Loppuvuoden lätinät --> ja alkuvuoden asiat :)

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Dumbo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Näin viime yönä ensimmäisen raskaus/vauva unen :grin mies toi vauvan sairaalasta (olin itse esikoisen kanssa kotona?) ja vauva väänsi ekat kakkat ja sitä oli jokapuolella. Höpötin vaan esikoiselle, että tuo nyt ne kosteuspyyhkeet kun toinen seisoi ihmeissään vieressä :grin

Mäkin näin jotain ihan ihme unta viime yönä mut en kyllä enää muista että mitä! Tänään aamulla kun nousin niin tuli hetkeksi tosi heikko olo. Nyt istun tässä sohvalla ja mietin että mitä ihmettä sitä söisi kun varmasti jotain pitäis syyä, nälkä olisi, mut mitään ei tee mieli syödä/ajatus kaikesta on ihan plaah.

Äh, neuvolasta soitettiin. Heitä nyt ovulaation ajankohdat ei kiinnosta, joten heidän laskuillaan ollaan pienemmillä viikoilla kun laskurilla hedelmällisen päivän mukaan. Mun mielestä tänään 4+6, heidän laskulla 4+1o_O sillähän ei ole mitään merkitystä mutta tässä alussa joka päivällä on väliä :grin se tekee myös sen että laskettu olisikin vasta 3.10.

Missähän ryhmässä mun nyt kuuluu keskustella :sorry::grin

eka neuvola-aika siis varattu :Heartred

Äh, neuvolasta soitettiin. Heitä nyt ovulaation ajankohdat ei kiinnosta, joten heidän laskuillaan ollaan pienemmillä viikoilla kun laskurilla hedelmällisen päivän mukaan. Mun mielestä tänään 4+6, heidän laskulla 4+1o_O sillähän ei ole mitään merkitystä mutta tässä alussa joka päivällä on väliä :grin se tekee myös sen että laskettu olisikin vasta 3.10.

Missähän ryhmässä mun nyt kuuluu keskustella :sorry::grin

eka neuvola-aika siis varattu :Heartred

Mulla kans neuvolan mukaan olisi 4+5 ja omien laskujen mukaan 5+0. Jotenki hassua että eivät ota huomioon kun mäkin sanoin että viimeiset kuukautiset alkoi 23.12 ja kerroin koska olen plussannut yms, niin laskevat sillä omalla laskutekniikalla ja heidän tekniikan mukaan olisin plussannut tosi ajoissa ja hankala uskoa et olisin niin ajoissa saanut plussan.

Valio aura sinihomejuusto. On valmistettu pästöroidusta maidosta, mut ilmeisesti silti suositellaan kuumennettuna syönti?:meh: menin äsken laittamaan hieman tortillaan kun luin että on pästöroidusta valmistettu mut nyt menin sit lukee että silti ei suositella raskaana oleville raakana.

Mulla kans neuvolan mukaan olisi 4+5 ja omien laskujen mukaan 5+0. Jotenki hassua että eivät ota huomioon kun mäkin sanoin että viimeiset kuukautiset alkoi 23.12 ja kerroin koska olen plussannut yms, niin laskevat sillä omalla laskutekniikalla ja heidän tekniikan mukaan olisin plussannut tosi ajoissa ja hankala uskoa et olisin niin ajoissa saanut plussan.

Hämääviä nuo erilaiset laskutavat. Jotenkin olen aina ajatellut, että la kuuluisi laskea siitä päivästä kun viimeiset kuukautiset alkoi.

Niin, kai se kuukautisten alusta kuuluukin laskea mutta itse ainakin tiedän tasan päivän millon tämä on alkunsa saanut, koska seksiä ei siinä kierrossa monena päivänä harrastettu :grin niin kai sillä ovulaation ajankohdalla pitäisi väliä olla :grin tosin sillähän ei merkitystä ole mikä se laskettu aika on, mutta tässä kohtaa kun päivät ja viikot menee hitaasti eteenpäin, harmittaa et päivät ottaa noin paljon takapakkia ja sen myötä neuvola/ultra-ajat menee eteenpäin :sad001 no, näillä mennään. Tarkentunee sitten myöhemmin mikä on todellinen la :rolleyes:

Niin, kai se kuukautisten alusta kuuluukin laskea mutta itse ainakin tiedän tasan päivän millon tämä on alkunsa saanut, koska seksiä ei siinä kierrossa monena päivänä harrastettu :grin niin kai sillä ovulaation ajankohdalla pitäisi väliä olla :grin tosin sillähän ei merkitystä ole mikä se laskettu aika on, mutta tässä kohtaa kun päivät ja viikot menee hitaasti eteenpäin, harmittaa et päivät ottaa noin paljon takapakkia ja sen myötä neuvola/ultra-ajat menee eteenpäin :sad001 no, näillä mennään. Tarkentunee sitten myöhemmin mikä on todellinen la :rolleyes:

Eikös se ole nt-ultrassa kun määrittävät sen "lopullisen", ja sitten jos/kun on noiden sun laskemien päivien mukainen niin siirtyy la varmaan takaisin syyskuulle?

Eikös se ole nt-ultrassa kun määrittävät sen "lopullisen", ja sitten jos/kun on noiden sun laskemien päivien mukainen niin siirtyy la varmaan takaisin syyskuulle?

Siellä se juurikin tarkistetaan. Olen kuitenkin käsittänyt, että on vähän paikkakuntakohtaista kuinka iso heitto vaaditaan, että laskettu aika muutetaan. Mutta sehän on joka tapauksessa tavallaan vaan arvio, toki moni asia riippuu juuri lasketusta ajasta.

Mulla heitti myös muutamalla päivällä, ilmeisesti koska kierron pituutta ei oteta huomioon. o_O Katsoo sitten mihin asettuu.

Digi antoi tänään 2-3 tulokseksi, pissa oli parin tunnin pidätyksellä. Olisi varmaan pitänyt säästää huomisaamuun että olis tullut se 3+. Nyt RV 5+1 joten olisi kai pitänyt jo näyttää 3+ :sad001 pitääkö huolestua?

Liitteet

• IMG_20210127_093529.jpg
    IMG_20210127_093529.jpg
    12.8 KB · Katsottu: 10
Digi antoi tänään 2-3 tulokseksi, pissa oli parin tunnin pidätyksellä. Olisi varmaan pitänyt säästää huomisaamuun että olis tullut se 3+. Nyt RV 5+1 joten olisi kai pitänyt jo näyttää 3+ :sad001 pitääkö huolestua?

ei pitäisi :Heartpink samaisen asian takia en noita digejä oo tehnyt. Juttelin Ystäväni kanssa (joka alalla töissä), joka painotti ettei noi testit ole aina luotettavia ja on ns. vain Suuntaa antavia ja saattaa tuurilla antaa oikeat viikot mutta todellisuuden kanssa ei välttämättä ole mitään tekemistä.

ei pitäisi :Heartpink samaisen asian takia en noita digejä oo tehnyt. Juttelin Ystäväni kanssa (joka alalla töissä), joka painotti ettei noi testit ole aina luotettavia ja on ns. vain Suuntaa antavia ja saattaa tuurilla antaa oikeat viikot mutta todellisuuden kanssa ei välttämättä ole mitään tekemistä.

Nojoo ei tästä kai kannata huolestua. Menin avaamaan ja sisällä oli kunnon viivat jotka pitäisi netin mukaan vastata 3+. :hilarious:

Liitteet

• IMG_20210127_094111.jpg
    IMG_20210127_094111.jpg
    7.5 KB · Katsottu: 15
Nojoo ei tästä kai kannata huolestua. Menin avaamaan ja sisällä oli kunnon viivat jotka pitäisi netin mukaan vastata 3+. :hilarious:

just näin, nyt vaan rauhassa :Heartpink tiedän, helpommin sanottu kun tehty ja helpompi sanoa toiselle :grin

Oon perustellut moneen kertaan itselleni miksi en testaa enää, ja päättänyt et digejä en tee etten stressaa turhaan. Ne on niin tuhottoman kalliitakin, sillä rahalla voin vaikka ostaa toivottavasti vauvalle jotain :grin:rolleyes: koitetaan pistää jäitä hattuun! Just mietin et on niin harmi miksi tää alkuaika on enimmäkseen pelkkää turhautumista, odottelua, pelkäämistä... ennemmin kuin onnellista odotusta. Musta tuntuu et mä ainakin ns. Unohdan sen tosiasian et vauva olisi tulossa sen kaiken murehtemisin keskellä :oops: sit välillä tulee ahaa-elämys mitä tässä oikein on tapahtumassa :love7

Ja nyt sit tuli vessassa tossa 1,5h sitten ihan siis puol teelusikkaa ihan todella haaleaa mut vaaleanpunaista sävyltään olevaa limaista vuotoa. Että kai se keskenmenoksi kohta yltyy. Ei oo kyllä kipuja eikä vuoto jatkunut mutta silti.

Ja nyt sit tuli vessassa tossa 1,5h sitten ihan siis puol teelusikkaa ihan todella haaleaa mut vaaleanpunaista sävyltään olevaa limaista vuotoa. Että kai se keskenmenoksi kohta yltyy. Ei oo kyllä kipuja eikä vuoto jatkunut mutta silti.

voihan se olla ihan harmitontakin :Heartred

voihan se olla ihan harmitontakin :Heartred

Joo ei oo tullut enää mitään, ei kipuja, ei ees sormelle tuu ku kokeilin sisältä ni mitään. En yhtään tiedä mitä ajatella:wideyed: viimeks kolmen aikaa tuli ihan pikkurillin kynnen kokoinen verestävä lima ku kokeilin kohdunkaulaa, sit sen jälkeen pieni vpun ja nyt ei enää mitään ku kokeilin.

Joo ei oo tullut enää mitään, ei kipuja, ei ees sormelle tuu ku kokeilin sisältä ni mitään. En yhtään tiedä mitä ajatella:wideyed: viimeks kolmen aikaa tuli ihan pikkurillin kynnen kokoinen verestävä lima ku kokeilin kohdunkaulaa, sit sen jälkeen pieni vpun ja nyt ei enää mitään ku kokeilin.

Toivotaan nyt, ettei enää tulisi vuotoa! Mulla tuli vähän viikoilla 5+1 (pari viikkoa sitten), mutta sen jälkeen ei ole tullut enempää ja ultrassa kaikki oli kunnossa.

Takaisin