Loppuraskauden oireet

Vessassa joutuu käymään tosi usein, illalla koittanut vähentää vedenjuomista mutta ei sekään auta mitään. Aamusin kamalat selkäkivut jonka takia joutuu heräämään jo ennen 8. Ja päiväunia kun en vielä osaa nukkua.. Muuten ollut tosi ihanaa aikaa (RV 28+2)
 
Tällä närästyksellä pojalla on hevitukka kyllä :-D. Renniekää enää auta kunnolla. Mut kärsitään ny kaikesta, ku saa olla viimeinen vauva :-).
 
Kokeileppa mustikkakeittoa jos vaan menee alas, jostain syystä se autto mulla närästykseen esikoisen aikana :D
 
Mun närästys on muuttanut muotoaan. Aiemmin se oli päiväsaikaan melko jatkuva ja kupliva, nyt on alkanut tulla sellaisina minioksennuksina suuhun ihan tavaraa jos vaikka kumartuu nopeasti nostamaan jotain tms.
 
Mulla tuli eilen aamulla ekaa kertaa hirvee suonenveto pohkeeseen, piti herättää mies venyttämään ku ei oma varpaiden vetäminen riittänyt! No meni onneks sit ohi, mutta pohje on yhä hellänä :grin lisäks alkaa toinen polvi lopuilla, kun on painoa tullu muutenkin riittävästi, ja viimeisen kk:n aikana 4kg. Huh. Mistä se kaikki tulee? :D en mä ihan niiiin paljoa syö..
 
Mulla oli kans viimeeksi neuvolassa tullut kilo/viikko. Hassusti se ei myöskään tunnu vaatteissa mitenkään, mutta jossainhan sen on oltava.
 
Mullaki oli se melkein kilo per viikko ja ainut kerta kun mulla edes painoa tullu. Eli about koko se 4kiloo mikä tullu niin tuli kuukudessa. Ja sit terkka oli siitä huolissaan, että miltä jatko näyttää. Huimaa kyl jos tulee viel samaa tahtia loppua kohden kun aluks ehti jo asennoitua siihen, että kappas! Ei taida painoa sittenkään kertyä hurjasti... No, aika näyttää :P
 
Miten teillä hengittämisen kanssa sujuu? Itselläni tulee välillä ahdistus kun tuntuu etten saa happea. Välillä joutuu " haukkomaan" henkeä, kun tuntuu niin vaikealta hengittää. Kohtu varmaan painaa keuhkoja nyt..

Mulla on tään viikon aikana tuntunut vauvan pää tuolla ihan alhaalla, kävelykin on tosi hankalaa ollut.

Onneksi viikon päästä neuvolaan!

Rv 30+2
 
Mulla ei paljon hengittämisvaikeuksia ole ollut kun maha on ollu niin alhaalla koko ajan.. Ei missään vaiheessa ole ollu samallainen ku esikolta :p sillon oli korkialla ihan jonnekki 35-36 asti :p
 
Mulla on ollut noita hengitysvaikeuksia. Kohtu tuntuu niin kovin ylhäällä, että tietyissä asennoissa saa haukkoa happea. Pitäisi kuulemma helpottaa kun vauvveli laskeutuu, näin neuvolassa sanoivat.
 
Mullakin on noita hengitysvaikeuksia jonkun verran. Ja mä myös hengästyn todella helposti tällä hetkellä. Toi hengästyminen on tullu mun mielestä ihan nyt tällä viikolla...
 
Itsellä hengenahdistus ilmeisesti astmasta johtuvaa. Vatsa muutenkin aika alhaalla, ainaki omasta mielestä. Mutta oikein jännityksellä odotan kun vatsa kasvaa tohon keuhkoja vasten, että mitä keuhkot siitä sanoo :/ No eihän tässä oo enää ku 2kk aikaa. Jännittävää :)
 
Kyumin: muute vois kokeilla, mut en tykkää siitä :-). Kokeilen lekurin määräämää närästystabuja :-)
Javaspattow: tuttua.. Mahan ollessa korkealla ja rasvainen ruoka sai jonku kerran heräämään yöllä,ku meinas oksu lentää närästäessä.
Annissa: kannattaa tukivyötä käyttää. Mulla ei enää isommi kylläkään auta painatukseen. Painatus saattaa aukaista paikkoja niinku mullaki. Tympiä tuntuinen on tuo painatus.. Ukkoki nauranut mulle, et kävelen niinku olis paskat housuissa :-D.
 
Nii kannattaa ehdottaa,ku enpä tuota mustikkakeitoa koskaa ajatellu enkä kuullut auttavaksi närästykeen :-D. Meinasin ostaa tänään, mut vielä pysyttäydyin sokerittomassa vadelmakeitossa ;-). Mut vois toki muksuille tehä tai ostaa ja kokeilla :-). Onkohan sokeritonta mustikkakeitoa kaupoissa?
 
No siitä en tiiä ku en sokerittomia ite käytä ku tuppaavat olemaan aspartaamilla ja asesulfaami klla makeutettuja ja meijän popula ei niitä käytä :D
 
Ok. Mä taas välttelen ylimääräistä sokeria :-D. Voishan tuota ite keittää,ku on mustikkaa pakastimessa vino pino :-).
 
Mun on pakko kysyä teiltä.. Onko kellään maha kadonnut yhtäkkiä? Me käytiin haaparannanreissu vko sitte ja siellä supisteli kovasti ja painatti ja vauva vissii laskeutu ja jäi alas,mut samalla katos mun maha..Mun pöytä. Kuudes vauva ja ikinä oo näin käyny ettei mahasta enää usko,et kahe kk sisällä synnyttäisin. Vauvaki rauhoittunut, mut liikkuu kuitenki. Mut ei nii,et huuto pääsis ku junttaa kylkiluuhun :-D
 
Devilangel616: Ei mulla oo kyllä koskaan tässä vaiheessa maha vielä pudonnu mihinkää ja mullakin jo neljäs lapsi tulossa... Mut olikos sulla sitä paineen tunnettakin jo jonkun aikaa ollu? Jos vauva siel valmistuu jo tulemaan? Mul on kans viikonloppuna paineen tunne lisääntynyt...
 
Takaisin
Top