Maaliskuisia mietintöjä

Se on kyllä hirmu kiva matto. Tutut lupasivat meille kivan mutta aika vanhan leikkimaton, ja nyt mä arvon, pitäiskö vaan järkevästi ottaa käytetty vastaan, vai törsätäänkö tollaiseen uuteen.

Minäkään en varmasti tule voittamaan, mutta jäin kyllä uneksimaan tuosta matosta...
Ainoa, mikä on myös omaakin silmää miellyttänyt... on kyllä hintava, mutta jahka siihen rahoitus löytyy... ei tuleva Tyyppi oo saanu hirveesti mitään UUTTA, niin sillähän voi ostoksen ainakin itselleen perustella :D

Sent from my GT-I9105P using Vau Foorumi mobile app

On, mutta voihan sitä yrittää ;) Eilen mulla oli 123 viestiä tänään yli 50 enemmän ;) HIH!!!!!
Ja kun kerta aamut meillä alkavat jo ennen viittä, olen työtön niin miksi en paukuttaisi jo 4.30 ekaa viestiä kun heräillään ;)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Ai niin, mun äiti haluaa kauheasti ostaa meille jotain, mutta se ei hanki mitään ellei tiedä että tulee tarpeeseen (tästä suurkiitos hänelle!)... pitäisköhän vinkata tosta matosta?

l_03856512.jpg

Noista leikkimatoista puheen ollen. meidän tulokkaalle hankein tämän :) Se soittaa musiikkia,erilaisia ääniä ja valot vilkkuu.

Jenskuli, mikä matto ja hinta? :) ite en ees yritä havitella tuota palkinto mattoa vaikka tosi kiva matto kyllä on! :)

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app

Ei tuo Jenskulinkaan lattama matto ole paha!
Mistä te löydätte noin ihania kaikkia? Mie oon törmänny taas vaan niihin 'tervetuloa 80-luku kotiimme' -tyyppisiä :D
Miulla on nähtävästi väärät kaupat....

Sent from my GT-I9105P using Vau Foorumi mobile app

5 e Fisher Pricen musiikkia soittava lelukaari FB-kirpparilla! Tosi halvalla saa käytettynä.. Halvin mitä kaupassa olen nähnyt on ollut 30 e :)

mä kävin eilen Lastentarvike liikkeessä... sielläkin oli ihania värikkäitä mattoja, n. 30-50€ maksoivat.... mä kuolaan kans uutta, kun se meidän on tosi vanha ja mun mielestä melko rumakin :confused: ja suurimmat osat leluista on hävinny, niin tilalle laitteu jotain tyhmiä.....

Mie ostaisin niin halvalla kun vaan saisin :D Se lelumatto meni meillä niin vähän aikaa, etten siihen sijoittaisi. Poika oli kova tutkimaan ja kierimään..

Kyfifix: Mikä lastentarvike myy noin halvalla mattoja??? Tääl maksaa 80e -> :confused:

Mut joo, en oo laittamassa rahojani leikkimattoon. Rahat finito :)

Mä en kyllä koe lelumattoa kovinkaan tärkeänä. Yleensä meillä muksut köllineet jonkun vanhan peiton päällä lattialla ja ympärillä on ollut erilaisia leluja. En tiedä kuinka tollanen matto missä lelut roikkuu yläpuolella passivoi lasta liikkumaan. Meidän naperot on melko aikaisin kääntyneet mahalleen tutkimaan lelujaan.

Yep, ei munkaan oma kauaa sen parissa ollut - ehkä 2 kk, jos sitäkään!

Niin senpä takia just en hirveesti haluu ostella sitä, kun ovat kalliita ja tosi lyhyt aikaisia käytössä.. Jos ovat käytössä ollenkaa!

Lahdessa kävin... se mitä mä kuolasin makso muistaakseni 49.90€...... mä oon aina luullu et se on kallis paikka, mut nyt tarttu mukaan 2€:n tavaraa vaikka kuinka paljon :) ja vaunuja ja rattaita ku siel kattelin, niin paljo halvempia oli mitä oon kuvitellu...... mä tykkäsin siitä leikkimatosta... ja saa siinä niitä leluja siirrellä, et ei sen lapsen tarvi koko ajan samaa kohtaa toljottaa :wink en nyt sano et sellai on pakko olla, mun mielestä ihan sama kölliikö se matolla vai tossa, mut tykkäsin kumminkii :)

Onhan se tietysti kiva lisä vauvalle, muttei iha välttämättömyys :) Ottaisin itsellekin jos saisin. (Huom. SAISIN! :P)

joo tuskin se sen vauvelin kehitystä haittaa vaikkei oliskaan :grin ja nyt se on itelle helppo tollasia kuolata, kun kaikki muu on jo valmiina =) mut ei mul olis tullu mieleenkään ekalle ostaa uutta 50€ maksavaa, kun piti kaikki sängyt sun muut hommata :eek: ei kyl jääny rahaa mihkään mattoihin....

meinasin muuten kuolla taas kerran tänään... kaupassa joku n. 3-4v poika katto hirveen pitkään mun mahaa.. (mulla oli päällä vaan tiukka golitsihuppari, niin maha näky niin selkeesti).. sit se poika rupes nykimään äitinsä hihaa ja sano sille " kato äiti, tolla tädillä on tosi iso pokepallo paidan alla..." :excited001

Lahdessa on yks hyvä lastentavaraliike, minkä nimeä en muista! Itse löysin viimeksi sieltä pöytään imukupilla kiinnittyvän lautasen, 2 vai 3 tuttipulloa ja mitä vielä alle 10 eurolla! :)

Takaisin