Joka päivä olen taas kaikkien kirjotukset lukenu, mutta oma kirjoittaminen on sitten ajanpuutteen vuoksi jäänyt. Mä kun olen mukana täällä myös tuolla 2010 kesäkuisissa niin luettavaa aina riittää jos haluaa pysyä jutuissa mukana :D
Jospa nyt sitten viikkojen vaihtumisen kunniaksi kirjottelis omia kuulumisia. Tänään siis poksu taas 15+0 ja rv 16 alkaa! Vähäks tää aika menee hurjaa vauhtia! Vastahan me plussattiin...
Tervetuloa mukaan munkin puolesta kaikille uusille!!! :))
Vaikka moneen kertaan oon jo luullu et nyt se paha olo on vihdoin ja viimein kadonnut lopullisesti niin aina se vaan jaksaa yllättää iloisesti! Varsinkin iltaisin se on pahimmillaan aina silloin kun on. Se että söis koko ajan jotain niin helpottais, mutta kun on jo toi yks vipeltäjä ja lisäks oon aika liikkuvaa sorttia niin syömiset jää aika epäsäännölliseks ja siitäkös saan kärsiä ihan itse :D
Lisäksi täällä kärsitään myös tosta lisääntyneestä valkovuodosta. Yök, yök. En oo koskaan tykänny käyttää pikkuhousunsuojia, mutta välillä on vaan pakko ettei tarvii montaa kertaa päivässä vaihtaa pikkuhousuja :/
Mites teillä on paino käyttäynyt nyt tähän saakka? Mulla nimittäin aika ihmeellisesti verrattuna esikoisen odotukseen. Esikoista odottaessa paino alko tasasen tappavaa tahtia nousta heti alusta alkaen. rv 20 eteenpäin vähän enemmän kerralla. Nyt mulla ekan ja tokan neuvolakäynnin välissä putos paino 3,5kg ja nyt se on jämähtänyt siihen. Maha vaan kasvaa, mutta painossa se ei ainakaan näy!
Mä kans eilen pistin äitiysvaate tilauksen menemään H&M:ään ja ens viikolla pitäis paketti saapua postiin. Joitakin äitiysvaatteita jo löytyykin kaapista esikoisen odotusajalta.
Täällä on nyt jonkun aikaa tuntunut ihan rehellisiä kunnon potkuja. Välillä sitä oikeen hämmästyy kuinka kovaa tää pieni jo potkii. Nyt täytyy vaan ottaa ilo irti ja nauttia kun ei potkut eikä möyrimiset tunnu pahalta :D Niistä "nyt tais mennä kylkiluu poikki"- ja "nyt taitaa toi jalka tulla läpi tosta mahasta" -potkuista saa kyllä "nauttia" vielä myöhemmin ihan varmasti :D
Annukas Onnea uuteen kotiin!
Rainbow Onneks siellä oli kaikki kuitenkin peloista huolimatta hyvin! Ymmärrän sua paremmin kun hyvin koska itsekin liikkeitä tunnen jo niin paljon että huolestuisin jo jos en päivän aikana mitään tuntis!
ja onneks siellä myös kaikki hyvin
Xiina. Aina noi tollaset pelästyttää.
Huomenna olis ohjelmassa mennä oikeen raflaan syömään neljän sukupolven voimin. (Kirjotin muuten ekaks neljän sukupuolen :D) ja sunnuntaina olis taas eikoisen vauvauinti. Seuraava neuvola olis 4.4 ja täytyy toivoa taas että pääsis kurkkaseen pikkusta ultralla kun sillä tätillä se ultraus masiina siellä on :)) 4d ultraa, josta kirjotinkin tuolla toisaalla niin odotellaan jo kovasti! Nyt täytyy mennä kattomaan mitä toi yks pikku termiitti tuol keittiössä touhuaa..Kolina ja rapina ainakin kuuluu.
Voikaahan hyvin ja paksusti kaikki syysmasut !