chaos74
Satasella mukana keskusteluissa
Tuulienkeli...puhut kyllä totta tuosta että jos liikaa stressiä niin väsymys palaa...ollaan miehen kanssa paljon puhuttu siitä kuinka ihana suhde meillä on ja kuinka me tosissaan ollaan onnellisia ja kiitollisia toisistamme...mut meidän suhteen alusta asti on sitten ulkopuolelta tullut kaikenlaista pahaa osaksemme...välillä vähemmän ja välillä enemmän...no tietystihän nuo kaikki lujittaa suhdetta entisestään, mut nyt kyllä tosiaan on ollu taas tuota ulkopuolelta tulevaa stressiä...kummipoikani elämä on hieman sekaisin ja poika on 17 v...eikä ota mitään vastaan...siis neuvoja tms.Kaiken huippu oli kun meni ottamaan 1-vuotiaan uroskoiran joka oli asunut elämänsä ulkotiloissa muiden koirien kanssa ja vaikk yritin puhua pojalle järkeä ettei ota, koska mitä luultavammin koira ei sopeudu kerrostaloelämään vaan voi sielä huonosti ja varmasti yksinjäädessään haukkuu niin että naapurit häiriintyvät niin ei voinut poika uskoa....Poika käy tukityössä ja oli eilenkin töissä kun menin tarkastamaan missä kunnossa tuo koira asunnossa on....avasin oven ja meinasin pyörtyä...kaikkialla oli ulosteita...koira oli purrut paristoista lähtien kaiken hajalle eikä koiralla ollut edes vettä...siltä seisomalta otettiin entiseen omistajaan yhteyttä ja hän onneksi tuli hakemaan tuon koiran heti pois...itse olen hyvinkin eläinrakas ja tuo miten tuo siskonpoikani oli koiraa kohdellut sai kyllä mut raivostumaan ihan totaalisesti...no tuo raivoaminen ei tehnyt mulle hyvää kun sitten illan makasin maha pinkeänä ja oli hirmuinen väsy ja heikko olo...vaikka oma perhe voi hyvin niin aina on sitten tuota ulkopuolelta tulevaa huolta ja stressiä...[:(]...Olipahan vuodatus...no jatkan perjantaipuuhiani ja yritän olla liikaa stressaamatta...[;)]