meltsukka
Satasella mukana keskusteluissa
heippa! täällä vielä edelleen yhtenä kappaleena ja alkaa pikkuhiljaa kyllä kyllästyttää :D huomenna ois laskettu aika mutta ei sen kummempia tuntemuksia.. mitä ny jätkä tuolla puskee päätään alapäässä, ja kiemurtelee joka käy kipeästi :/ liikkeet ovat päivän aikana vähentyneet huomattavasti, mutta kun se innostuu liikkumaan niin sillo se on kovaa menoa :D
lisäilin muuten tuonne masukuvia kohtaan mikä on laskettu aika maaliskuussa 2011 kategoriassa, lisäsin siis kuvakollaasin minun kasvaneesta masusta :)
http://www.vau.fi/Community/Forum/Room/Topic/?topicId=1649&page=3&newreply=195574#reply-195574
pistäkäähän muutkin ! :) oisi kiva katsella mitenmuilla on masut kasvaneet :)
eikai mulla tässä sen enempää.. kun nopia käynti koneella :) tänään lupasin lähtiä serkun lapselle lapsenvahdiksi, kun hän oli lähdössä baariin illasta ;) joten jospa siellä alkais synnytys niin hauska lähtö tulis.. :D mut onneks ei sillä mee ku hetki ku se tulee sieltä jos lähtö tulee meikäläiselle :P pakko saada vähän muuta ajateltavaa ku istua kotosalla neljän seinän sisällä.. :/
lisäilin muuten tuonne masukuvia kohtaan mikä on laskettu aika maaliskuussa 2011 kategoriassa, lisäsin siis kuvakollaasin minun kasvaneesta masusta :)
http://www.vau.fi/Community/Forum/Room/Topic/?topicId=1649&page=3&newreply=195574#reply-195574
pistäkäähän muutkin ! :) oisi kiva katsella mitenmuilla on masut kasvaneet :)
eikai mulla tässä sen enempää.. kun nopia käynti koneella :) tänään lupasin lähtiä serkun lapselle lapsenvahdiksi, kun hän oli lähdössä baariin illasta ;) joten jospa siellä alkais synnytys niin hauska lähtö tulis.. :D mut onneks ei sillä mee ku hetki ku se tulee sieltä jos lähtö tulee meikäläiselle :P pakko saada vähän muuta ajateltavaa ku istua kotosalla neljän seinän sisällä.. :/

se on sitten kohta sullakin totta... nyytti kainalossa!
MENEE HERMO!!
mut sitten kun saadaan se fb-ryhmä aikaseks niin sieltä sitten saa niitäkin katella mun osalta...
noh, eiköhän se vauva tule kun on sen aika. Ylihuomenna ois naistenpäivä ja laskiaistiistai... Jotenkin en haluais että vauva silloin tulee... kun nyt tuon kirjoitin niin katsotaan vaan niin varmasti silloin synnytän
Tällaista tällä kertaa..Huomenna taas neuvolakuulumisia.
Ihanaa vauva-ajan aloitusta teille! :)
- tsemppiä!
Shani: Päivitinkin tuonne neuvolakuulumisiin että labratulokset olivat tulleet eikä niissä ollut mitään.