Maaliskuisia mietintöjä

Aijonki olla hottia hotimpi sit syssymmällä! :D ;) tai ainaki yritys on kova!!

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app

Mie aion olla Lehmä, ainakin 3 kk ja sitten vähän vähemmän lehmä seuraavat 3-6 kk ;)
Sitten kun maidonluovutus ja imetys on ohi, ja jos on käynyt niin huonosti että olen ylipainoinen niin sitten kuntoilen vähän enemmän - dietit on turhia :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Mutten kyllä hullunakaan tähtäisi kesäkuntohommiin :) Onhan niitä kesiä vielä tulossa!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Miettikää ny miltä se maito haisee ja siihen vielä kaalinhaju! Olo ei todellakaan ole hehkeä!

Eiku hyvä juttu tuo takatalvi, niin saan pitää miekkoseni vielä kotona, kun jäät pysyy järvissä.

Nuo kaalinlehdet ihan oikeasti auttaa. Mikään ei sen paremmin helpota tissejä, kuin jääkaappikylmät kaalinlehdet. Niistä rikotaan pikkasen sitä pintaa ja liiveihin. Mulla helpotti maidonnousutuskat ihan yhden illan lehdyköiden pitämisellä.

Eihän kotimaisia pakastemansikoita tarttee keittää ennen ku syö ne? :oops:

Hmmm... Ostin eilen kaupasta pakastealtaasta ja laitoin omaan pakastimeen? :grin
Niinku jääny vaan mieleen se että ainaki ulkolaiset vadelmat pitäs keittää?

Mansikat on syöty, mutta tyrnejä ois vielä. Niissähän on c-vitamiiniakin niin että soi, ja nehän on melko happamiakin - pysyisköhän hiiva loitolla tyrnihoidolla?

Mut toisaalta jos ne kuitenkin keittäs ensin, niin ois ees jotain kuumaa meininkiä täälläkin :grin

Njääh, nyt pitää olla hyvillään että saa olla hilloista erossa :p

Sitä on tässä kuvitellut ja monen kanssa jutellutkin, että kiva kesä tulossa vauvan kanssa, mutta nyt mielikuvat muuttui näitä juttuja lukiessa :D piknikillä syömässä kesämekko päällä vauva vaunuissa ja välillä imettäen javälillä esikoisen kanssa potkimassa palloa... Not! Siis tukka sekaisin, kylmälaukku täynnä kaalinlehtiä ja yhdet liiveissä, joku teltta päällä ja pakastettuja ties mitä housuissa ja lapsetkin varmaan huutaa yhtä aikaa ja erikseen ;)

Mä nauran täällä taas ihan kippurassa näille jutuille! :D Ihana foorumi ja ihanat toukokuiset! Toivottavasti tää palsta pysyy hengissä vielä pitkään :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Tusina toppapukua tuli sitten uniin. Ja uusi äitiyspakkaus ja kissat tietenkin (mulla menee vauvat ja kissat unissa sekaisin).

Näin unta että joku vanha nainen toi mulle kassillisen vanhoja vauvan toppapukuja, joista osassa oli samoja kurrekuvia kuin uudessa ÄP:ssa. Mä olin olevinaan edelleen raskaana mutta mulla oli sylissä pieni kissanpentu, joka oli kuitenkin samalla olevinaan se mun vauva.

Mietin siinä unessa sitten että miten mä nää toppapuvut puen tuolle vauvalle kun sillä on toi häntä. Miietin että tippuukohan se jossain kohtaa pois kun en muista että lapsilla enää häntiä olisi. Lapsosen karvaisuus ei ilmeisesti ollut mitenkään omituista.

Takaisin