Maaliskuun mussutukset <3

heippa! täällä vielä edelleen yhtenä kappaleena ja alkaa pikkuhiljaa kyllä kyllästyttää :D huomenna ois laskettu aika mutta ei sen kummempia tuntemuksia.. mitä ny jätkä tuolla puskee päätään alapäässä, ja kiemurtelee joka käy kipeästi :/ liikkeet ovat päivän aikana vähentyneet huomattavasti, mutta kun se innostuu liikkumaan niin sillo se on kovaa menoa :D

lisäilin muuten tuonne masukuvia kohtaan mikä on laskettu aika maaliskuussa 2011 kategoriassa, lisäsin siis kuvakollaasin minun kasvaneesta masusta :)
http://www.vau.fi/Community/Forum/Room/Topic/?topicId=1649&page=3&newreply=195574#reply-195574 

pistäkäähän muutkin ! :) oisi kiva katsella mitenmuilla on masut kasvaneet :)

eikai mulla tässä sen enempää.. kun nopia käynti koneella :) tänään lupasin lähtiä serkun lapselle lapsenvahdiksi, kun hän oli lähdössä baariin illasta ;) joten jospa siellä alkais synnytys niin hauska lähtö tulis.. :D mut onneks ei sillä mee ku hetki ku se tulee sieltä jos lähtö tulee meikäläiselle :P pakko saada vähän muuta ajateltavaa ku istua kotosalla neljän seinän sisällä.. :/
 
Heipsan maalismasut!

Ajattelin vielä kertaalleen tulla pistäytymään tänne,seuraavaksi kirjoittelenkin varmaan synnytystarinoihin....mulle tehdään maanantaina sektio lapsen perätilan vuoksi. Mulla ei ole minkäänlaisia synnyttämiseen viittaavia tuntemuksia ollut lähiviikkoina joten tämä neiti antaisi varmasti odottaa itseään vielä pitkään jos "luonnollisesti" tulisi ulos. Painoarvio oli keskiviikkona ( rv 38+5) 3650 g, joten aika iso möllikkä siellä masussa luuraa. Itse olen ollut hyvässä kunnossa, mikä on sinällään hyvä, koska olen jättänyt ihan hirveästi tekemistä tähän viimeiseen viikonloppuun. Ei kerkeä jännittämään liikaa, kun on kädet täynnä hommaa! Vielä olisi puolet talon suursiivouksesta tekemättä (miehen avustuksella tietysti)+ monta muuta juoksevaa asiaa.....

En kyllä oikein vieläkään ymmärrä (eka lapsi tulossa) että sieltä sairaalasta oikeesti tullaan pienen nyytin kanssa kotiin, se vaan jotenkin tuntuu liian isolta asialta käsittää. Mutta eiköhän tuo konkretisoidu viimeistään siinä vaiheessa kun lapsen ekan kerran syliin saa
emoticon
 
Paljon jaksamisia teille kaikille masuille, mahdollisimman hyviä vointeja loppumetreille saakka ja paljon onnea jo synnyttäneille!!!!
 
Orvokki81: tsemiä sektioon emoticon  se on sitten kohta sullakin totta... nyytti kainalossa!

Täälä on kans taas mietitty milloin on lähtö, kun iana väliin on sen suuntasia oireita, mutta toistaiseksi ne on ollut harjotteita tulevaan. Mä olisin kans jo niin valmis lähtemään... viimeyö oli taas aivan kamala, käsiä särki niin ettei mitään rajaa emoticon  MENEE HERMO!!

Mä en osaa laittaa niitä masukuvia tonne... tumpelo emoticon  mut sitten kun saadaan se fb-ryhmä aikaseks niin sieltä sitten saa niitäkin katella mun osalta...

Hyvää laskiaista kaikille, älkää tosin hypätkö pulkan kyytiin, ainakaan hurjaan mäkeen! emoticon
 
Huomenta kaikille :)

Täällä LA saavutettu mutta vauvaa ei näy. Pöh.
Oli mun neuvolatätsy vaan väärässä viime maanantaina kun meinas että huomiseksi varatun ajan saisi jo kotikäynniksi vaihtaa, näillä näkymin oon huomenna siis neuvolassa tavalliseen tapaan.
Eilen illalla ajattelin jo, että lähtö tulee kun tuli pari niin kivuliasta supistusta että meinas jalat lähteä alta. Nyt todella tiedän mitä tarkoittaa, kun supistuksista käytetään nimitystä "synnytyspoltot" -jestas mutta tuntui siltä, että joku tekee nuotiota mun alaselässä :D ..Miehelle ähisin että voi kumpa nää jatkuis ja se katsoi mua kun mielenvikaista kun puhisin tuskasta kaksinkerroin ja pitelin selkääni mut samalla rukoilin et kumpa näitä tulis lisää. Koko yön heräilin outoihin tuntemuksiin, välillä vähän nippaili vatsaa ja poltti selkää mutta ei kuitenkaan sitten mitään. Haluaisin vaan, että lapsivedet menis niin vois lähteä suorilta sairaalaan ja tietäis, ettei tarvitsis arpoa supistusten kanssa että tuleeko se vauva vai eikö se tuu. En tiedä, onko joka paikkakunnalla sama käytäntö, mutta meillä täällä Satakunnassa saa ainakin lähteä heti sairaalaan lapsivesien menon jälkeen eikä sieltä enää takas käännytetä.. Jos ei lapsivedet mee, niin oon päätänyt, että lähden sairaalaan todellakin vasta sitten kun en enää pysty kotona supistusten kanssa olemaan -en halua sairaalasta enää ilman vauvaa kotiin tulla. Voin kuvitella kuinka turhauttavaa olis lähteä "synnyttämään" ja olla pari tuntia sairaalassa ja sit tulla takas kotiin kuitenkin odottelemaan.

Oon päättänyt nyt vaan rentoutua ja odottaa rauhassa, vauva tulee sitten kun on tullakseen, vielä vähän aikaa sitten oli sellainen joko-joko-fiilis, mutta nyt oon ihan luopunut toivosta niinä hetkinä kun mitään epämääräisiä kiputuntemuksia ei ole. Kaikennäköisiä kotikonsteja on kokeiltu; ties kuinka monta "ässää" (Seksi, Suklaa, Siivous, Sauna, Shoppailu..) ..Ei toimi. Kai meidän pieni antaa odotuttaa itseään miehen synttäripäivälle, 17.3. asti :D

Sori masukaverit, ei nyt jaksa oikein muuta kun omaa napaa vaan. Tsemppiä teille kuitenkin ja kärsivällisyyttä -sitä tarvitaan! Ja onnea jo vauvautuneille, oi kun pääsis sitä vauvantuoksua itsekin jo nuuhkimaan emoticon
 
orvokki81; onnea ja tsemppiä huomiselle päivälle !! :) varmaan jännä tunne lähteä aamulla sairaalan ku tietää, että pakostikki sieltä sit kolmena takasin lähdetään .. :DD 
nauttikaahan "viimeisestä" illasta .

en uskalla edes puntarille mennä ku turvottaa niin .. :/ millää en jaksa kolmea viikkoa näitä nesteitä tähän kroppaan kerätä. nooh, kitisen siitä sit tiistaina. 

jos pini tsemppaa, että ei se sieltä tänään kuitenkaa tuu, niin tulisko se sitte kuitenki ?! .. :D 
typerää, että annetaan joku tietty laskettu päivä mitä sitte odotetaan ku kuuta nousevaa ja appajee, ku se koittaa niin mtn ei tapahdukka .. :D miksei neuvolasta anneta jtn "laskettua viikkoa" ?! .. :D 
 
Samaa se on täälläkin: ärsttävää arpomista että joko tulis lähtö. laskettu aika meni eilen ja ei mitään kummempia merkkejä. supistellu on varmaan kaks viikkoa mutta ne on niitä raivostuttavia harjoitussupistuksia.. Ja sama se on täällä niinkuin Pinillä huomenna neuvola, ensimmäinen "yli" lasketun ajan vaikka toivoin todella ettei sinne tarvitsisi mennä.. Esikoinen syntyi viikoilla 40+5 ja jotenkin tuntuu että tässä vois kädä samoin.. Eli nyt vaan asennoidun ensi torstaihin..Mutta voi taivas mikä pettymys jos ei vielä silloinkaan emoticon  noh, eiköhän se vauva tule kun on sen aika. Ylihuomenna ois naistenpäivä ja laskiaistiistai... Jotenkin en haluais että vauva silloin tulee... kun nyt tuon kirjoitin niin katsotaan vaan niin varmasti silloin synnytän emoticon  Tällaista tällä kertaa..Huomenna taas neuvolakuulumisia.

p.s: vein labraan keskiviikkona näytteen kun oli proteiinit yhdellä plussalla, ja itsellänihän oli koko viime viikon pää kipeä, mutta rr normaali niin ei neuvolassa epäilleet vielä mitään vaan käskivät perjantaina soittaa ja kysyä ne tulokset; noh, minä soitin ja siellä oli vastaaja että "tänään meillä ei ole puhelintuntia, kokouksen takia" ... Joten kuulen tulokset huomenna sitten.. Kyllä vähän jänskättää jos niissä jotain on..

[url=http://lilypie.com][img]http://lbdf.lilypie.com/3T1vp3.png[/img][/url]
 
No joo, on tämä kyllä yhtä odottelua.

Perjantaina piti käydä kuitenkin näytillä josko lapsivettä tirahtelisi. Kahdella eri testitikulla testasi ja ei onneksi. Meilläpäin nimittäin jokaiselta odottavalta otetaan streptokokkibakteeriviljely alapäästä ja mulla se sattuu olemaan positiivinen.
Jos lapsivettä olisi tullut niin sinne olisin jäänyt jo saamaan antibioottia.

Normisti synnytyksen alettua laittaavat sitten tipalla tulemaan sen antibiootin ettei tartu lapseen.

Kohdunkaula oli pehmentynyt ja lyhentynyt n. pariin senttiin. Tuumasi kätilö, että eikai tähän enää kauaa mene? samaan hengenvetoon, että etköhän sinä kahden viikon sisällä synnytä :)

Niin niin muttakunvoisjo....

ei oikein osaa hommaillakaan sen suurempia "ettei rasitu" kun H-hetki koittaakin yhdenäkin.

Tässä odotuksessa ei ole ollut ennakoivia merkkejä niinkuin aiemmassa. Jospa se alkaakin sitten ihan yhenäkin?

Esikko syntyi rv 41

La oli nyt 3.3. tänään 40+3
 
Hurjaa kun jotkut tietävät päivän millon laps tulee.. Mie en ite varmaan pystyis olemaan ollenkaan paikoillaan tai tyynenä jos tietäisin että maanantaina klo 10 se sitten tapahtuu.

Pikku hiljaa alettu flunssasta toipumaan. Vielä on tosi makia yskä kun limaa kertyy heti maate käydessä :(
Eilen luulin oikeasti että nyt on se hetki. Aamulla oli selässä tuntemuksia, joten päätin olla reipas ja vähän avittaa näitä tuntemuksia. Kävin kirpparilla, lenkillä, siivosin.. Ala selkää poltteli tosi kiitettävästi ja alavatsakin oli kipeänä.
Esikoinen kun lähti tulemaan tuli hän heti kerralla eikä mitään harjoittelua ollut. Siinä sitten tuskailin niiden kipujen kanssa, kun sitten yhtäkkiä mieleen tuli: Ei oikeasti. En mie halua synnyttää, minulla on ihan hyvä näin.
Ja niinhän siinä sitten kävikin, että kaikki kivut oli poissa tähän aamuun mennessä.

Tuli vain tosi ristiriitainen olo, kun oikeasti haluan jo synnyttämään, mutta toisaalta taas mie olen nauttinut tästä raskaudesta paljon enemmän kuin ensimmäisestä.
Mieli ailahtelee kovasti, nyt mietin että kyllä olisi hyvä päivä syntyä..
Ja oikeasti aika kultaa ilmeisesti muistot, sillä eiliset poltot oli niin makiat, että tuli mieleen miten mie olen joskus niistä selvinnykkää..Tuli hiukan epätoivo ja uskon puute.

Tästähän tuli taas omaa napaa just niin paljon, sama vaikka kirjoittaisi päiväkirjaa tänne...
Uudistukset toimivat oikeasti tosi hyvin. Tykkään!emoticon
 
gabor: mullakin löyty tota streptokokkibakteeria, mut vaan pissasta.. aiheutti mulle pissatulehduksen ja noin kk sitten söin antibioottikuurin ja auttoi. pitäisi käydä uudestaan näyte jättämässä tässä lähipäivänä. tipan saan sitten itsekkin synnytyksessä. tiedätkö mistä toi bakteeri on tullut? kun ei neuvolassa ole tämmöisestä bakteerista mitään kerrottu.. netistä luin, että ois vastasyntyneelle vauvalle vaarallinen jos tarttuu synnytyksessä :/


täällä on monena yönä vaivannut suonenvedot, joko sitten pohkeista tai jalkapohjista, aamuisin sit vasemmasta kädestä.. ja välillä ihan kävellessä tai muuten vain tuolta ylhäältä sisäreidestä. todella kiusallista! ja "kuumat aallot", rasittavaa.. välillä pakko kämpästä patterit sammuttaa kun liian kuuma, mutta sitten tuleekin yhenäkin kylmä ja sit on taas sopiva ja sit taas kuuma..

jotenkin tuntuu et mulla ei enää ajatukset missään muussa pyörikkään, kun vain tulevassa synnytyksessä tai ainakin siinä et millon lähtö tulee. vielähän tuolla masuasukilla on aikaa ollakkin tuolla masussa, mutta ei vaan millään malttas oottaa enää yhtään!



 
FrozenAngel91 

neuvolantäti vaan sanoi silloin kun se todettiin, että ihmisen limakalvoilla se elää mutta ei oirehdi millään tavoin. Joillakin se ilmeisesti aktivoituu ja toisilla ei. Ei oikein osannut vastata siihen kun mä, että no onhan se sitten miehelläkin, että saakohan sen sitten takaisin taas ;) Sanoin myös, että mulla on varmaan ollu se esikon (2,5v) aikaankin kun sekä mulla että vauvalla nousi tulehdusarvot ja olin tipassa. Vauvalta otettiin päivittäin veriarvot joissa tulehdus kyllä laski nopeaan mutta kotiohjeeksi saatiin mitata kuumett aamua/iltaa ettei ala oirehtia. Kun ainakin se voi epämääräistä kuumeilua aiheuttaa.
Täällä on tosiaan otettu nyt tavaksi kuopasta se näyte pumpulipuikolla jokaiselta odottajalta kun on kuulema niin kovin yleistä.
Eli eikai siinä ole huolta kun se on tiedossa ja antaavat lääkettä heti niin ei tartu.


 
Taas on moni maalismamma jakautunut! Onnea ihan tosi paljon Maukka, Hannaki25, Kristiina.K ja Lily!! emoticon Ihanaa vauva-ajan aloitusta teille! :)

Ja orvokki81 tsemppiä huomiseen leikkaukseen! Pian teidän oma vauva tuhisee kainalossa! :)

Täällä ollaan tänään laitettu koti kuntoon eli kaikki on valmista torstaita varten. Olihan päivä! Huh! Mun oli kaiken kukkuraksi sitten ihan pakko pyöräyttää laskiaispullat joten paljon on tullut tehtyä tänään. Ja jaloissa ja selässä kyllä tuntee jotakin tehneensä!

Mulla on alkanu ihan todenteolla tuntumaan noitten raskausarpien muodostuminen. Tai ainakin tuohon kohtaan missä on vauvan peppu, iho on tosi kireällä ja siihen koskee jatkuvasti.... Mitenhän iso arpi siihen on tulossa?? Onko muilla sattunu arpien tuleminen?? Neuvolassa sanoi sen olevan ihan yleistä. Voi kun ei montaa arpea tulis, nyt on muutama!! Välillä täytyy ottaa ihan särkylääkettä kun koskee niin paljon.... emoticon

Enää kolme kokonaista päivää ja torstai aamu! Sitten tämä ajanjakso päättyy ja  alkaa uudet kujeet! Kuinkahan moni on jo synnyttänyt ennen sitä? :)
 
Ensimmäisenä täytyy lähettää vilpitön osanottoni niille joilla LA oli ja meni, ei todellakaan mitään kivaa odotella LA:ta ja sit ku ei tahpahdu niin jää vähän niinku tyhjänpäälle eikä enää tiedä mitä odottaa. Mutta kyllä se sieltä tulee, vaikkakaan ei varmasti lohduta. Koittakaa jaksaa!

Eilen meillä oli jo suppareiden kellotuksia... niin taajaan tuli ja kipeitä oli, tuskan hikeä puski päälle kokoajan... mut kas kummaa nekin hiipui kun nukkumaan menin :/ höh, olisin ollut valmis synnärille jo. (LA 21.3)

Pini: jos ei kerta "ässät" tehoa niin koitapa "ärrää" elikäs rappusia ;) niitä ramppaamalla saattaisi kuulema tapahtua... niin ja toinen on kunnon kävelylenkit. Mä olen nyt vetässyt jokapäivä kolemna päivänä peräjälkeen tunnin "kävely" elki pikemminkin hissuttelu lenkkejä niin jo eilen supisteli voimakkaasti!

Päivitin noita neuvola kuulumisia myös... eli tähän lyhyesti, kaikki ok ja tulevana pe ois se ä-poli kontrolli. Saapa nähä meenkö viel ens viikon neuvolaan... tosin kun näin sanon niin tietty menen! :D Kyllä odottavan aika on pitkä, täytyy sanoa.
Mä olen kans niin kypsä näihin turvotuksiin ja kaikkiin kremppoihin *huokaus*
Meillä isäntä jännittää ihan selkeästi tulevaa, se on tullut ihan hassuksi... eihän se tietenkään toivo että mä joudun kärsimään, muttei kuitenkaan haluaisi vauvan syntyvän yhtään aiemmin kun pitää, sitä jänskättää niin, esikkoaan kun odottelee ;D
Itseäini jännittää enemmänkin tuleva vauva arki... kuinka siihen taas sopeutuu ja kuinka se alkaa rullaamaan.. edellisestä kun on niin kovasti jo aikaa :)

Noh, jaksamisia kaikille masuille viimesille metreille... kyllä ne odotukset pian palkitaan!
 
Eilen oli LA, äsken kävin neuvolassa ja yhdessä koossa ollaan edelleen.

Nannasu: Toi on ihan totta mitä sanoit, nyt kun LA oli ja meni, niin on vähän sellainen diipa-daapa-olo.. Ei oikein tiedä mitä sitten odottaisi. Vaikka laskettu aika ei olekaan mikään "viimeistään" päivä niin jotenkin siihen vaan mielessään niin kuitenkin asennoituu. Varsinkin näin ensisynnyttäjänä sitä laskettua aikaa tuntuu pitävän ihan pyhänä päivänä :D ..Nyt vaan odotan sitten torstaina olevaa seuraavaa neuvolaa. Kävelylenkkejä oon kyllä tehnyt, ylämäkiä ja sellaista, mutta ne saa vaan aikaan sellaisen kestosupistuksen tuonne mahaan, ei varsinaisesti kivulias, mutta maha on vaan ihan kivikova koko ajan. Ja tää kestosupistus kestää tasan sen kävelyn verran ja loppuu sitten. Täytyy kokeilla tota rappusten ravaamista, onneks mies on töissä niin ei se näe kun kipitän hullunkiilto silmissä edestakas ylä- ja alakerran väliä :D

Ei kyllä tunnu yhtään todelliselta se, että meillä on täällä kohta vauva. Varsinkin kun hänellä ei tunnu olevan mikään kiire ulkomaailmaan tuolta masusta.. On tosi turhauttavaa ajatella, että joutuisi tän mahan kanssa elämään vielä parikin viikkoa. Mut sille ei kai mitään voi jos näin käy -minuutit vaan tuntuu tunneilta kun nyhjöttää kotona ja kuuntelee tuntemuksia kropassaan. Mulla ei ole edes ajokorttia, joten en pääse kotoa liikkumaan kätevästi muutakuin bussilla tai kävellen ja asutaan sen verran syrjässä, ettei täältä viitsi tässä vaiheessa raskautta enää kovin kauheasti mihinkään liikkua yksin, kun JOS se vauva päättääkin sitten tulla ihan yllättäin.

Tunnustus: Olin rohmupossu ja ostin kaupasta kaksi laskiaispullaa itselleni, nyt vetäydyn tuonne sohvalle rentoutumaan ja mussutan hyvällä omalla tunnolla molemmat enkä säästä miehelle murustakaan. :D
 
Pini: Muista viedä roskat ennen kuin mies tulee kotiin ettei haikaile kadonneiden laskiaispullien perään. Teitähän on kaksi, joten IHAN luonnollista että tarttet kaksi pullaa. Annan vinkin siksi että mies kaipasi eilen kadonnutta Viennetta-jäätelökakkua .. tai oli sitä sille sellainen 2c:n siivu jäljellä. Mutta hei - mitä voi oikein odottaa kun on kotona yksi kärsimätön mammeli ja aikaa kuluu VIIKKO ... kyyllähän siinä yks Viennetta menee :-)

Moni on sanonut että neuvolakäynnit kyllästyttää. Mä ihan odotan noita neuvolakäyntejä. Jotenkin saa varmistuksen siitä että kaikki on vauvalla OK ja ei ole raskausmyrkytystä ym. kun välillä jalat on turvonneet, päätä vähän särkee ym. kun ei tiedä mikä sit on normaalia ja mikä huolestuttavaa. No, ehkä mäkin kyllästyn niihin kun LA tulee vaan lähemmäksi .. kyl tää malttamattomuus tässä vaan kasvaa. Voi mies raukkaa, olen iltaisin aika väsynyt ja kärttyinen vaikka nukkuisin päikkärit. Sitä on varmaan vaikee ymmärtää että vaikka voi olla työssäkäyvälle kiva ajatus että on päivät kotona digiboksin ääressä niin ei pysty siitä ihan sataprosenttisesti nauttiin kun kiristää ja kolottaa .... ja odottaa.

Eiköhän ne nyytit jo kohta tule ... ja niiden mukana uudet murheet emoticon -  tsemppiä!
 
Pini: Muista viedä roskat ennen kuin mies tulee kotiin ettei haikaile kadonneiden laskiaispullien perään. Teitähän on kaksi, joten IHAN luonnollista että tarttet kaksi pullaa. Annan vinkin siksi että mies kaipasi eilen kadonnutta Viennetta-jäätelökakkua .. tai oli sitä sille sellainen 2c:n siivu jäljellä. Mutta hei - mitä voi oikein odottaa kun on kotona yksi kärsimätön mammeli ja aikaa kuluu VIIKKO ... kyyllähän siinä yks Viennetta menee :-)

Moni on sanonut että neuvolakäynnit kyllästyttää. Mä ihan odotan noita neuvolakäyntejä. Jotenkin saa varmistuksen siitä että kaikki on vauvalla OK ja ei ole raskausmyrkytystä ym. kun välillä jalat on turvonneet, päätä vähän särkee ym. kun ei tiedä mikä sit on normaalia ja mikä huolestuttavaa. No, ehkä mäkin kyllästyn niihin kun LA tulee vaan lähemmäksi .. kyl tää malttamattomuus tässä vaan kasvaa. Voi mies raukkaa, olen iltaisin aika väsynyt ja kärttyinen vaikka nukkuisin päikkärit. Sitä on varmaan vaikee ymmärtää että vaikka voi olla työssäkäyvälle kiva ajatus että on päivät kotona digiboksin ääressä niin ei pysty siitä ihan sataprosenttisesti nauttiin kun kiristää ja kolottaa .... ja odottaa.

Eiköhän ne nyytit jo kohta tule ... ja niiden mukana uudet murheet emoticon -  tsemppiä!
 
Huomenna olis taas neuvola aamulla. Eipä oo vaavi ilmoitellut tulostaan, ja viikko ois vielä laskettuun aikaan. Mä oon myös koittanut tehdä tunnin kävelylenkkejä ja vähän nostella käsipainoja ja tehdä kyykkyjä kotosalla, jos niillä saisi vaaviin vähän liikettä. Ois kyllä kiva, jos ei menisi yli lasketun ajan, mutta eihän sitä koskaan tiiä, milloin masuasukki päättää tulla ulos.

Tänään oli vuosipäivä mieheni kanssa (ollaan oltu 2 vuotta yhdessä) ja sain lahjaksi uuden kännykän ja kauniin kukkakimpun:) On mun mies kyllä ihana, kun se osaa huomioida ja hemmotella:) Onnekas olen!

Mulla uppos kans lauantaina 4 laskiaispullaa, kun leivoin niitä pari pellillistä. Tänään aamulla söin 2 lisää.. Ja tietty hillolla ja kermalla. Loppuukohan tää makeanhimo vauvan syntymään vai jatkuukohan tää vielä... Ennen raskautta en syönyt niinkään paljon makeaa vaan suolaista, mutta nyt mässäilen suklaata ja irtokarkkeja ja leivoksia mielin määrin. Huh..
 
Shani; eikö se aurinko meidänki petiin pian ala paistamaan !! :D 

jännittää, meillä on tänään äitipolikäynti. tehdään vauvalle painoarviota ja on perus lääkärintarkastus .. toivottavasti jtn olis jo tapahtunu tuola kohdunsuulla .. :) viime yönäki heräsin jo kipeempiin suppareihin, mutta johtuneko ne asennosta ?!? .. en tiiä. 

sanna_; oli nvlakuulumisiin kirjottanu, että pääsee heti käynnistykseen !! :D mahtavaa. tsemppiä sinne .. :)) 

toivottavasti meki saatais semmonen painoarvio, että voitais jäädä vaikka heti synnyttämään. :D toiveajattelua .. alkaa olemaan jo ihan raskaana oleva olo ja voisin mielellään luopua tästä. :D 

mahtavaa, että laskiaispullat maistuu ja mikä tärkeintä, hyvällä omallatunnolla. ;D niin sen kuuluuki !!! :) pitäähän vauvan saada hyvää energiaaki. ;) 

nohh, toivottavasti iltapäivällä saan päivitellä keveitä tai raskaita ja käynnistyksellisiä uutisia. nyt kun näin kirjotan, niin ei varmaan niin käy vaan vauva saa kasvaa kaikessa rauhassa !! :D 
 
Heipä hei taas.
Jälleen uuteen aamuun herätty yhtenä kappaleena.. Tavallaan ihan kiva, koska tämä päivä on ehkä ainoa josta en "tykkää" mutta tietenkin jos tänään tulisi niin en nyt olisi surullinen emoticon  Shani: Päivitinkin tuonne neuvolakuulumisiin että labratulokset olivat tulleet eikä niissä ollut mitään.
Picsu: Haluan jo tässä vaiheessa toivottaa onnea torstaille; on varmasti ihania nämä viimeiset päivät valmistella ja tehdä kaikkea kivaa kun tietää että torstaina sitten on kahtena kappaleena. Ja etukäteis onnittelut vauvelista emoticon
Nyt kun tätä tässä olen kirjoitellut ja äsken neuvolakuulumiset päivitin niin on tullut muutamia napakoita ja kivuliaita supistuksia..IIK! josko se tänään täällä tapahtuisi emoticon
Pitää illemmalla päivitellä jos vielä kotona olen..mutta jos ei viimeistään huomen aamulla minulta ole täällä merkintää niin tiedätte emoticon
[url=http://lilypie.com][img]http://lbdf.lilypie.com/3T1vp3.png[/img][/url]
 
HYVÄÄ NAISTENPÄIVÄÄ! emoticon

Moona83:
sulla on kyllä ihanan huomaavainen mies... ne on harvassa ja joilla sellanen on saa olla onnellinen! Meillä tuli kans kaks vuotta 1.3 ja sain pelkän pusun, siinä kaikki, niisk...

Tänään vihjasin että on naistenpäivä... juu onnitteli naistenpäivän johdosta, hmph... kysyin että pitäskös tuoda töistä tullessa jotain, niin vastaus oli tämä: joo jos annat rahaa!!! Yhyy, maksaako yksi kukka niin paljon ettei mies voi sellasta tuoda!?
Kyllä miehet osaa olla välillä niin p**stä... emoticon
Mutta en ehkäpä ole ainoa nainen joka saa välinpitämättömän kohtelun tänään...
(vali vali vali)

Picsulle: Onnittelut torstain johdosta jo! emoticon
Shusmita: pidän peukkuja että jotain isoa olisi tekeillä. emoticon

palataan taas astialle... minä ainakin hemmottelen tänään itseäni, sillä tunnen olevani nainen isolla N:llä ainakin tänään ja sen saa myös miet tuta! emoticon
 
Shani: Mulle sanottiin neuvolassa, että limatulppakin voi tulla ulos tuollaisena vetisenä vuotona.

Onpa monilla jo jännät paikat emoticon. Kovasti tsempityksiä yliaikaisille! Täällä vauvalle ei vaikuttais olevan mikään kiire ja tuntuukin, että mahassa vaan nukutaan eikä yhtään enää kaivella tietä ulos. Saan tänään toksoplasmoosikokeen tulokset, joten jotain jännitettävää päivässä silti on. Tänään selvinnee myös saadaanko unelmiemme hääpaikka kesäkuulle 2012. Kävin eilen övereillä ylikierroksilla kun löydettiin vihdoinkin mieluinen hääpaikka ja päätettiin myös häiden ajankohta.
 
Takaisin
Top