Nyt tulee vaan ihan normaalia valkovuotoa. Eikä edelleenkään mitään kipuja ihan sellanen olo että en kyllä uskalla luottaa kaiken olevan hyvin
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nyt tulee vaan ihan normaalia valkovuotoa. Eikä edelleenkään mitään kipuja ihan sellanen olo että en kyllä uskalla luottaa kaiken olevan hyvin
Ymmärrän kyllä et huolestuttaa. Mut pienet vuodothan on normaaleja, joten nyt vaan koitat ajatella et se on jotain sellaista. Ootko sä menossa varhaisultraan?
Ja nyt sit tuli vessassa tossa 1,5h sitten ihan siis puol teelusikkaa ihan todella haaleaa mut vaaleanpunaista sävyltään olevaa limaista vuotoa. Että kai se keskenmenoksi kohta yltyy. Ei oo kyllä kipuja eikä vuoto jatkunut mutta silti.
Petipuuhatkin voi saada aikaan pientä vuotelut kun raskauden aikaan paikat herkistyy.
Mä oon nähny unia et tää syntyy keskosena. En tiiä miks mut jotenkin sellainen tunne ollu jo vähän aikaa. Outoa kun en tosiaan oo miettinyt keskenmenoa vaan tuota keskosuutta. Jotenkin kait johtuu siitä et on ollut hirveä stressi päällä ja verenpaineet vieläkin vähän koholla. Ja kun ei oo vielä määrätty verenkiertoa tukevaa lääkettä niin kuin kuopuksen raskaudessa oli. Sillä varmaan mietin et meneekö tää kuten esikoisen raskaus.
Mä oon nähny unia et tää syntyy keskosena. En tiiä miks mut jotenkin sellainen tunne ollu jo vähän aikaa. Outoa kun en tosiaan oo miettinyt keskenmenoa vaan tuota keskosuutta. Jotenkin kait johtuu siitä et on ollut hirveä stressi päällä ja verenpaineet vieläkin vähän koholla. Ja kun ei oo vielä määrätty verenkiertoa tukevaa lääkettä niin kuin kuopuksen raskaudessa oli. Sillä varmaan mietin et meneekö tää kuten esikoisen raskaus.
MamiMh oon pahoillani
Muistaako joku oliko leikkeleistä joku suositus? Meetwurstia joo ei saa, mutta muuten?
Mä tein vahingossa liian pienet villahousut ,nuken kokoa viime raskauden aikana. Ihan hetken mietin et toivottavasti ei ollut enne ja syntyy keskosena. Kuinka ollakaan poika syntyi kuukautta liian aikaisin ja housut olivat sopivat. Pojan synnyttyä kudoin vielä toiset samanlaiset, kun kaikki muut villikset oli auttamatta liian suuria 2,5kg rääpäleelle .
Samaa päivää täällä jännitän.Voi kehvattu mua jännittää keskiviikon ultra.
Mä jännitän tätä päivää/iltaa. En oikein saanut nukuttua ja näin unta et siellä olis tuplat. Tuo oliskin tähän saumaan hurjaa. Sit olis 3 alle 2-vuotiasta ja yks isompi erityislapsi...
Mitenkä meni ultra?