Maaliskuisia mietintöjä

Mun tekis mieli seksiä (ainahan mun tekee, oon silleen partiohenkinen), mutta kun ei kykene! Liitoskivut sattuu liikaa. Mahakin on alkanut olla tiellä eikä oikein mikään asento tunnu omalta.

Hmph. :angry3

Mä just avauduin mun seksiahdistuksesta tonne huhtikuisiin. Ärsyttää ja turhauttaa kun se puoli parisuhteesta tuntuu olevan jotenkin ihan rikki :/

Välihuomiona täällä armoton sokerinnälkä! Tekis vaan mieli mättää keksejä ja muita leivoksia naamariin niin ja suklaata!! Oisko tää nyt sitä et lapsi masussa haluais makiaa, eikö niin? :P Ja hyvänä äitinä ois hyvä totella ;)

Joo, lapsen halujen mukaan vaan..näinhän se hyvä vanhemmuus taas alkaa..(kotimatkalla meni lähes suklaalevy autossa..yh)

Mullaki on kauhee makeenhimo.. karkkia ja jätskiä voisin syödä vaikka joka päivä. Ennen raskautta harvemmin mun mitää karkkia teki mieli, mut nyt on kyllä ste tehny senki edestä. Sillon ku olin vielä töissä, niin oli niin järkky karkinhimo et hyvä etten pistäny baaria kii et pääsee hakeen karkkia :D Onneks mies sit välillä kävi tuomassa :D

makeenhimo on kyllä iskeny (ei auta ku ei saa syyä :( )... ja noihin muihin himoihin... mahaan ei pahasti kivistä seksin jälkeen (joskus enemmän ja mies ihmettelee mitä jäin makaamaan) ja perus lusikka tai takaapäin-tyyny tukemassa- onnistuu hyvin, ei oo masu tiellä :oops:

Seksi!?onks se jotaki syötävää!?saattasin vaikka ees sen pikapanon ottaa mut en vaa jaksa tehä ite mitää sen eteen, ollaan siis ilman!eipä tuolla miehelläkää näytä mitää hinkua olevan moiseen ryhtyy..

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app

Ei saa puhua mistään takaapäin jutuista kun alkaa kuola valua..himot on nyt kyllä monenlaiset..ja kovat- :angryfireykspuoliset vaan, mies himoitsee kyllä herkkuja mun seuraksi..

Mäki just valitin et tekee kauheesti mieli makiaa ja totesin et se varmaan liittyy tähän puutostilaan :confused: Meillä kun tuo seksi loppu jo ja tuskin tulee enää harrasteltua. Tuskin ukkoa huvittaa ton mun sairaala reissun jälkeen vaik ittee kyl huvittas kamalasti :sad001

juu kuivaa on täälläkin..... yks päivä just vinkkasin ukolle et avauduin foorumilla meidän selibaatista, niin se vaan naureskeli o_O pässi........

Nojjoo, oon todennu et mies vetäköön käteen, saa sitä kotvan aikaa sit harrastaakki! :D kyll mää ilmanki pärjään! :rolleyes:

Ääääärh ! Anteeks mun on pakko avautua tosta mun ukosta ! Minä makaan himassa ja suren täällä et pitääkö lähteä sairaalaan ni herra vaan ilmottaa lähtevänsä töitten jälkee vähän hillumaan kylille.... Siis nyt kyllä vituttaa....

:eek::confused: mitä ihmettä Cranberry!? Eikös se oo vaikuttanu päivän aikana kuitenkin huolestuneelta, mutta nyt ei ees tajua tulla kotiin? Ihme meininkiä jos saan sanoa...

Jep oltiin niin huolissaan blaa blaa paskaa.. Nyt kumminki pitäs päästä ulos... Oon niin monesti sanonu et tää tuntuu yksin vaan mun jutulta. Kun mä oon kodin vanki ja hän tekee mitä lystää...

Cranberry, kuulostaa vähän liiankin tutulta. Meilläkään ei täällä mies ole mitenkään huolehtivaa sorttia vaikka välillä valittelenkin että kun tuntuu näin raskauden loppua kohti mentäessä jo pelkästään esikoisen nostelu aiheuttavan ties mitä kiristyksiä ja kolotuksia vähä jokapuolelle. Ilmeisesti hänen mielestään raskaus ei naisen kropassa tunnu tjsp.

Miehet, can't live with or without...

Joo ei voi ymmärtää ollenkaan.. Nyt mua vituttaa, stressaa ja ahistaa ni alko taas tohon mahaanki särkemään :confused: Et tosi mukavaa... Pakko se on välil miettii et mihin niit miehii oikeen tarvii ?

Takaisin