Maaliskuisia mietintöjä

Samat ajatukset täällä kyfixfix! Ellei mun toive sit toteudu ja yritys mee konkurssiin vuoden aikana! :p

Sent from my GT-P5100 using Vau Foorumi mobile app

Empä arvannu et aivastaminenki voi tehä nui kipeetä et hyväku ei itku päässy!

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app

Aivastaminen ja yskiminen aiheuttaa samanlaisen tunteen, kun joku viiltelis alavatsaa... ainakin mulla. Meillä on nyt jotain tautia taas perheessä ja toivonkin kovasti, etten taas sairastuisi... Just olen parantunut edellisestä flunssasta....

Mulla kans on aivastaminen aiheuttanu hirveen viiltävän mahakivun jo ties kuinka monta viikkoa. Vielä inhottavampaa on kuitenkin se että nyt nauraminenkin aiheuttaa samaa kipua!

Mulla tulee tuo puukosta mahaan -kipu öisin, kun pitää pukertaa vessareissulle. Aivan järkyttävän pelottava kipu!

Joo tiijän kyllä mihin tää johtaa, miekkonen hirveässä lentsussa! Ja ai että ku se aamulla seiso makkarin oven raossa ku töihin oli lähössä(itsehän makasin lämpimän peiton alla..) ja sitä "sääli mua,silitä mun päätä"-katsetta..kävi sääliks ja kehotin jäämään kotiin mut mäni töihin. En sääli enää!

Aretha tiedän mistä puhut, mua myös supistaa joka kerta kun nousen yöllä sängystä ja se on tosi epämiellyttävä yhdistelmä ton kivun kanssa!

Mun sisko joka ei asu Suomessa lähetti mulle äskön viestiä ja kyseli että mille päivälle kannattaa ruveta kattoon lentoja Suomeen :) Ihanaa tietää että se haluis olla täällä kun vauva syntyy! Lupasin ilmotella tarkkaa päivää jos on sektio edessä, mutta muussa tapauksessa suosittelin ajottamaan tulon äitienpäivään niin vauva on sit viimeistään sillon tavattavissa :)

Olisin niin valmis äippälomalle! Tällä hetkellä sopimus kuun loppuun, mutta tänään johtaja tuli juttelemaan jatkosta. Voisin 10. päivään tehdä vielä töitä ensi kuussa niin sit alkais se "30 päivää ennen laskettua aikaa lomailu". Rahan puolesta kyllä, mutta muuten olisin vastannut ei. Kyllä ärsyttää. Kaikki riippuu nyt siitä löytääkö johtaja mulle sijaisen. Huomenna saan varmaan tietää... Argh!

Minulla myös näitä viiltäviä kipuja tuolee tuonne alas, sängyssä jos nopeaa kääntyy tai lähtee vauhdilla vessaan. (tai no eipä tän mahan kans enään kovin vauhdilla liikuta) Mutta just jos tekee nopean liikkeen tms. niin viiltää kipeästi :/

Ja myös huomannut jos nukun oikealla kyljellä (vauva viihtyy oikealla enimmäkseen), niin tulee semmonen puutuneisuuden tunne mahaan, että pitää hitaasti hilata ittensä toiselle kyljelle. :sad001 auts. Alkaa nukkuma-asennot olemaan aika vähissä ja kyljet loppuu :grin

Tulipa kauhean levoton olo. Ei oikeen jaksa keskittyy mihinkään, mutta silti tekis mieli tehä jotain. Mut sit toisaalt väsyttäis, mutta ei jaksa keskittyy nukkumiseenkaan.. Ai miten niin vaikee..

Mä sain eilen läksiäislahjana töistä muumipyyhkeen ja emalisen muumi-keksipurkin. Ja pitkä-aikaiselta nuorelta miespuoliselta opiskelijaltani vaaleanpunaisen vauvanhaalarin. Aika sööttiä et tollanen nuori kolli käyny vauvanvaateostoksilla :) Mä aion siis mennä perjantaina akuuttiajalle ta:lle ja hankkia parin viikon saikun(nukkujuttujen takia), ja sit parit lomapäivät jatkeena ja sit oikee äippis. Toivottavasti mun suunnitelma menee läpi :wink

Täällä oli -14,3. Lämpömittari on matkalla sängystä vessaan ja aamuhöperöissäni ja kamalassa vessahädässä jouduin kääntymään kannoillani katsomaan mittaria uudestaan. Kyllä se ensimmäinen havainto oli paikkansa pitänyt. Tosin täytyy myöntää, että eilinen -4 viimalla oli paljon kylmemmän ja tylymmän tuntuinen kuin tämän aamuinen lintujen laulelu töihin kävellessä.

Täällä ei näytä enää kuin -22, eilen kun nousin niin oli -28.

Takaisin