Maaliskuun Mölinät

meillä viime yönä herättiin likkaa kääntelemään oikein päin...pyörii oikeesti kun peruna perunalaarissa :D....pari kertaa heräs siihen et on sängyssänsä poikittain ja ihan laidassa.....ja kaiken kukkuraks vaippa oli fuskannu eli yökkäri oli vähä kastunu ja lakana..mut annoin olla koska jos mie oisin ruvennu vaihtaa yöllä tytsyltä yökkärii ni..rättädää ei ois likka enää nukkumaan takas ruvennu..aamu yöstä sit oli lisää fuskannu vaippa ni piti hämärässä vaihtaa lopulta yökkäri ja lakanan päälle kuivaa et saa takas nukkuu laitettuu..AINIIN...tuos aamuyöstä kun likka heräs syömään ja aikani pyöriteltyä sylissä ei enää meinannu nukahtaa..ni laitoin takas omaan pinnasänkyynsä ja tovin kuuntelin ölinää...ja NAPS tyttö nukahti iteksee uuellee JIPPPPPIIII :D
 
Tyyne sai iltapalalla jonku riemuhepulin :) Mä laitoin sille harson vaatteiden suojaks ku kaikki ruokalaput odottaa pyykinpesukoneesee pääsyä. Sit Tyyne tarras siihen harsoo, alko huitoa sitä ja nauraa käkätti päälle. Sisko ku tuli ihmettelee et mitä tapahtuu, ni Tyyne sai puhtia ja intoa lisää ja oikee kiljahteli ku oli joku juttu niin hauskaa. :laughing002:love017

Mä taisin keksiä miten Tyyne rauhottuu unille ilman sitä huutoa; jään ite omaa sänkyy istumaa/pötköttää niin pitkäks aikaa kunnes neiti on unessa. Ja ei siinä kauaa kestäkää, ja aina jos itku meinaa tulla, pitää suhista ja jos ei auta ni sit nousta sen verran ylös et kääntää Tyynen takas selällee ja laittaa tutin suuhun ja peiton päälle. Tällä nyt menty kolme iltaa ja toissa päivänä päikkärit ja tänää myös. Esikon kans toi ei toiminu, mut Tyynee näköjää toimiiki. Paitsi nyt ku mä tän teille kerron ni homma varmaa muuttuu.
 
meillä tänään se lekuri.just aamun ensimmäisten päikkäreiden aikaa,tietää taas mikä reissu tulossa kun väsyneenä se vierastaa ja tutkimuksistakaa ei tykkää muutenkaa yhtää.o_O
no mies eilen ajatteli et tyttö kerkiis nukkumaa ne päikkärit jos se heräis viideltä....no tytsyhän kiltisti totteli ja heräs jo kuuliaisesti puol viis:confused:..ajattelin kyllä et ei tartteis herätä ja otin sen vieree et jos se olis rauhottunu,mut kuten huomaatte et istun täällä koneella niin se ei rauhottunu.:grin se huito ja potki niin kovasti et ei siinä myllerryksessä pystyny nukkumaa mieskää:laughing002
 
höh,no nyt se tyttö hyytyy,ei nyt ihan vielä ois tarvinnu:eek:. ei mee meillä taas kaikki täällä ihan nappii..:grin eka valitetaa et se ei nuku ja sit ku käy nukkuu ni sekää ei oo hyvä.
 
Mikään ei oo koskaan hyvä. :D Noh, jospa teillä menis lekurikäynti tällä kertaa perfecto!
Minun ipana meni eilen unille jo puol ysi ja aika kivasti se siellä omassa sängyssä nukkui. Kerran jouduin tyynnyttämään sylissä ja laskin takaisin unille. Pari kertaa yöllä tuttia ja sit sen ainoa yösyötön jälkeen poika jäi viekkuun nukkuun, ku mä olin kans jo unessa. Nyt se sit heräs jo puol tuntia sitten. Which is good, koska meil on muskari kympiltä ja poika ehtii ottaa elähdyttävät torkut ennen sitä sit vaunuissa. :)

Meillä oli nii hauskaa miehen kans illalla, ku poika nukku. Mies löysi jonkun meme-sivuston ja sit selailtiin niitä memejä. Toinen toistaan hulvattomampia. Sit piti purra peittoa ja kyyneleet silmissä hiristiin siellä sängyssä ku poika toki nukkuu lähellä pinniksessä. Väsymys ja pakko olla hiljaa oikein ruokkii tätä nauramisen tarvetta. Potti repesi tämän memen ansiosta:
http://www.jokideo.com/creepy-meme-the-new-babysitter/
 
No sille mä en voi kyl sit mitään. Mä kyl tirskahdin eilisiltana niin, että oli pakko purra peittoa, ettei poika herää.
 
Jaa uskalsit katsoa? :D Eikö ollu mieletön ilme sillä likalla? "tykkään veitsistä.." :D :D :D
 
meille pitäs saada joku tommonen vastaava kuva tohon meijän eteisen ovee.juu uskalsin kattoo ku kerroit et se on kuva,mä pelkäsin et se on video ja mä hirnun tääl koko videon ajan.
 
voi venäjä,mun pitää kohta mennä herättää tytsy,sen vaatteet on vaihtamatta,samoin vaippa.syyä pitäs ja kaheksalta pitäs jo lähtä kotoo.ja piltti vaa nukkuu kun on eka mut herättäny.tosi reiluu.
 
Mä en eilen syöny mitää herkkuja, mut tänää ku kävin leipomost hakee aamupalaa ni oliha se pakko ostaa sit laskiaispullatki :oops: Syntisen hyvää :p
 
En mä sitte eilenä siivonnukaa, pari koneellista pyykkiä pesin just ja just. Sitte ulkoiltiiki lähipuistossa. Tyyne oli kantorepus, mut heti ku heräs alko känkkää ni joutu mies hakee vaunut. Sai sen sit hetkeks sinne viel.
 
selvittii pois sieltä lääkäristä,ja oli kyllä niiin turha reissu ettei oo tosikaa.samat asiat sano ku muuallakii et pitää kantaa toisella tavalla ym.sit tosta toispuoleisuudesta(eli käytti enempi vasenta puolta,koko kehosta) ni sano et ei lähtis vielä aivoja kuvaamaa,:wtf.meinasko ne oikeesti et sillä olis joku cp-vamma??samanlailla se nyt on käyttäny noita molempia käsiä.molempia jalkoja se käyttää tos lattialla mönkiessä.pyhpah ja piutpaut sanon minä.
 
Muokattu viimeksi:
aivan juu,ja siellä huoneessa oli mukana fysioterapiatäti,se sano et voi syöttötuolissa istuttaa syömisen ajan jos se ei viivy siinä pitkiä aikoja/syö suht nopeesti.miks sit neuvolassa sanottii et ei saa ennenku se osaa ite istuu??ärsyttää ku annetaa noin ristiriitasta tietoo.
 
Jipii sain nukkuu kymppii asti :) Ukko nous pojan kans aamulla... On heti paljo parempi olo vaik flunssa vieläki kiusaa meitä :) Hauska kuva muuten :laughing014
 
Jäde neuvola kertoo suositukset yleisen ohjeen mukaan (ja seki varmaa joka neuvolas oma), ja sit toi fysioterapeutti kertoo sen ammatillisemman näkökulman. Luottaisin enempi siihen mitä se ft sulle sano :)
 
kyllä meillä terkka neuvolassa kehottaa istuttaa syöttötuolissa vaikka ei ihan vielä istukkaan ilman tukee. ja niin me ollaan tehty ja ruokaillaan syöttiksessä kaikki ateriat paitsi iltapala. toki sitterissä syöttäminen olis helpompaa,mutta täytyy vaan harjoitella! lähinnä siis hankaluuksia tuottaa pään pyöriminen,kun ksikki ympärillä oleva kiinnostaa kovin!
 
Takaisin
Top