Maaliskuun Mölinät

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Minkkis
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
sama täällä, nauran ihan kippurassa ja samoin mies, muistan kun bongasin ton netistä ja pakotin heti sen tutkimaan joko synnytys olis lähellä :laughing005

onneks mä olin unohtanu koko purppuraviivan,en varmaan ois suostunu haaroja siellä levittämää jos ois se mielee muistunu.

No en minä ainakaan hanuriani kattellu, että olisikohan synnytys nyt käynnissä :laughing021 Koskaa kuulutkaan moisesta..

btw.. Mä en kyllä oikein löytänyt mitään tuolta mihin lahjakortin arvonnassa voitin. :sad001 Mietinkin, että sattuiskohan olee joku joka tarviis ihan ovulaatioliuskoja tms.. hmm.

Laitoin Tiny love and play maton kaarien päälle ohuen peiton, nyt tuolta teltasta kuuluu kova pärinä ja huuto ja välillä joku kurkistaa ulos ja menee takaisin sisään, ahhaaaa on viihtynyt siellä oikein hyvin, niin hyvin että tv jää kakkoseksi, mikä olikin ideana.
Pitäs ostaa leikki teltta br-lelusta, rakastaa olla "piilossa"sohvatyynyjen/peiton alla ja sit joku etsii.....

Olimpas reipas.. pesin ja siivosin auton ja siivosin etu ja takapihan lehdistä ja oksista. Yhteistäkin pihaa siivosin kun auramies oli aurannu lumen mukana hiekat pihasta nurmikollle.. tuli hiki mutta hyvä mieli kun sai aikaseks jotain! :)

Hyvä kun muistutit satuhäistä. Pitää huomenna katella areenasta. Ysiltä oon aina nukuttamassa poikaa kun kaikki hyvät ohjelmat tulee.

Minä laitoin miehen nukuttaan pojan kun itellä nenä vuotaa ja saa koko ajan niistää ja köhiä. Mutta mikä ihme runonlausuja tyyppi siellä häissä kävi? Mulla meni se osittain ohi mutta ymmärsin että se oli tullu jostain etelästä? Kerroppa mulle Hillevi sit kun oot katellu kyseisen jakson :)

minäkin kattelin satuhäitä... ja se runonlausuja tyyppi oli tampereelta taksilla matkannut lausuu runon ja lähti takaisin. olivat tavanneet naisen polttareissa ha siksi osas tulla paikalle... ihme heppu :grin

Mitähän niissä polttareissä on tapahtunut...:angel12..sen veran puihin se mimmi meni ja nypläs kättään

Oli kyl melkoset satuhäät juu :D Hitto ku olis tajunnu kattoo se mustat lesket illalla ja kattoo areenasta toi satuhäät... Meillä areena toimii netissä parempi ku joku ruutu... :D
Mamma foorumilla, juo kahvia ja poika pärisee lattialla ja kattelee muumeja :D

Mä katoin mustat lesket ja mun mielestä oli kotimaiseksi sarjaksi hyvä aloitus. Aion kattoa myös seuuravan jakson.
Satuhäät täytyy kattoa areenalta..

Ai damn, mustat lesket! Jäi kattomatta. On saattanu tulla runomiehen taksimatkalle hintaa :grin ihan uskomaton tyyppi.

Miekin oisin kattonu sen Mustat lesket, kun tykkään hyvistä kotimaisista sarjoista. Olisi kiinnostanut katsoa, josko olisi ollut seuraamisen arvoinen. No, onneksi on netti. :) Eilen jäi siksi katsomatta, kun piti saada esikoinenkin silloin jo nukkumaan, kun aamulla piti nousta normaalia aiemmin neuvolan takia. Meillä oli siis kaheksalta aamulla molempien tyttöjen neuvola.

Katselen nyt tässä samalla netistä pyörän satulan hintaa, niin kiukuttaa joutua ostamaan uusi satula, vaikkei sen luulisi mansikoita maksavan. Mutta kun kesää varten pitäisi säästöönkin sitä rahaa saada. Kohta alkaa ahdistaa. :/ Mutta onneksi ulkona on kaunis sää, vaikkakin tuulinen, niin eiköhän sen hyvän tuulen vielä jostain löydä. Ja Kiirakin nukkuu kiltisti päikkäreitä nyt (olikin hereillä yli neljä tuntia yhteen pötköön, tai no melkein, nukkui se välissä kymmenen minsan torkut kun neuvolaan käveltiin). Taidan itse oikaista kohta hetkeksi sohvalle kirjaa lukemaan (Tuulen nimi, ah niin hyvää fantasiaa...).

Oi vitsit kun tekis mieli leipasta jotain. Vaikka mokkaruutuja. Enhän tietenkään itse söisi yhtään vaan laittaisin pakkaseen vierasvaraksi :smiley-angelic006

Takaisin