Maaliskuun Mölinät

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Minkkis
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Haha, mä joskus aikoinaa nuorempana hengailin yhessä chätissä ja siellä joku rupes paistaa lettuja. (oltii siis silleen tuttuja että oltiin porukassa tavattu yms.) ja heitin pokkana, että tuoppas muutama mullekki. Parin päivän päästä postisetä toi parit letut ja hilloa minigrip-pussissa :laughing001

Mekin ollaan käyty jo keinumassa. Voi että poika tykkää.

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app

huomenna olis taas vauvatupa,mut myö taidetaa jättää se välistä ja lähtee markkinoille:),on ihan semmonen markkinaostosfiilis et saattaisinpa vaikka ostaa purkin kenkälankkia....

Voi itku että jurppii toi timpan tunnario_O laitoin dvd:ltä pyörii timpan kun ei telkkarista tullu mitää,no nyt on timppa katottu mut en voi sammuttaa tota kun tytsy kuuntelee melkein unessa sitä tunnaria.timppa heeei,timppa hooo...:BangHead

Huomentaaaaa!! HIeman parempi yö takana kuin toissa öinen, pikkasen sai univelkaa nukuttua pois.

Tää mamma on ihan täpinöissää, kun tänää saa vieraita. Ei tarvi olla yksin ihan koko päivää! Ystävä pitäs jossain kohtaa tulla käymää ja lupasin hälle leipasta mutakakku ja pakastimessa oottaa jätskiä (ei sinua jäde vaan ihan oikeaa jätskiä :wink ). Jee!

Ja mä oon päässyt vähän likkeelle tästä meijän omasta ryhmästä. Oon jopa uskaltanu lähteä vähän katselemaan (ja kommentoimaankin) muita keskusteluryhmiä :rolleyes:

Hohhoijjaa.mikähän tuota jätkää vaivaa... yöllä heräs puolen tunnin välein vikiseen tuttia... jessus. Onneks ukko sai nukuttua kunnon yön niin nousi aamulla pojan kaa.. ihan jäätävä päänsärky vie kaupan päälle...

Takaisin