Mie oon taas ollu se neuvolan täydellinen käyrä tyyppi ja toi beibikin, mutta sanotaan nyt täysin rehellisesti syön niinkun ennen raskautta lukuunottamatta sitten niitä kiellettyjä ruokia joita yritän välttää viimeseen asti. Enkä oo hirveesti liikkunu. Alkuvuodesta Crossailin sen minkä kerkesin, kun keho anto vielä, mutta nyttenkin karkkia ekaksi naamaan vedän. Ja painoa noussut "vaan" 13kg mikä on melko vähän mitä ajattelin, kun en oo alkanu mikskään salaatin pupertajaksi.
Että luulen jopa sillä on merkitystä miten keho lihoo tai laihtuu raskausaikana, että miten on syöny vaikka 20vuotta ennen raskautta. Koska sun keho on tottunu siihen ravintoon mitä se on saanu koko elämänsä. Niinku mieki oon syöny karkkia ylenpalttisesti iha pikkulikasta lähtien ja silti en oo lihonu, paitsi teininä baareilulla turvotin itteni +8kg.
Voin sanoa, et jos vaihtaisin ruokani kevyempään, että mie riuhtoisin niin pahasti väsymyksessä, että ei usko erkkikään. Oon tottunu syömään lihaa/kalaa/kanaa päivittäin, jos yritänkin pärjätä pelkillä kasviksilla nii ai jukolauta, et oon vihanen, kun on nälkä! Ja sit väsyttää, kun en jaksa..
Yhessä vaiheessa raskautta yritinkin tuota kasvispuumia, mut jännä, miulla oli painonnousu juuri suurinta sillon 880g/vko, mut sittenkun palasin entiseen nii se on ollut 460g/vko! Mut sanon tähän vielä, että syön toki hedelmiä ja vihanneksia normaalistikin ruualla sillon tällön, mutten elän niillä täyspäiväisesti.