Ei kuulunut soittoa tänään, eli ilmeisesti riski on pieni..? Huh..
Mulla ei masu vielä omasta mielestä näy (on sen verran rasvaa tuossa edessä :)), mutta mies se jaksaa hokea, että on se eri mallinen kun ennen :D tiedä sitten.. ihan oikein innolla ootan että se kasvaisi! toisaalta kammottaa ajatus lähteä shoppailemaan kalliita mammavaatteita, kun ei niitä tunnu juuri mistään löytyvän.. Olen kirppareita kierrellyt jo sillä silmällä ja muutamat mammahousut tarttuneet jo matkaankin! Myös huuto.netistä olen katellut, siinä tietysti huono puoli se, ettei saa kokeiltua.. Itse olen sen verran rintava, etteivät mitkään paidat tunnu olevan sopivia, ja housujen kanssa jenkkakahvat ovat monesti ärsyttävästi tiellä! :D Mutta vielähän tässä on aikaa kirppareita kierrellä, ei se maha ihan vielä ole räjähtämässä.
Jokos te muut mammat olette vaatteille tms. uhranneet ajatuksia? Mä olen jo vaunujakin katellut. Hirveän hintaisia näin opiskelijabudjetille. Tarkoituksena olisi hankkia yhdistelmävaunut, jotka sais näppärästi Audin takakonttiin. Vaikea vaan netissä arvioida kokoa kasattuna.. Pitäisi ihan käydä kaupoissa katselemassa.. Lastenhuonejuttuihin en ole vielä perehtynyt, saa nähdä sitten kun tietää sukupuolen.. :) Toisaalta meillä alkaa pian talonrakennuspuuhat (eikä mitenkään valmistu lokakuuhun mennessä), ettei tässä vuokrakodissa siihen niin jaksa panostaa.. varmasti oleellisinta, että kaikki toimii hyvin, eikä tarvitse päätään moisilla asioilla vaivata kaiken ruljanssin keskellä.
Kirppareilla olen myös törmännyt aivan ihaniin lastenvaatteisiin! Harmi vaan, ettei sukupuolesta vielä ole varmuutta (vaikka voisin väittää, että tyttö tulee), muuten olisin ostanut jo kaapit täyteen! ..kaikkea pinkkiä ja punaista, aijjai <3
Moniko teistä omistaa dopplerin? Ja monellako tarkoitus hankkia? Itse kuulin koko jutusta vasta n. viikko sitten, nyt sitten olen netissä yrittänyt vertailla hintoja ja malleja. Meille varmaan riittäisi ihan perusmallikin, tosin mies haluaa välttämättä sellaisen, jossa on näyttö.. Hänen mielestään kaiken pitää olla aina parasta, eikä mistään saa tinkiä. Itse kun olen lähinnä sitä mieltä, että turvallisuudesta ei saa tinkiä, mutta kaikesta muusta tarvittaessa.. Tottahan itsekin haluaisin vain parasta, jos rahaa olisi yhtään ylimääräistä. Mutta taloprojektien sun muiden keskellä veikkaan, ettei kovin montaa euroa huvita kankkulan kaivoon heittää..
Zenja, meillä on miehen kanssa nikotiinipurukumia, josta itse en koe saavani hyötyä, mutta mieheni kylläkin. Taitaa minun riippuvuuteni perustua ennemminkin tapaan kuin nikotiiniin. Ja maku on toinen, mitä jäin kaipaamaan (saattaa tupakoimattomista kuulostaa hullulta!). Miamista ostettiin sellainen elektroninen tupakka, joka ladataan verkkovirralla ja siihen kiinnitetään ikäänkuin filtteriksi sellainen makuhässäkkä. Ei sisällä tervaa, häkää, tms. vaarallista, ainoastaan nikotiinia. Tuntuu ja maistuu oikealta tupakalta, ja vielä kun suuhun saa "savua" eli vesihöyryä :D tiedä sitten tuonkaan täydestä turvallisuudesta, mutta uskoisin menevän samaan kategoriaan kuin nikotiinipurkat yms.. Vai onko jollain tarkempaa tietoa? Itselleni tästä "tupakasta" ollut mielettömästi apua. Makujutut tosin kalliimpia kuin oikeakin tupakka, mutta niinhän ne lääkekuurit ja muutkin.. Itse onnistuin joskus reilu vuosi sitten lopettamaan champixin avulla, se kun sai tupakan maistumaan pahalta.
Ulpukka, kiitos vinkistä, vaikkei se ihan lonkeroa olekaan. Varmasti helpottaa tuskaa yhtä lailla! :) Toivottavasti löytyy Jyväskylän marketeista..
Ihana oli lukea Stardustin ultrasta :) Mä en itse ihan itkenyt, vaikka välillä tuntui kyllä, että silmäkulma meinaa väkisin kostua. :) Ihan sanattomaksi veti ne äänet, liikkeet ja kuvat! Mies ei mistään muusta ole tässä parin päivän sisällä puhunut kuin siitä "viiden ja puolen sentin tyypistä". Tää samainen tyyppi näytti mun mielestä ihan ufolta yhdestä kulmasta! :D Täytyy laittaa kuvat tonne kunhan saan aikaseksi skannata ne! Meijjän matosen syke huimat 160! Vanhan kansan mukaan tytöltä vaikuttas sen suhteen! :)
Ja Enna, niinkuin jo tuossa kirjoitinkin, niin sydänääniä kuunneltiin myös :)
Kitty, ihanko oikeasti tunsit jo liikkeet? Epäreilua! :) Saispa itekkin ne tuntea! Vaikea oli ultrassakin uskoa miten paljon pieni siellä jumppas kun mitään ei vielä tunne! :) Ja kyllä mäkin jostain olen kuullu ton sykejutun, skeptiset eivät jaksa lainkaan uskoa, mutta minusta saattaa hyvinkin joissain tapauksissa pitää paikkansa! :) ..ja itse tyttöä toivon, niin mikäs siinä :D
Mites, sanottiinko teille ultrassa, että seulojen tulokset ovat vain 80%:sti luotettavia? Tai jotain sinne päin..
Hyvät pääsiäiset kaikille ihanille mammoille!