Olisi kyllä mahtavaa olla vielä se syljeskelevä teini, joka ei tutki terveyttä, lihoo ja laihtuu miten sattuu.. Syö eineksiä ja nuudelia päivittäin! Se ois helppoa, mutta kai ikä tuo mulle näitä aikoja, että haluaa tutkia (vaikka se olisi jonkun mielestä täyttä hevonpaskaa, turhaa tietoa tms)..
Olin joskus erittäin "rento"ihminen, söin kaikkea, poltin tupakkaa törkeääkin enemmän, juhlin ja valvoin bilettäen bileistä bileisiin - söin kun ehdin, se pystyi olemaan vaikka piparipaketti, pitsa, leipä ja taas jatkui nuoruus ja ajattelemattomat ajat..
Syön ja juon edelleen kaikkea (paitsi alkoholia normaalitilassa hyvin harvoin ja vähän, koska oksennan krapulassa yleensä 6 h putkeen), mutten joka päivä ja olen huomannut jos ei yhtään kato miten elelee niin ei se ainakaan saa mua energiseksi..
Olen myös kärsinyt pahan masennuksen teininä, jonka jälkeen lupasin pitää itsestäni hyvää huolta tulevaisuudessa, myöskin hemmottelu kuuluu siihen :)
Jokainen varmaan elää miten tahtoo, jos joku ahdistuu "turhasta tiedosta" niin ei sitä kannata lukea!
:)
Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app