magenta
Satasella mukana keskusteluissa
heipsan piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitkästä aikaa! =) enpä ole aikoihin kirjoitellut kun ei ole ollu mitään kirjoiteltavaa, lukemassa olen vaan käynyt teidän juttuja!..nytkin niin tein ja oli pakko osallistua tähän allergia-aiheeseen.. itelläni on kanssa rankat allergiat näin keväisin.. mutta mulle neuvolalääkäri ei suostunut määräämään mitään tabletti muodossa, koska se menee suoraan tietysti vauvaan, eikä siitä ole varmuutta miten se vaikuttaa mihinkin.. määräsi vain nenäsuihkeen ja silmätipat, joita tulisi käyttää päivisin myöskin pahimman ajan varalle jo ennakkoon. mulla ei ole todettu astmaa, mutta siihen viittaavaa on paljon ja käytänkin tällä hetkellä avaavaa astma kiekkoa.. sekin auttaa kun alkaa allergisesti henkeä ahdistamaan. joten meidän neukkulääkärin mukaan kaikista parhain keino hoidattaa allergiaansa raskaus aikana, olisi käyttää vain tuollaisia ns. limakalvo tuotteita ;D (..en tiedä miten sen paremmin ilmaisis :D ) tietysti tämä lääkäri sanoi, että jossei ole minkäänlaista apua noista silmätipoista ja nenäsumutteesta, niin sitten on joitakin tablettimuodossa olevia allergialääkkeitä joita voi ottaa... joten siis en tiedä onko niistä tableteista kuitenkaan sitten suurta vaaraa, mutta itse haluan pystyä olla ilman, niin kauan kun vaan mahdollista.. :)
hyvää alkavaa viikkoa kaikille! itsellä alkaakin raskausviikko 16. elikkä huomenna 15+0 :D hassuu kun ne menee tollee..? :P
nyt nukkumaan!
heihei mamat =)
hyvää alkavaa viikkoa kaikille! itsellä alkaakin raskausviikko 16. elikkä huomenna 15+0 :D hassuu kun ne menee tollee..? :P
nyt nukkumaan!
heihei mamat =)