Maaliskuun Mölinät

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Minkkis
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
me lähtää tänään tytön (kummi)tädille tonne parin kilsan päähän.toivottavasti siellä sais kakkukahvit ku meillä ei oo mitää ja ukon retkukaa ei tuo kukkia...kai ne on ostettava ite.

Noo jäde... Ukko vielä makaa... Mä juon kolmatta kuppia sufeeta.... että se siitä naistenpäivästä kun toivoin aamukahvin saavan niin että mies sen keittää :D

Mä ehkä veikkaan et kyl mies mulle toisen pannun kahvia keittää kunhan jaksaa tuolta sängystä nousta... kyl se ihan arvattavis oli et se aamulla jää sinne makaan kun vähän kipee vielä on :)

Jäde... Jos yllätys tulee myöhemmin päivällä? äitiyspakkauksellinen suklaata! :DD

Eikait nappo tää vielä päivää oo, eiköhän tää ihan aamu viel on :wink

Täällä ei ole vielä naistenpäivää edes toivoteltu :mad:

Ainiin piti tänne iloita tälläsestä asiasta kun... Viimeks ku kävin suihkus niin ei lähteny enää niin paljoo hiuksia päästä!! Niin ja sisko honas et mulla kasvaa uutta tukkaa kun mun hiukset oli kii niin nauro mulle et ihan niinku olisin leikannu itelleni sentin mittasen ottatukan :gen053

kyllä mulla tota karvaa irtoo ihan tuhottomasti.ja mitä märemmät hiukset niin sen enempi irtoo.mut onneks noita hiuksia on siunaantunu niin paljon et ei ne ihan heti lopu.
ei toivotettu täälläkää naistenpäiviä,ja joka naistenpäivä oon yhen ruusun saanu ni saa kyllä mies käydä sen tänään ostamassa.tai sitten sen suklaan.tai hyvää ruokaa.

mitähän noille tytsyn hiuksille vois tehä?ne on tuolta takaa ihan huopaantun ja kokoajan menee takkuu.millonkohan siihen kaljuu länttiikii rupee kasvamaa uutta hiusta??

jes,nyt meilläkää ei enää sada ja aurinkokin yrittää paistaa.:)
Mites,kyllä tää foorumi on tänään tosi hiljanen,ei minkään näköstä eloa.
mä täällä höpöttelen ittekseni ku sain tytsynkii just päikkäreille,huomasin et sillä molemmat alahampaat tullu jo ikenistä läpi,nyt sit vaa ootellaa et ne kasvaa:)

Iskä tuli esikoisen kans vasta äsken hoplopista kotii, ne oli ollu siel tooosi kauan ja söivät ruoan siellä. Nyt ne painui tonne meijän sänkyy päikkäreille ja vauva nukkuu parvekkeella.
Täällä paistaa kans nyt aurinki, jihuu!! Mä siis painun koiran kans lenkille ja jätän nää tänne nukkuu :grin

Ainii, ja mikä parasta. Iskä oli käynyt kotimatkalla ostamassa vaaleanpunaisen kukkakimpun :Heartred Eli meitä ei unohdettu. Isompi tyttö sai viettää mooonta tuntia vain iskän kanssa ja äiskä sai kukkia :Heartred

Meil mies kävi varustelekan sotakirppiksel, ja oli löytäny mulle yhen firman kojusta kauniin korun :)

Yhden päivän oon reissannu ja poiSSA täältä, ni ny jo ihan tupaten täys kaikki ketjut.. Noh... enpä nytkään jouda tarkemmin katteleen. Hauskaa viikonlopun jatkoa mammoille.

terv. Jo nyt ihan ulapalla

Miekin olin muutaman tunnin kaupungilla ja kaupassa, niin ei ole ehtinyt juttelemaan tai lukemaan. Työsarkaa riittää heti. :D

Meillä ei mies naistenpäivää muistanut itse, mutta kun aamulla vähän motkotin, niin on luvannut leipoa muffinsseja. :P Miun piti vaan kaupasta tuoda kyllä tarvikkeet. ;) Vielä niitä ei ole siis tehtynä, vieläköhän tänään ehtii, kun nyt on ruokakin uunissa.

Takaisin