Loppuvuoden lätinät --> ja alkuvuoden asiat :)

Nyt tulee vaan ihan normaalia valkovuotoa. Eikä edelleenkään mitään kipuja o_O ihan sellanen olo että en kyllä uskalla luottaa kaiken olevan hyvin
 
Nyt tulee vaan ihan normaalia valkovuotoa. Eikä edelleenkään mitään kipuja o_O ihan sellanen olo että en kyllä uskalla luottaa kaiken olevan hyvin

Ymmärrän kyllä et huolestuttaa. Mut pienet vuodothan on normaaleja, joten nyt vaan koitat ajatella et se on jotain sellaista. Ootko sä menossa varhaisultraan?
 
@Ihmemaanlapsi onneksi ultra tulossa pian. Tsemppiä :Heartpink todennäköisesti kaikki on kuitenkin hyvin, vuodot ovat yleisiä varhaisilla viikoilla! Mulla tuli parina aamuna ruskeaa tuhrua aiemmin, mutta se jäi siihen sitten.
 
Ja nyt sit tuli vessassa tossa 1,5h sitten ihan siis puol teelusikkaa ihan todella haaleaa mut vaaleanpunaista sävyltään olevaa limaista vuotoa. Että kai se keskenmenoksi kohta yltyy. Ei oo kyllä kipuja eikä vuoto jatkunut mutta silti.

Petipuuhatkin voi saada aikaan pientä vuotelut kun raskauden aikaan paikat herkistyy.
 
Petipuuhatkin voi saada aikaan pientä vuotelut kun raskauden aikaan paikat herkistyy.

Ei ollut ollut petipuuhia miehen kanssa, ainoastaan itseni :woot: en kyllä tiedä voiko se aiheuttaa mut koska ei oo enää sen yhden kerran jälkeen mitään tullut niin yhdistän sen nyt vaan siihen.
 
Mä oon nähny unia et tää syntyy keskosena. En tiiä miks mut jotenkin sellainen tunne ollu jo vähän aikaa. Outoa kun en tosiaan oo miettinyt keskenmenoa vaan tuota keskosuutta. Jotenkin kait johtuu siitä et on ollut hirveä stressi päällä ja verenpaineet vieläkin vähän koholla. Ja kun ei oo vielä määrätty verenkiertoa tukevaa lääkettä niin kuin kuopuksen raskaudessa oli. Sillä varmaan mietin et meneekö tää kuten esikoisen raskaus.
 
Mä oon nähny unia et tää syntyy keskosena. En tiiä miks mut jotenkin sellainen tunne ollu jo vähän aikaa. Outoa kun en tosiaan oo miettinyt keskenmenoa vaan tuota keskosuutta. Jotenkin kait johtuu siitä et on ollut hirveä stressi päällä ja verenpaineet vieläkin vähän koholla. Ja kun ei oo vielä määrätty verenkiertoa tukevaa lääkettä niin kuin kuopuksen raskaudessa oli. Sillä varmaan mietin et meneekö tää kuten esikoisen raskaus.

Mulla oli ensimmäisestä koko raskauden sellainen olo että ihan varmasti syntyy ennen laskettua ja nopeasti, eli tyyliin viikolla 38 tms ja muutamassa tunnissa.. Syntyi sitten 5 viikkoa etuajassa ja reilu tunnissa..
 
Hyvää odotusta kaikille. Kai tämäkin piti nyt kokea eli kesken meni. Oli vähän punaista perjantaina kun pyyhin ja eilen alkoi menkkamainen vuoto ja kivut.
 
MamiMh oon pahoillani :Heartred

Muistaako joku oliko leikkeleistä joku suositus? Meetwurstia joo ei saa, mutta muuten?
 
Mä oon nähny unia et tää syntyy keskosena. En tiiä miks mut jotenkin sellainen tunne ollu jo vähän aikaa. Outoa kun en tosiaan oo miettinyt keskenmenoa vaan tuota keskosuutta. Jotenkin kait johtuu siitä et on ollut hirveä stressi päällä ja verenpaineet vieläkin vähän koholla. Ja kun ei oo vielä määrätty verenkiertoa tukevaa lääkettä niin kuin kuopuksen raskaudessa oli. Sillä varmaan mietin et meneekö tää kuten esikoisen raskaus.


Mä tein vahingossa liian pienet villahousut ,nuken kokoa viime raskauden aikana. Ihan hetken mietin et toivottavasti ei ollut enne ja syntyy keskosena. Kuinka ollakaan poika syntyi kuukautta liian aikaisin ja housut olivat sopivat. Pojan synnyttyä kudoin vielä toiset samanlaiset, kun kaikki muut villikset oli auttamatta liian suuria 2,5kg rääpäleelle . :shy:
 
MamiMh oon pahoillani :Heartred

Muistaako joku oliko leikkeleistä joku suositus? Meetwurstia joo ei saa, mutta muuten?

Kuumakypsentämättömät muutkin (tyyliin kylmäsavuporo, ilmakuivattu kinkku...) pannassa, normaalit kypsennetyt leikkeleet mielellään hyvissä ajoin ennen viimeistä käyttöpäivää.
 
Mä tein vahingossa liian pienet villahousut ,nuken kokoa viime raskauden aikana. Ihan hetken mietin et toivottavasti ei ollut enne ja syntyy keskosena. Kuinka ollakaan poika syntyi kuukautta liian aikaisin ja housut olivat sopivat. Pojan synnyttyä kudoin vielä toiset samanlaiset, kun kaikki muut villikset oli auttamatta liian suuria 2,5kg rääpäleelle . :shy:

Mulla kävi vähän toisin. Tein tammikuiselle neidille myssyä ja siitä tuli musta tosi iso. Sit uutena vuotena neuloin paljon pienemmän viikkoa ennen kuin neiti syntyi (syntyi laskettuna) ja mun isoäiti totesi et tuo on nuken kokoa et tuskin mahtuu vauvalle. Noh, neiti käytti sitä koko talven ja hyvin mahtui. Nyt syksyllä ehti hetken pitää isompaa myssyä ennen kuin se jäi pieneksi. Mulla siis molemmat lapset ovat olleet suht pienikokoisia. Esikoinen painoi 1100g (syntyi 2kk etuajassa) ja kuopus 2950g.
 
Mitenkä meni ultra?:Heartpink

Hyvin, onneksi vaan yksi löytyi. On näissä silti puuhaa. Nytkin meillä kuopus hirveässä räkätaudissa ja veikkaan et taas on korvatulehdus kun nukkuminen vaikeaa. Johan edellisestä onkin kuukausi kulunut...
 
Pääsin ultrasta. Raskaus alkanut ilmeisesti kaksosraskautena ja nyt toinen vuotaa pois. Yksi sykkeellinen pieni siellä vastasi viikkoa 6+1:Heartred
 
Takaisin
Top