Maaliskuun Mölinät

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Minkkis
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Meillä mies lähti seittemän aikoihin aamulla jonnekin ennakoivan ajon koulutukseen ja ite vetelin sikeitä sillon. :wink Muistaa kyllä naistenpäivän, mutta ei me sitä mitenkään juhlita tai mitään… Joka päivä kumminkin yritetään enemmän tai vähemmän antaa huomioo myös toisillemme. :)

Meijän pitää sopia että ei puhuta parii päivää ni kukaa ei tipu kelkasta ja ehtii tehä muutaki ku lukea ketjuja :laughing021

Mä toivottelin itselleni täällä hyvät naisten päivät kun mies ei toivotellut :mad: Oli kyllä tontilla koko päivän, että ei olla edes nähtykään kun aamulla mä nousin ylös pojan kanssa ja se nukkui ja kun tultiin aamupäikyille niin nukuttiin kun mies lähti tontille. Ois voinu mun mielestä edes viestin laittaa:oops:

Me reippailtiin tänäänkin n. 7km lenkki ja just sovin veljen avokin kanssa et kun sille tulee kohta kahden viikon loma niin lenkkeillään sit joka päivä edes vähän :)
Kun vähän alkais katsomaan syömisiä ni tällä lenkki tahdilla voisi jotain tuloksiakin näkyä mut minkäs teet kun oon niin perso makeelle :)
Nyt oon käynyt siis aikalailla melkein jokapäivä vaunulemassa jonkinlaisen lenkin:hello2

mä oon kans lenkkeillyt joka päivä,paitsi eilen.eilen rupes aurinko paistamaa sillon iltapäivästä kun kylään oltiin lähdössä,en sitte kerinny ulos mutta tänään on taas pakko käydä joku lenkki heittämässä,tulee siitä vaan niin hyvä fiilis.:)

Voi jumpe.... täytyy varmaan keittää toinen pannu kahvia et herää tähän päivään... Pitäs meinaa tänää mennä omilla isovanhemmilla käymään...

Mä eilen suunnittelin, että oisin tänää siivonnu oikein kunnolla. Mutta en mä oikein tiiä, jaksanko sittenkää.

voivoivoivoivoi,mun piti ruveta siivoomaa ku mies lähti pilkille,mut mites mä nyt mitää imuroin kun tytsy nukahti.
heh,tytsyn serkkutyttö tuumas eilen et "äiti pumpum",rupesin sit miettii et kenetköhän se äiti on meinannu ampua ni se tarkottikii imuroimista:laughing002 miten ihmeessä se saa imurista pumpum??

Täällä siivottu koko kämppä heti aamusta. On sekin alta pois, kun tiistaina tulee kaveri kylään. :thumleft Pitäis vielä jaksaa mennä salille iltapäivällä, mut tänään on jotenkin toi inspiraatio hukassa ensimmäisen kerran. Onneks on kaveri ja mies, jotka potkii persuksiin, että on pakko mennä sinne. :grin

mäkii sain sit siivottua,siinä olikii oma homma kun imurista irtos kokoajan se samperin letku.ja sitte käytii vielä heittämässä vaunulenkki ja takas tullessa käytii ostamassa kaupasta vähän karkkia.se siitä lenkin hyödystä sitte.:evil6

Jäde, meillä taasen poika nukahti eilen kitinän jälkeen isänsä syliin kun rupesin imuroimaan :) oon normaalisti käyny kaks tunnin lenkkiä päivässä vaan eipä nyt paljoa inspiroi kun on räkätauti päällä.

Mie ootan innolla sitä, että esikoinen saisi pyörän ja oppisi sitten sillä ajamaan. Voisi noilla meidän lenkeillä sitten päästä itsekin vähän reippaammin kävelemään. Nyt kun se on välillä melkoista taivastelua. :D Mutta hulavanteen kanssa oteltiin taas eilen ja pitänee tänään jatkaa. Eilen näytti jo hetkittäin siltä, että olen oppinut tekniikan, mutta ei sittenkään. :D

Tänään pakottaa kinttuja jo nyt, kun kotona menin kyykkyjä tekemään ennen tallille lähtöä ja sitten reilun tunnin kouluratsastustreenit, kyllä tuntuu kintuissa taas. Sellainen esikoisen tahtinen rauhallinen lenkki voisi nyt tehdä ihan hyvääkin, joten kunhan Kiiran päiväuni aika taas koittaa, niin sitten pihalle. :) Harmi, että taas on harmaata. Vähän kolea keli. Mutta eiköhän sitä aurinkoakin saada vielä!

Mä oon yrittäny vähän siivoilla, mutta suviii ei meillä ainakaan enää tiistaina olis kämppä siisti :grin

Huhhuh mikä päivä... Käytiin isomummulassa ja kun pääsin kotiin niin enpä kerinny kauaa sohvalla istua kun meille tuli taas vieraita... On niin komee ilmaki ollu et oikee harmittaa kun ei oo pihalla kerinny olee...

Mä oon kuin oonki saanu siivottua! Mutta huomenna näyttää siltä (ellei jo illalla) etten ois tehny mitää viikkoon. Tästä syytän miestä ja esikoista, ei me muut sotketa! :grin

Bongattii pojalta toinen nököhammas... Siitä ne itkut sitten johtuivat...
Mä siivosin koko kämpän muutama päivä sitten ja jo seuraavana päivänä näytti siltä että tää kämpäs olis räjähtäny pommi... :D

meillä taas tänään tyttö nirsoillu ruokien kanssa ja ollut vähän kiukkunen.päikkäritkii ollu lyhyitä.saa nähä et johtuuko siitä toisesta hampaasta vai onko noi jotain orastavia oireita siitä mannapuurosta mitä ei oltu aikasemmin syöty.

Pakko palata tuohon purppurapyllyyn :eek: Itsehän muistin tuon artikkelin silloin kun synnytystunnot alko... pakkohan sitä oli peilistä tiirata:p Ja kyllä, mulla se ainakin oli ja etenikin vielä :) No joo, mä oon outo, mut kaikki kiinnostaa :grin

Eikse oo sellanentumma viiru tuolla kynätelineen juuressa joka tulee ku synnytys lähestyy?? o_O vai. Minä en kyllä huomannu mitään :)

Naiset pliis.. mä kikatan tääl ihan kippuras ja hyvä lähtee selittää ukolle tätä asiaa miksi nauran :laughing021

Takaisin