Kellitys
Piirimestaruustason postaaja
Miullakin oli eilen kiva päänsärky muhimassa, kun jumpista huolimatta oli taas hartiaseutu jumissa. Hieroin sellaisella laitteella sitä lämmön kanssa, niin auttoi se särkylääkkeen kanssa sen verran, ettei ainakaan enää säre ja yönkin sai nukuttua. Sen mitä pienempi neiti anto nukkua. :D
Mie yritän tässä saada ajan kulumaan. Kaheltatoista pääsen vuokrahepallani hyppäämään, omistaja tulee pitämään tuntia. Ihan innoissani olen. :D Vielä puolisen tuntia pitäisi saada kotosalla kulumaan. Sitten tallille ja sieltä kaupan kautta kotia. Huomenna pitää viimeistään aloittaa esikoisen synttärijuhlien leipomiset. :) Kaikennäköistä ajattelin taas värkätä, saas nähä, kuinka onnistuu.
Mie yritän tässä saada ajan kulumaan. Kaheltatoista pääsen vuokrahepallani hyppäämään, omistaja tulee pitämään tuntia. Ihan innoissani olen. :D Vielä puolisen tuntia pitäisi saada kotosalla kulumaan. Sitten tallille ja sieltä kaupan kautta kotia. Huomenna pitää viimeistään aloittaa esikoisen synttärijuhlien leipomiset. :) Kaikennäköistä ajattelin taas värkätä, saas nähä, kuinka onnistuu.

Se siitä nukkumisesta sitten...Joka viikko joku ääliö tulee myymään millon mitäkin turhanpäivästä. Pitää vissiin laittaa oveen lappu että kaupustelu kielletty. Jos minä jotakin tarvin, haen kaupasta tai tilaan netistä.