Elian, pahoittelut minunkin puolestani vauvasi vuoksi. Toivottavasti nyt menee kaikki hyvin ja saat nyytin kainaloon [:)]
Jihuu, ihanaa jos teillä nyt onnistaa kunnolla, 5v. on pitkä aika, miten olen jaksanut odotusta näin pitkään? Ultran voi tehdä jo 6+ viikoilla. Olen itse menossa 6+2 (25.2) ihan lapsettomuusklinikalle ultraan ja sieltä he tarjosivat tätä rv aikaa.
Henrika, kun hedelmöittymisestä on kulunut se 4+ voi mennä ultraan, sydän alkaa lyödä rv5 lopulla, joten näkyy varmasti jo syke 6+
Enna79 ja Zin , mennään sitten kaikki kolme samoilla viikoilla ja la samana päivänä[:D]
Zenja, toivottavasti pahoivointisi helpottaa, syö ihan vähän 1-2h välein vaikka hedelmää tai yritä juoda jotain tuoremehua tms. mitä tekee mielesi. Itse oksensin toista odottaessani vielä 1vko ennen synnytystä ja meni rv41+3, painoakaan ei sitten tullut kuin1,5kg. Muuten kaikki meni hyvin.
annnie74, kyllä sinä pikkuhiljaa pääset vi..tuksesta eroon, siihen vaan menee tää hormonimyllerryksen aluaika [:)]. Itsekin poltan olen siis polttanut yli 20v. sekä kaksi edellistäkin raskautta, vaikkakin vähentänyt reilusti. Norm. menee n.15/pv ja pikkuhiljaa vähentänyt siihen 3-5/pv. Lopettaminen olisi tietty paras vaihtoehto kaiken kaikkiaan. ketä pystyy ja ketä ei, en syyllistä jos ei pysty kokonaan lopettamaan.
Maamukka , mulla kanssa painoa reilusti yli, mutta aina voinut raskaudet hyvin eikä ole ollut ongelmia sokereiden kanssa tm. Painoakin tuli ekasta n. 9kg ja toisesta vajaa 2kg. Välillä vaan neuvola-tätit vouhkaa mielestäni liikaa. Pääasia että voi hyvin ja on terve[;)]
Jemppi, siitä alkoholittomasta viinistä, hyvin varustelluista ruokakaupoista ainakin saa alkoholitonta viiniä sekä valkoista että punaista. Eikä oo ees ihan kamalan makuisia [:D]
jenna09, onnea sinulle uudesta raskaudesta, pieni ikäero on hyvä asia, vaikka alussa hetken onkin rankempaa. Toinen raskaus monesti alkaa helpommin ja itse olen ekasta ollut ihan hoidoissa ja toinen tuli sitten nopeeta perään ihan luomuna [:)]
No huh huh, kuka kumma jaksaa tämän tarinan lukea? Tais taas tulla vähän juttuja...hiljasta töissä[:)]
Itse voin hyvin, rintojen kipua, etovaa oloa, viluttaa ja yöunet heikot, mutta muuten ok.
Palaillaan taas
Tsuba