käydä vielä myöhemmin ultrassa kurkkimassa...:)

Me löydettiin uusi koti ja nyt alkaa pakkaaminen. Tosi kiva rivitalokämppä, mutta siellä pitää vähän remontoida. Onneksi toi pintaremontti menee nopeasti.

LIKA on mullekin kauhistus. Mutta tätä vanhaa asuntoa en enää ala puunaamaan, olen jo keskittänyt tarmoni tulevan kodin laittamiseen. :D

Aijai, vatsa kasvaa! Mullakin on ihan kauhea pömppöpallo. Pitäis varmaan kanssa laittaa kuvia!

Kiitos kiiitos !  Mä innostuin ihan täyisin tuosta tyttö uutisesta !emoticon uudelleen rakastuminen masu vauvaan tapahtui ! 

Kyllä meillekin sanottiin, että tyttö tulee; mutta aina kannattaa olla pienellä varauksella; ettei mikään ole 100% varmaan. 
Liasta: mä oon aina sellanen ! Ja mä oon aika raivostuttava kun oon niin neuroottinen siisteyden kanssa ! Tiedän sen itekkin... huoh.... jonkun sortin pakko mielle mulle....

annel; jotain piti sulle kirjoottaa, mutta en nyt kuollaksenikaan muista, että mitä; joten palaan asiaan kunhan muistan emoticon

miiima; voi sua "raasua"emoticon

Shakira;  jään siis odottlemaan  kuvaa sun masustaemoticon  samoin kun Saigon:n masua myös. 

Erittäin ihanaa naistenpäivää kaikille ! 
Meillä mies osti meille laskiaspullat; enkä mitään edes odottanutkaan! Maailman paras naistenpäivä lahja oli saada tietää, että masussani kasvaa ja köllii pieni tytön tyllerö.  Ja Näimme pienokaisen 4D:ssä. Se riittää vallan mainiosti. 

Jenni90, onpa onni etten lukenut sun tekstiä eilen illalla olisin saanut lisää ajateltavaa yön pimeisiin hetkiin...emoticon

Takaisin