Maaliskuun Mölinät

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Minkkis
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kävin just tänään 6kk neuvolassa ja täti sanoi, että ruokailujen ajan saa tukea tuoliin syömään, mutta kunnolla saa istuttaa vasta sitten, ku nousee ite istumaan. :)

Mihin aikaan teillä oli lääkäri Jäde? Siis meidän neuvolan odotushuoneessa oli ihan sun näköinen nainen ja pikku tyttö riisumassa ulkovaatteita ja sen jälkeen siirtyivät lääkärin oven eteen istumaan klo.10.30:laughing021 Kamalaa ku on jo mielikuvat miltä kukakin näyttää. Hyvä ku en hihasta repinyt "HEI Jäde!!" :laughing005

No voi harmi.. No olet varmasti kauniimpi, ku se "Vale-Jäde" :laughing021

Ja hyvä ku en mennyt hihaan kiinni. Vähä se nainen olis kattonut mua ihmeissään ja muistanut mut siitä lähin aina, jos oltais samaan aikaan törmätty neuvolassa :smiley-ashamed004:laughing002

Hei sama täällä.:scared001 Mies voisi tehä pikasen parannuksenkin ja lyhentää mun etuhiuksia tänään ennen huomisia vieraita.. Ja meikki saa korjata loput viat etteivät mun ikäiset naiset saa kammo kuvaa kotiäidistä :laughing002

mä muistan kun mun kaveri lyhenti mun hiuksia,se leikkas ihan eri pitusiks ne puolet,sitte miehen piti tasottaa niitä,no ei sekää onnistunu ja sit parturi joutu leikkaa ni 5 senttii oli pituuseroo oikeella ja vasemmalla puolellapäätä :laughing002 sen jälkee oon aina käyny parturissa.

Meillä mies (pakolla) nyppii mun kulmakarvat ja pakolla tasottelee hiuksia, ku ei ole rahaa parturiin, ku harvoin ja on kiva nähdä eteensä. Siis hiukan kävisin kampaajalla, jos olis paljon sitä millä mällätä :happy112

Mun miehellä on taiteellista silmää (kuvis 10) :laughing021 Ja todella nätit ja hyvät nyppii. Kahvilassakin ollaan melkein varattu aika mieheltä, mut ku kerta pakolla mun kulmat nyppii, niin ei tasan innostunut ideasta :laughing002

En siis itse vaan pysty kiskaseen, ku vettä valuu niin sikana silmistä ja sattuu. Ulkopuolisen on paljon parempi nyppästä, niin ei voi vaikuttaa asiaan. Ja en tasan maksa kosmetologille tosta huvista, ku saan makaa kotisohvalla ja samalla kaunistautua pienen narinan kanssa :laughing002

Meilläkin menee ennemmin niin päin, että minä nypin miehen kulmakarvoja. :D Tosin ei se sen ensimmäisen kerran jälkeen ole juuri antanut kulmakarvoihinsa koskea. Miehet. Ei kestä pientä kipua. ;) Latvoja leikkaa pari kertaa vuoteen anoppi, joka on ammatiltaan parturi-kampaaja. Pitkän letin kanssa ei kummempia palveluita tarvitse.

Täällä on palattu kotiin Itä-Suomen reissulta. Kivaa oli, mutta onhan täällä kotonakin olossa puolensa. Tänään meikäläinen täyttää sitten oikeasti 30. Vielä ei ole paha kriisi iskenyt. :D Kakkua nautitaan sitten vasta parin viikon päästä esikoisen synttäreillä, saihan noilla laskiaispullilla herkutella viikonloppuna. Niin, ja ostin kaupasta itselleni juhlan kunniaksi kokonaisen suklaalevyn! Mutta yli puolet siitä on kuitenkin vielä syömättä. Mies oli vielä kotona, kun hänellä on vain yksi luento iltapäivällä, niin oli ihana käpertyä hetkeksi rauhassa sänkyyn viltin alle lukemaan kirjaa ja nautiskelemaan suklaata. Kotiäidin luksusta. :)

Nyt syyhyttää kovasti sormia päästä ompelemaan. Olen jo uusia kankaita katsellut, mutta pitäisi varmaan ensin käyttää noita jo olemassa olevia tuolta. Kaavapaperia pitää kyllä ostaa, niin sitten pääsee suunnittelemaan vaatteita. Kesälle ajattelin tehdä jotain ainakin tämän perheen naisväelle. Sitten voi katsoa, josko miehellekin jotain tekee, jos se niitä suostuu sitten päällään pitämään. :D

Mies valjastettu nypintäpuuhiin! Jes! :D Onneks on luonnostaan sellaiset kulmat, ettei tarvi nyppiä.. mä en nimittäin kyl kestäisi sitä hommaa. Kampaajallakin käyny viimeks 2008... no.. aika villinähän tuo fleda kasvaakin. :D

Takaisin