Maaliskuisia mietintöjä

Miulla oli hymykuoppa ihan sama! Mut miulla kipuili kyljet. Mut ihmeen kaupalla oonkin melko vireä vaikka tuntu, et paska..

Multa on kyllä veto ihan poissa. Täytyy varmaan ottaa pitkä suihku jos siinä vaikka vähän heräilis. On muuten myös ihan kamala nälkä vaikka söin eilen taas pitkästä aikaa kunnolla enkä oo tehny juuri mitään oikeestaan.

Toivottavasti sinuu virkistäis suihku! :) Mie taas tuppaan väsähtää ain suihkus :P

Mullekin tullut yönälkä takas, toistaiseksi olen pystynyt olemaan syömättä öisin, vikat pöperöt tulee syötyä siinä ennen 22 viimeistään..
Päivisin ei ole nälkä, mutta aamuisin voisin syödä heti herättyäni eli 5-6.30 välissä - mutta sinnitellään aina sinne 8.00 asti, koska muuten päivänruoan sais syödä jo 8-9 välissä :D

Tänään käydään kyllä ajoissa nukkumaan taas.. Ihan älyttömiä päiviä olleet nämä pari viimeistä :D
Tänään ollaan miehen kanssa niin väsyneitä että ollaan vaan sekoiltu ja naurettu tässä tilassa!! ;D

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Mua piristää suihku aina, ois luksusta jos joka aamu kerkeis suihkuun!! <3

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Mie en oo, kun yhen kerran joutunu syömään jääkaapista suoraan kylmiä nakkeja yöllä (muuta ei ollut). Oon saanu nälän piettyä kurissa täysmehuilla. Lipitän niitä joka kerran, kun käyn vessassa. Nimenomaan täysmehut pitää nälkää. Kokeilin yhes vaihees Juissi-sokerivesilitku mehuja, mut niistä tuli entistä enempi vaa nälkä! Ja tää kerta oli just toi nakkikerta.

Siis ihan joka yö lipitän appelsiini- tai omenatäysmehua yöpöydältä käsin, en oo kokeillu ollenkaa olla ilman. En halua sitä nälän tunnetta keskellä yötä.

Mun mies on vakuuttunut siitä, et banaani nukuttaa, joten hän on lanseeranut meille unibanaanit. Aina kun valitan, etten saa unta niin eka kysymys on, et ootko syönyt jo unibanaanin? :) söpöä.

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Juu, oikeaa, hedelmäbanaania! Tosin täytyypä ehdottaa seuraavalla kerralla ei-kasvis versiota ;)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Otan syyt niskaani. Anteeksi vielä! :grinJa sit syytän horoskooppiani siitä. Skorppareitten synti!

Eilen meinasin niin kuolla ku käytiin äidin kanssa Prismassa ja reissu veny ja veny ku koko ajan löyty ostettavaa. Illalla selkä kipee, itse oli ihan poikki, vauvakin tais olla ihan uuvuksissa ku masussa oli tosi hiljasta. Olin ihan varma et yöl olis tullut lähtö synnäril, mutta onneksi uni helpotti. 10 tuntia unta ja aamulla taas virtaa täynnä! :) Ku pikkunen jaksais viel muutaman viikon olla masussa ni kaikki olis hyvin.

kyllähän tänne hedelmäsalaattiin mahtuu vielä vaikka mimmoset karviaiset :grin :3some

kiva et muutkin on 2mielisiä!!!! ite oon aina saanu hävetä, ku harvalla on yhtä tyhmä huumorintaju ku mulla ja jossain sukulaispöydässä tulee aina möläytettyä jotain piirakka juttua :oops:

Tulee niitä kostuteltuja torttuja horistua täälläkin :grin Välillä oon miettiny, että onko se tosiaan niin, että siitä puhe mistä puute ku aina meinaa jutut lipsua tonne navan alle. No onneks tää lähipiiri on jo niin tottunu näihin mun jorinoihin, etteivät vähästä hätkähdä.

Tuli semmonen ahaa-elämys ja vähä surullinenki olo että meillä ois nyt 4kuukauden ikänen vauva jos kaikki ois menny hyvin..

Takaisin