Huomenia[:)]
Ihania ultrakuulumisia teillä!
Toivoisi vaan, että tutkimus tehtäisiin rauhassa. Se on kuitenkin ihmeellistä kateltavaa ja kuvasta ei välttämättä heti saa selvää, varsinkaan ensikertalaisena.
Mun kätilö oli ihana, esitteli sormia ja aivopuoliskoja ihan rauhassa. Selkäranka oli hienosti kehittynyt (huh) ja niskaturvotuskin ok. Masu toimi ja rakossakin oli pissaa[:)] Istukka etuseinämässä ja valitettavasti myös kohdunsuun päällä, mutta onneksi vain vähän. Sen pitäisi siirtyä siitä pois. Pää-perämitta oli 58mm ja vastaa viikkoja, oli kolmen päivän heitto, mutta ei muutettu LAikaa.
Pikkuinen nukkui ensin ja kun piti saada hereille, niin ultraus vaihdettiin vatsan päälle, että sai pikkasen tökkästyä hereille. Sitten kamu olikin koko ajan jalat ojossa "kattoa kohden". Hän oli niin Pieni, niin Ihana ja niin Rakas.
Sydän löi tasaisesti, mutta muuta siitä ei voinut kommentoida tässä vaiheessa. Rakenneultrassa näkee sitten sen.
Siihen sain ajan 12.5
Kävin myös neuvolassa eilen. Oli lääkärin tutkimuskerta. Hänkin oli tosi kiva, hoiti muuten syksyllä pari isojen poikien tapaturmaa. Jännä juttu, kun lääkäri on mukava, niin silloin kehtaa helpommin kysyä myös näitä ns. tyhmiä kysymyksiä..[8|]
Kuunteli myös sydänääniä ja hämmästyi miten heti ja hyvin ne kuuluivat. Ihmetteli, et mitä ne mun viikot olivatkaan..
Kotidopplerillakin oon jo kuunnellut ääniä. Tilasin sen raskauskeiju.fi:stä. Kristako sitä kyseli..? Jostain sai halvemmallakin, mutta täältä tulee geeli mukaan
Ensikolla aikasta erikoinen neuvola. Ihankuin ei tietäis missä mennään.. Ultrattiinko sua neuvolassa vai oliko tuo se np-ultra? Eka lääkärikäyntikin pitäis olla noin viikolla 13-14.
Taijanpa lähtee pian hangille hippasee ja juoksuttaa koiria, on niin ihanan upea aamu!