Kertokaas lissää tosta
karppaamisesta... jotain lueskelin, kun googletin, mutta kuten niin monesti olemme täällä palstoilla todenneet:tämä "sisäinen" google on ihan paras. Varsinkin, kun mä olen aika hurjan laiska etsimään tietoa netistä. [&:]
Mä olen aika paniikissa painoni kanssa, kun edellisestäkin raskaudesta on vielä kiloja jäljellä. Nyt ei ole tullut kuin 200g painoa, mutta eipä mulle ole ennenkään tässä alkutaipaleella paino kauheasti noussut. Viimeksi lohduttelin painonousuani sillä, kun olin lopettanut röökinpolton. Lopetin siis reilu vuosi sitten, kun tein positiivisen raskaustestin.
Eli siitä asti olen ollut polttamatta, enkä taida enää alkaakaan siihen touhuun. Kahden vanhemman odotuksen jälkeen aloin lipsumaan siitä, että voi polttaa kun ottaa drinksua... sitten polttaminen alkoikin olla jo melkein jokapäiväistä jne.
Tässä välissä ehdin kaksi kertaa nauttia siideriä ja yrityksistä huolimatta röökinpoltto ei onnistunut, maistui sikapahalta. [:D]
Mutta olen kyllä ylpeä itsestäni, kun polttaminen jäi! [:)]
Onko muuten kellään jotain vinkkejä
tuplarattaista, omakohtaisia kokemuksia minkä merkkiset olisi hyvät/huonot ja perusteluja. Mä olen kattellut näitä
http://www.babyshop.fi/product_details.php?p=1274 en tiedä toimiiko tuo, mutta siis
Brion Double Wave tuplarattaat.
On kuitenkin tämä nuorimmainen silloin vasta reilun vuoden, niin seisomateline tai sisaristuin ei tule oikein kuuloonkaan.
Ellis - mä söin sekä raskausvitskuja, että rautapillereitä samaan aikaan. Niissä (
muistaakseni) raskausvitskuissa on aika vähän rautaa... Tosin olen aloittanut raudan syömisen vasta reippaasti yli 20+ viikoilla.