Meillä onneks rauhallisen oloinen vauva ainakin mahassa. Esikoinen oli koliikkivauva ja ensimmäiset kuukaudet oli tosi rankat, nyt toivoisin hyvä unista vauvaa jotta ei kulkis niin väsymys sumussa kokoajan
Onko teille tullut paljon painoa ? Mulle tuli esikoisesta yli 20kg , vaikka terveelliset elämäntavat ja liikunta kuului arkeen, ja taas ollaan +15kg...
mulla kyllä jäi sairaalaan muistaakseni 13 vai 14 kiloa, ja taas jää reilusti kun on tuota vettä vaikka naapurille jakaa mutta silti... Huoh! Paljon se on kannettavaksi kun iskee päälle aina vaikka mitä tekis
Ja aina kaikki sanoo, et imetyksellä ne lähtee niin ei oo kyl mulla lähteny! En tiiä onko sillä vaikutusta, että mulla sitä maitoa ei tule yhtään yli tarpeiden, ei oikeastaan edes liivisuojia tartte alun jälkeen. Aina kuitenkin täysimettänyt sen puol vuotta ja vuoden kokonaisuudessaan. Ihan on töitä tehty, et kiloista on päästy. Ja nyt kun on ikää enemmän niin mahtaakohan päästä lainkaan :/ En ole kyl millään tapaa säännöstelly syömisiäni ja herkkuja menee päivittäin, et oma moka... Vauvan synnyttyä sit olen yleensä lopettanut herkut, ettei vauvalle tule mahapuruja niin sillä ja vaunuilemalla ollaan hitaasti mutta varmasti päästy siihen normi 60kg tienoille:)