Maaliskuun Mölinät

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Minkkis
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
No hui... en mä usko, et on mitään huolen aihetta kuitenkaan. Mut kyl mä ehkä soittaisin neuvovaan puhelimeen ja kysyisin, et voiko joku aiheuttaa moista... ettei ainakaan sitten huolehdi ja murehdi yksinään.

Meijän ipana tekee tommosta raskaampaa hengenvetoa aina kun tulee mun kanssa suihkuun.. Luulen et meillä se johtuu ainakin siitä kun toista jännittää se kun se vesi tulee kauheeta kyytiä selkään pisaroina :)

Meillä Kiira keksi vaan jossain kohtaa, että silläkin tavalla saa ääntä tuotettua, kun vetää henkeä. Sanoinkin sille, ettei tarvitse tuota uutta taitoaan ihmisten ilmoilla esitellä, luulevat vielä, että sillä on jokin hätä ja äiti ihan tyhmä, kun ei reagoi. :D Onneksi ei ilmeisesti ollut mitään suosikkipuuhaa kuitenkaan, nyt ei enää tee sitä.

Jäde onks vauva jotenki hädissään ku tekee tota? Vai onko muuten "oma itsensä" ? Jos jatkuu ja vauva ei oo oma ittesä niin kävisin kyl näyttäytymäs päivystyksessä.

Nii ja jos se on jatkuvaa.

Meil Tyyne teki tota muutaman kerran ihan pikkuvauvana ja just unihommissa, mut oli ihan satunnaista. Sillon aattelin et jos se ei aina muista hengittää, joskus mulle itelle käy vieläki niin.

Meillä meni yö kohtuu hyvin. Tai muuten meniki, mut mul itel oli niin huono olo et oli vaikea nukkua. Ekaa kertaa sitte tammikuun alun mieski mahtu sänkyy nukkumaan, ku Tyyne nukku pinnikses. Siel se nukku aamuun asti niin et kahenmais syötin sen ja neljält laitoin sille tutin, sit puol seittemält se taas söi ja jatko unia kaheksaan asti :) Ja oli kyl kiva nukkua miehen vieres, viimeks sängys oli näin hyvin tilaa vuos sitte. Silloin mä ostin itelle vartalotyynyn ja alko tulla ahdasta, saati et maha kasvo :)

Ihana! Mulla pitää olla aina peitto jalkojen välissä, muuten ei uni tuu. Tommone tyyny ois kiva, mut mies ois sille mustasukkainen. Se kun on itekin sellainen sylittelijä.. :D

Muokattu viimeksi:
Mä käytin tota raskaana ollessa sen takii ku mun lonkat ei ois kestäny yhtään. Ja synntyksen jälkee oisin sitä myös kaivannu ku oli niin kipeet lonkat, mut eipä se mahtunu mihkää ku kainalos nukku pikkuinen tyttö :Heartpink Ja nyt päätin kans et on pärjättävä peitolla, onneks en sentää kokoajan nuku kyljellää vaa myös selällää aika paljon. Jos oisin pelkkä kylkinukkuja ni sit se tyyny olis varmaa jatkuvasti käytössä.

Mä kun joudun nousemaan monta kertaa öisin sängynlaidalle, niin välillä kans laitan peiton mytyssä jalkojen väliin, mut ei mulla erikseen tyynyä ole ja usein olen siellä peiton alla eli silloin jalkojen välissä ei ole mitään :)

se teki sitä sillon ku makas sitterissä ja katto vaikka telkkaria,eli siis ihan rentoutuneena.nyt ei onneks oo enää sen aamun jälkee tehny sitä ääntä.

No hyvä juttu, jos se sit näki mielestään jotain niin jännää ja kivaa et sen takii haukko henkeä :)

Voi ei, hyvä etten alkanu pillittää ku katoin ton jäden laittaman linkin :sad015
ihan oikeesti, ne on isoja asioita mitä vauvat ja lapset käyvät läpi. Meille tavanomaiset asiat voivat olla pienille todella ihmeellisiä ja isoja juttuja. Itku meinasi tulla siitä, ku mieleeni tulvahti omien lasten juttuja.
Esikoinen pelkäsi viime kesänä varjoonsa. Se vaan seurasia ja seurasi eikä sitä meinannu päästä karkuun. Nyt hänellä on menossa Mörkö-kausi. Pimeän tullen mörkö tulee ja silloin esikoinen hokee pala kurkussa "ei mörkö tule". hän ei kuitenkaan osaa kertoa mistä se tulee tai miksi. Vielä on kelvannut selitykseksi ettei mörkö uskalla tulla, koska se pelkää äitiä ja iskää, yävalona toimii tähtilamput pään päällä. Voi kun pääsisi toisen pään sisään..
Vauva taas ihastuu ja innostuu aina, kun pääsee peilin eteen. Voi sitä riemua, kun vastassa on yhtä iloinen vauva. Häkellyttävää katsoa toista, kun on niiiin tohkeissaan.
Meidän ihania pieniä :Heartred

Meillä on ainakin peili pieniä käden jälkiä täynnä ku tottakai ylä femmat kaverille täytyy heittää :D

Takaisin