Moikka kaikki!
Mulla oli eilen toinen neuvolakaynti, ja nain islantilaisittain ainakin toi 12vkon ultra oli se laakarikaynti mika alkurasdaudessa on, vaikkei se muuten tutkinutkaan kuin ultrasi vaan ja paivitti lasketun ajan (yhdella paivalla:), eka neuvola oli 10vkolla ja nyt tama toinen 16+0. Seuraava neuvola olisi normaalisti 25vkolla, mutta makun olen tulossa suomeen kesakuussa niin tehdaan neuvolahommat sitten jo viikolla 22. Ja se rakenneultra on taalla viikolla 20, eli ensi kuussa. sitten onkin tiheampaan kaynteja kunhan paasen takaisin tanne heinakuussa.
Mulla oli hemoglobiini hyva 128 ekalla neuvolakaynnilla ja ei se nyt sita edes halunnut mitata. verenpaine ja sydanaanet ja ultran tulokset katsottiin. vaikka me ei kylla edes "otettu" niskapoimututkimusta (taalla vapaaehtoinen ja maksullinen), kun ajateltiin etta naiden muutamien keskenmenojen jalkeen ei halua hermoilla mistaan todennakoisyyksista turhaan, ja en mina raskautta keskeyttaisi mahdollisen downin takia joka tapauksessakaan!
Joo-o. mutta siis neuvolassa oli kaikki hyvin, sydan pompotti tasatahtiin, en saanut syketta, mutta jalkikateen laskeskelin etta olisko ollut 135 paikkeilla. Ihana kuulla etta kaikki on hyvin. Mullakin on maha ihan torrollaan jo, luulen etta musta tulee massiivinen! ja tuntuu valilla pienia toytaisyjakin :) Mukavaa.
TuuliEnkeli: Lepailes ja toivonmukaan kaikki on ihan kunnossa vuodosta huolimatta!
Carinat: tervetuloa mukaan! :)
Chr1sta: kiitos doppler kommenteista, makin ebaysta tossa huusin yhta, mutta ei natsannu. me kun ei olla EUssa niin joutuu maksamaan kovia tulleja ja veroja kaikesta tuonti kamasta, siksi koitan loytaa kaytetyn yksityiselta, sen voisi lahettaa lahjana ja valttaa tullit. mutta katsotaan nyt, saattaa olla etta jatan hankkimatta, kun on rahat muutenkin hieman tiukalla :)
Mitas muuta: kavin katsomassa ranskalaisen elokuvan un prophéte, vankilaleffa, mutta ei mitaan kamalan jarkkya, suosittelen!
Mukavaa paivaa kaikille![:)]