Maaliskuisia mietintöjä

Mannaryyni, sähän olet noilla listoilla ollu joka kuukausi melkein palkintosijoilla! Kävitkö katsomassa? Ja nytkin olet kärkipäässä mukana!

Ja kauhee määrä mullakin ollut noita viestejä. Siellä on toukomammat vallottanu koko kilpailun lörpöttelyllään! :laughing025 Ollaan me vaan melkonen porukka!

Siellä jossain kilpailun tiedoissa luki että 90€ eli on sillä matolla hintaakin. Siks mieluummin höpöttelenkin sen ilmaseks :) Tällasta tää on kun on opiskelija/tarjoilija niin aina on juostava ilmasen tavaran perässä...

Mutta oon kiitollinen että foorumi on niin hyvin elossa ettei tarvii väenväkisin venyttää juttuja moneen viestiin vaan viestejä kertyy ihan melkeen itestään :) Ei se musta olis reilu kisa jos lähtis tietosesti huijaamaan!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Wooot!? Ai oon! Jännää. :rolleyes:

Muistan samanlaisen kisan joltai lokakuulta, mut en uskonu et semmosesta ite koskaan voittaisi. Mut tää kisa taitaa olla joka kuukausi? Käynpä kurkkaamassa sijoitukseni :grin

Mutten aio kilpailla ja kirjotella turhia viestejä sen takia. Jos voitto tulee niin tulee, ja oishan se kiva voittaakin jotain, kun ei apuja oo tullu hirveesti vauvahankintoihin ja työttömän ja opiskelijan rahoilla ois kaivannu jotai apua, mutta hyvin tässä on pärjätty. Maton oon jättäny hankkimatta kyllä ihan rahan takia. Haluja ois sellainen saada pienokaiselle, mutta pärjää se ilmankin. :) Elämä on!

Se on kyl kiva kun on paljon pulinaa. Itte en tuu koskaan olemaan siellä kärkisijoilla, oon niin ujo rupattelija. Lisäksi kännykällä on ihan peestä kirjotella viestejä enkä jaksa sen takia konetta avata :)

Öööööööö, mistä mie löyän ne sijoitukset???? :eek: Tai ei niillä niin väliä oo, mut iha mielenkiinnosta vaan :grin En löytäny niitä, byhyy!

Luonnollisestihan se menee niin että kun meillä on näin aktiivinen palsta niin hallitaan myös listoilla :) Musta on kiva että noissa rupattelukisoissa on kaikki automaattisesti mukana ja vaikka ei voittaiskaan pääpalkintoa niin se arvottava lahjakortti voi kuitenkin napsahtaa omalle kohdalle!

Mutta mä otan nyt piene tauon höpöttelystä ja teen vähän kotitöitä. Tiskit pitäis hoitaa ja ruokakaupassakin käydä. Kyllä mä välillä teen siis muutakin kun roikun täällä foorumilla :D

Mannaryyni, ihan tuossa sivun yläreunassa on sininen linkkirimpsu, jossa on vikana Top100. Klikkaat sitä ja siellä näkyy helmikuun lista. Kun klikkaa seuraava kuukausi pääsee tän kuun tilanteeseen.

Aaaaa! Kiitos :) Mie kun noista kilpailujen topiceista lähin ettimään.. :oops: Tosi outoo nähä olevan kisan top-kärjessä vaikka sitä on vaa höpissy tietämättä :grin:rolleyes:

Mä kävelin suvereenisti kauppareissulla kaupan ohi miettimättä hetkeekään... Tajusin seuraavassa risteyksessä että mulla ei oo hajuakaan mihin oon kävelemässä. Tuli vähän tyhmä olo. Pitäis varmaan useemmin käydä tuulettamassa aivoja...

Sen kunniaksi kuva mun tyvikasvusta! Raitoja tullut ton jälkeen lisää ja vielä ehkä ennen synnytystä laitan lisää raitaa tai sit vasta kesällä!
Pyrin siihen ettei tarttis kesällä värjäillä ollenkaan ja sais luonnollisemman hiusvärin takas :)
ImageUploadedByVau Foorumi1394545452.305333.jpg
Ihme on ettei toi luonnossa näytä limaletiltä, raidat tekee vähän, mutta paljon!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Haha.. Mäkään en tiennyt tosta kilpailusta, mutta näemmä me toukokuulaiset ollaa aika ahkerasti kirjoiteltu ku katto tota listaa! :)

mullakin menny koko kisa ihan ohi :eek: hieno matto kyllä!!!! ja mäkin aamulla kävin täällä ja nyt ku tulin muutaman tunninpäästä uudelleen saa sivu kaupalla kahlata että löytää missä mennään :grin kivan aktiivinen tämmöin voorumi!!! :grin

No kisa käydään joka kuukausi että nytpä ainakin kaikki tietää ja voi ruveta tavotteleen palkintoja :) Toivottavasti tulee yhtä kivoja palkintoja jatkossa!

Hyvä palkinto jaossa kyllä :) Varmasti menee jollekin toukokuulaiselle!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Vatsatautia alko pukkaa tässä yön aikana ja nyt pitäs viel raahautuu terveysasemalle. Eeeeeen jaksa, mutta kai se on pakko.

Hyvä palkinto jaossa kyllä :) Varmasti menee jollekin toukokuulaiselle!

Siellä on kyllä ykkösenä sellanen kirjottelija näköjään että aika paljon saa takoo viestejä että pääsee siitä yli. :)
Mutta tuo matto on kyllä sellanen minkä aijon ite tilata jossain vaiheessa, mun suosikki tähän mennessä näkemistä leikkimatoista.

Takaisin