maamukka, totta on joo että kun oot ylipainoinen, sulla luonnollisesti on kaikki mahdolliset vaivat.. Mut viime vuonnakin pistettiin kaksi kertaa sokerirasitukseen, kahden eri lääkärin toimesta, kun olivat varmoja että kyllähän se diabetes nyt varmaan on. Ekan kerran kävin tammikuussa ja toisen kerran muistaakseni viime kesänä, kun tämä toinen lääkäri mietti, että ehkä puolessa vuodessa oli muutosta tapahtunut. Ja itsellä paino putosi viime vuonnakin parikymmentä kiloa, mutta siitä huolimatta, "eihän sitä koskaan tiedä". Mulla on lanko, joka on ihan hoikka, mutta hänellä kolesteroliarvot hipoo kattoa, eikä niitä olis varmaan epäilty, ellei sisko sattuis olemaan itse labrassa töissä, joten huvikseen joskus otti verikokeet mieheltä.
No kyllähän mä tiedän ylipainon aiheuttamat riskit, mutta ärsyttää vaan se, että ennen kuin edes tsekataan mitään, niin sanotaan, että tilanne on nyt näin.
Muutaman päivän ollut hirveä vilu päällä, tänä aamuna heräsinkin sitten aivastellen ja vähän niiskuttaen, saas nähdä iskeekö joku flunssa.[:'(] Ja monta viikkoa mennyt vailla pahoinvointia, ja tänä aamuna sitten ihan yökkö olo, ehkä sekin johtuu muuten huonosta olosta..