Maaliskuun Mölinät

Meillä meni viime yö hyvin. Ei kyllä alkanut lupaavasti, kun jo puol kaheltatoista sai nostaa toisen pinnasängystä viereen, mutta vauvapa söi sitten siinä eikä kaivannut tissiä enää ennen aamua! Puol kasin maissa herätti neiti ja ehdin itse aamupalankin syödä, ennen kuin tarjosin tissiä. Ja hyvin kelpasi! Vielä kun olisi itse saanut nukuttua yhtä hyvin, mutta asennot oli mitä sattui, nälkäkin yllätti aamuyöstä, mutten kyllä lähtenyt jääkaapille siinä kohtaa, ja selkäkään ei tykännyt hyvää. No Selätin käyttöön, eiköhän se sillä helpotu taas.

Ja maaliskuun mölinät sopii meille hyvin, koska kyllähän meistä ääntä lähtee! :D

Tänään odotan eniten sitä, että mennään esikoisen kanssa tallille. Toinen pääsee ratsaille! :) On odottanut sitä niin kovasti, nyt pääsee oma kypäräkin käyttöön ekaa kertaa.
 
Mä repeilin tolle blondille venäläistoimittajalle :laughing025


Tonne facee jo kirjottelinkii et meil meni yö tosi hyvin :) Pistin Tyynen ysiltä nukkumaan pinnikseen ja kymmeneltä menin ite nukkumaa. Puolen yön aikaa Tyyne söi, laitoin takas pinnikseen ja sit se heräski seuraavan kerran kuudelta syömää. Mä havahduin kerran yön aikana et missäs se neiti on, ku sänky oliki yllättävän tyhjä. Sai sit kuudesta seittemää nukkuu mun viekus ja sit esikko jo herätteliki meidät.
 
Jösses ku oon niistäny jo varmaan aivoni pihalle ku tätä räkää vaa tulee tulee ja tulee... pistän kohta tamponit nenää :DD
 
Tänää ollaa sinne maalle löähös , ni aattelin et pistetääs molemmille neideille kokeeks villavaatteet ja ihan välikausivaattet päälle. Esikolle tulee kuitenki viel kurahousut siihen päälle, ni varmasti tulee kuuma. Ja Tyyne ku on kantorepussa, ni mäkii sit lämmitän sitä jo siinä.
 
Enpäs osaakaa näköjää kirjottaa :grin Kirjotusvirheitä vilisee silmis:rolleyes:
 
Nyt pittää kysyvä...kuin paljon teijän beibit pyörii yöllä unissaan sängyssä? :D...Meijän tytsy ihan mahoton millon on pää jalkopään puolella ja jalat pää puolella :D...millon poikittain ja millon ihan ihme asennossa :D..ite kun menee nukkuu myöhemmin nii saa tytön väännellä takas oikeeseen asentoon :D..ja tietenkin naureskella et ihme asennoista löytää tytön joka kerta
 
Kyllä meilläkin pyörii sen minkä mahtuu. Usein on poikittain meidän välissä jossain vaiheessa yötä. Joskus vauva on nukkunut myös puoliks meidän sängyssä ja puoliks omassa pinnasängyssään, kun ne ovat vierekkäin.
 
meillä kans mahdotonta kääntyilyä ja touhuamista yöllä. välillä just jalkopäässä pää ja jne. mahallaan pylly pystyssä nukkuu usein tai kyljellään.
 
Tyyne kans pyörii ku puolukka... no tiedätte sanonnan :) Tosin nyt omassa sängyssään ehkä vähän vähemmän, vaik puolunissaan yrittää mennäki poikittain.

Tais olla molemmilla tytöillä tänää rankka päivä maaseudun raittiissa ilmassa. Tyyneä ku olin nukuttamassa yöunille, ni esikko oliki jo nukahtanu sänkyysä ennenaikojaan(ja sitä ei meillä tapahdu). Tyyneki nukku päiväunia yhteensä koko päivänä n. 1,5h :eek: eli automatkat ja n. tunnin ajan kantorepussa. Ja vaik kuin väsytti ni ei ton pitempiä unia siinä ottanu.
 
Pyöriihän tuo... mut ei ihan mahottomasti. Samoin päin kyl yleensä.. vaihtaa vaan kyljeltä toiselle. Siitä puhuen.. poika taintui tissin kautta unille. Nyt on pinniksessä ja vähän jännittää, et kauankohan lie nukkuu siellä. Ei muuta ku hampaan pesulle ja nukkumaan itekin. Öitä mammat.
 
Mua kans väsyttäs jo kovasti, mut viel ei voi mennä nukkumaa ku hiukset on saunan jäljiltä märät. Ja kuivainta en voi käyttää ku esikko heräis siihen meluu. Se on muutenki sellanen et pelkää uusia kovia ääniä todella paljon. Sai edellises kodis silloin vauvana traumat porailevasta seinänaapurista (ja ei, en tajua mitä hittoa se poras siel pitkin vuotta ja viel sellasel kiviporal) .
 
Nyt mäkin pääsen taas mukaan keskusteluihin, kun ei ole miljoonaa sivua lukematonta keskustelua:D.

Käytiin tänään mummolassa ja tyttö simahti tossa vähän ennen klo 21. Saas nähdä miten yö menee. Ruoka maistuu inasen paremmin jo ton vatsataudin jälkeen. Ärsyttävää, kun oli jo niin hienolla mallilla soseiden syönti ja nukkuminen. ja nyt tuntuu, että saa alittaaaa kaiken alusta.
 
meijän yö oli taas ihan hirvee,en ymmärrä et mikä hitto tota tyttöö vaivaa.sen maha ei oo enää sekasi mut se on tosi itkunen,vaatteitten vaihto on suoraa helvetistä.ja kaikenlisäks nyt toi tytsy on ruvennu jotenkii ihmeellisesti kovaa äänee vetämää henkee.ja vaippaihottuma on vähän parempi mut vieläkii kirkuvan punanen.
anteeks taas kielenkäyttö...
 
Meillä meni jo paremmin yö. Poika nukkui aamuun pinniksessä. Viideltä se itkeskeli siihen malliin, et katsoin parhaaksi nostaa ipanan tissille ja sehän vetisin ahnaasti maitoa ja sammu sit siihen. Nostin takaisin omaan sänkyyn. :D Sit kun alkoi heräillä vähän ennen seitsemää nii otin takaisin meidän viereen ja tuutittiin vielä koko perhe siinä yhdessä puolisen tuntia. Jouduin kerran yöllä ottamaan pojan syliin, kun huusi mutta rauhoittui ihan sekunneissa sylissä ja sitten laskin lapsen takaisin pinnikseen nukkumaan ja siellähän se nukkui. Tutin kävin laittamassa kerran vielä suuhun hänelle.. Et ihanaa.. sain nukkua miehen kainalossa koko yön vaikka jouduin vähän heräilemäänkin, mut nyt sai tosiaan vähän untakin... Kyllä se siitä. Ajan kanssa.. :D
 
Meidän poika kans joskus kiskaisee happea siilleen vinkaisevasti... mut se on vaan silloin, kun hän on hurjan iloinen ja innoissaan. Mut ei kyl oo unissaan kiskassu..
 
meillä se rupes tekemää sitä eilen illalla kun heräs yöunilta,sit se teki sitä niin kauan et se nukahti sitterii.tänä aamuna se sama henkee veto on jatkunu.
 
Takaisin
Top