Lokapoikasten odottajia?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Minsu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hyvää naistenpäivää kaikille...ja onnittelut Jna hyvistä ultrakuulumisista[:)]

Meillä mies on ollut huomaavainen aina, joten vielä ei suuria muutoksia ole ollut...ehkä herkemmin kyselee vointia ja kantaa tavaroita jos vaan on itse paikalla...en suuria muutoksia odotakaan kun on kerran muutenkin hellä ja huomaavainen mies[:D]

Omassa olossa ei paljon muutoksia...rinnat on edelleen mahottoman kipeet ja alamahaa pitää muistaa jännittää kun aivastaa...kohdussa tapahtuu muutoksia ja sen huomaa ihan konkreettisesti...muuten ok olo[:)]

Tsemppiä kaikille ja mukavaa kevätpäivän jatkoa[:)]

Jna: Kiva kuulla! Kuinkahan sitä itse jaksaisi odotella pari viikkoa omaan ultraan, sittenhän siellä onkin ihan ihmisen näköinen otus jos on kaikki mennyt ok.

Aloitin naistenpäivän oksentamalla [:'(] ja sen verran heikotti aamulla etten jaksanut töihin mennä. Työmatka on taitettava julkisilla johon menee 1,5 tuntia. Ei jotensakaan hotsita oksennella julkisiin liikennevälineisiin. Jotenkin huono omatunto asiasta, vaikka saan etänäkin tehtyä hommia. Näinköhän on duunia enää kuukauden päästä, on nimittäin hyvä sauma firmalla potkia pellolle ilman että voi valittaa, vaikka raskaana onkin. Firma lopettaa ja tavallaan vaihtuu toiseksi. No ihan sama, rupeanpa sitten täypäiväisesti mahan kasvatukseen [;)]

Mies on huomioinut hyvin, ja välillä tuntuu ettei olisi selvinnyt ilman häntä. Hatunnosto kaikille jotka ovat tässä hommassa ilman puolisoa, on varmasti rankkaa. En tosin elättele toiveita naistenpäivän kukkasista, en usko että niitä tulee ellei anoppi asiasta häntä muistuta. En vedä siitä kuitenkaan hernettä nenään, on se niin ihana mies muuten kun on jaksannut passata ja kuunnella minun vinkumista.

Jaksamisia kaikille ja hyvää naistenpäivää! Muistakaa että ne on ne munat jotka vanhenee, ei kanat! [;)]

Taru80, Minsu ja Kitty: Ongelmana se, että emme ole ko. pariskunnan kanssa läheisiä, vaan he ovat kavereiden kavereita ja ollaan tavattu vain muutaman kerran.  He eivät varmastikaan edes oleta, että tiedämme heidän lapsettomuudesta. Olisi siis todella outoa, jos ottaisin vartavasten heihin yhteyttä ja kertoisin, että meille tulee vauva. vaikea tilanne siis...

Tässä kaikille esikoistaan odottaville etukäteistietoa äitiydestä ja mukavaa naistenpäivää!! 

AMMATTINIMIKE: Äiti, Äiskä, Äippä, Äityli, Mutsi
 [/align] TYÖN KUVAUS:

Yhteistyökykyinen tiimipelaaja saa vakituista, pitkäaikaista työtä.
Työympäristö on usein kaoottinen ja tehtävät erittäin haastavia.
 [/align]Hakijalla on oltava erinomaiset vuorovaikutus- ja organisointitaidot ja hänen on oltava halukas työskentelemään vaihtelevina kellonaikoina, joihin kuuluvat myös illat ja viikonloput. Päivystysvuorot kestävät normaalisti 24 tuntia vuorokaudessa.
Työ sisältää jonkin verran matkustelua (yöpymisiä alkukantaisissa leiriolosuhteissa sateisina viikonloppuina ja loputtomia urheiluturnauksia kaukaisissa kaupungeissa).
Matkakorvauksia ei makseta, laajamittaisia kuljetuspalveluita edellytetään.
 [/align]TEHTÄVIEN KUVAUS:
Valituksi tulleen on hoidettava tehtäviä koko loppuikänsä.

Hakijan on varauduttava olemaan vihattu, ainakin väliaikaisesti (tai kunnes joku tarvitsee 10 euroa). Hakijan pitää pystyä puremaan kieltään toistuvasti.
Hänellä tulee muutoin olla kuormajuhdan fyysiset ominaisuudet paitsi että vauhdin pitää kiihtyä nollasta viiteenkymmeneen kolmessa sekunnissa(puutteelliset kiihtyvyysominaisuudet aiheuttavat työympäristössä  [font="times new roman"]hälytysääniä jotka muistuttavat lähietäisyydellä toimivaa sumutorvea).
Hakijan täytyy olla valmis kohtaamaan teknisiä haasteita,korjaamaan pieniä kojeita,mystisellä tavalla  tukkeutuneita viemäreitä ja juuttuneita vetoketjuja.
Hänen pitää pystyä valvomaan puheluita, suunnittelemaan useiden henkilöiden aikatauluja ja koordinoimaan lukemattomia kotityöprojekteja, kaikkea samanaikaisesti.
Erilaisten tilaisuuksien järjestäminen asiakkaille (jotka voivat olla minkä ikäisiä tai miten hulluja tahansa)
tulee olla hakijalla verissä. Tilaisuuden kestäessä hakijan on voitava tunnistaa ne hetket   jolloin hän on asiakkaille korvaamaton, mutta toimia oikein välittömästi myös  silloin kun hänestä tulee täysin tarpeeton.
Puolen miljoonan erilaisen muovilelun ja patterikäyttöisen laitteen kokoonpanotaito ja lopputuotteiden turvallisuustestaus kuuluvat toimenkuvaan.
Kandidaatin on aina toivottava parasta mutta oltava valmistautunut pahimpaan.
Työn kuvaan kuuluu myös siisteyden ylläpito sekä huoltotoimet koko alueella.
 [/align]YLENEMIS- JA KEHITYSMAHDOLLISUUDET:         [/align] Ei ole.
 [/align] Tehtävät pysyvät samoina vuosia, vailla mahdollisuuksia valittaa.
 [/align] Taitojen ylläpitäminen lukuisten toistojen avulla on välttämätöntä jotta   yläpuolellasi olevat voivat jättää sinut huomiotta.
 [/align]VAADITTAVA KOKEMUS:
Valitettavasti ei vaadita.
Työssäoppiminen on ainoa tapa hankkia kokemusta.
 [/align]PALKKA JA PALKKIOT:
Sisäistä tämä: Sinä maksat siitä että teet tätä työtä (ja tarjoat koko ajan lisää korotuksia ja bonuksia).
Ilmapallorahaa on annettava siihen asti kun he täyttävät 18 (siinä toivossa että kun he muuttavat kotoa, heistä viimein tulee taloudellisesti riippumattomia).
Kun kuolet, annat heille kaiken mitä on vielä jäljellä.
Tämän palkkiosysteemin oudoin puoli on siinä, että oikeastaan nautit siitä ja toivot että voisit antaa enemmän.
 [/align]ETUUDET :
Tarjolla ei ole työterveydenhoitoa eikä ilmaista hammaslääkäriä, ei   eläkettä, ei opintotukea, ei palkallista lomaa eikä optioita.Työ antaa rajalliset mahdollisuudet kasvaa ihmisenä, mutta rajattoman määrän rakkautta ja ilmaisia suukkoja ja haleja lopuksi ikääsi jos  pelaat korttisi oikein.[/align]
Lähetä tämä kunnianosoituksena kaikille äideille jotka tunnet.
He tekevät ihmeitä joka päivä ja hyvin harvoin saavat siitä kiitosta.
Lähetä tämä myös niille joiden tiedät harkitsevan tätä työpaikkaa ?
[font="times new roman"]eivätpä voi ainakaan valittaa ettei heitä olisi ennakkoon varoitettu.
 [/align] PS: Tästä työstä ei pääse eläkkeelle - ikinä!
[/align]

Uskautauduin vasta nyt tänne, olen käynyt lueskelemassa mukavia odotustuntemuksianne :D

Elikkäs esikoista odotetaan LA 11.10. Olemme hieman yli parikymppinen pariskunta, molemmat vm.86. Olemme "kauan" (3vuotta) kärsineen lapsettomuudesta endometrioosini vuoksi. Minut on tähystysleikattu endometrioosin vuoksi vuosi sitten ja syksyllä kokeiltin yksi inseminaatio joka ei tuottanut tulosta. Nyt onnisti ensimmäisessä Ivf-hoidossa joka tehtiin tuoresiirtona tammikuussa, Taysissa.
Eka ultra oli lapsettomuusklinikalla rv 7+1 ja kaikki oli ok, pötkö normaalin mittainen ja sydän löi komeasti :D Nyt saan siirtyä normaaliin neuvolaan.
Tänään rv9+1. Viikonloppunan alkoi olla vähän etovaa oloa, muuten kaikki on mennyt tosi mutkattomasti.
Kaikki tuntuu kuin unelta pitkän odottamisen jälkeen, olimme jo oikeastaan luopuneen toivosta mutta päätimme vielä lääkäreiden kannustuksesta yrittää ivf-hoitoja, onneksi :D Meillä mies on todella hyvin mukana, joka päivä töistä tullessaan muistaa kysyä vointia ja että onko kaikki ok. Arjen askareissa olen saanut todella paljon apua :) Miehelle tämä on todella iso asia ja hän on niin innoissaan, se tuntuu hyvältä :)

Tervetuloa Lisko ja onnittelut onnistuneen ivf:n johdosta! Meitä pitkän linjan matkustajia on täällä muitakin ja on todella ilo kuulla näistä onnistumisista. Tippa linssissä.

Cinnamon, todellakin hankala tilanne. Ehkä tilanteessanne tosiaan on paras ottaa asia puheeksi vasta siellä matkalla. Eihän lapsettomat voi mitenkään välttyä näiltä uutisilta, mutta kun nyt tiedätte tilanteen, niin teillä on kuitenkin mahdollisuus ottaa heidän tunteensa huomioon.

Np-ultra on ensi viikolla ja se on alkanut jännittää kovasti. Kun oireetkin ovat alkaneet vähän lientyä, niin sitä alkaa heti pelkäämään pahinta. No, ei kuitenkaan ole ollut mitään huonojakaan enteitä, joten toivottavasti kaikki on hyvin.

Mies on ollut aivan ihana, kantaa kassit ja pitää huolen, etten tee mitään liian raskasta kotona. Jotain pieniä hankintojakin hän on jo tehnyt vauvalle. Itse en oikein uskalla vielä hankkia tai suunnitella mitään, ennenkuin tuo np-ultra on tehty.

Heippa,
lähes pelkästään omaan napaan: meillä ultrassa kaikki hyvin.  Jännitti kyllä todella paljon kun makasin pöydällä ja tuntui vain, että lääkäri etsii ja etsii, katseli vain monitoria, eikä puhunut mitään (ero yksityisiin, että siellä minusta minulla ollut aina oma monitori). Ajattelin jo ,että nyt siellä ei ole mitään. Sitten käänsi monitorin ja sanoi, että näetkös sinä tuon sykkeen. Piti hiukan nousta ja katsoa, mutta siellähän se sykki. Helpotus oli suuri.

Päivät heittivät parilla lasketusta eli 6+5 taisi (oma lasku 7+1). Neuvola taitaa mennä nyt tuon 6+5 mukaan kun sain sieltä jo neuvolakortin.

Neuvolaan ensi viikon lopulla.
Tervetuloa Lisko! Onnittelut!
Cinnamon1: sitten kertoisin vain paikan päällä hienovaraisesti.

Mieheni on kyllä mukana raskaudessa, tosin hänen mielestään nukun vähintään kolmen edestä! Mutta on kyllä auttava ja huomaavainen: mitä nyt työkiireiltään ehtii.
7+1 (uskon vielä että np-ultrassa aika muuttuu, vaikka neuvola ei sitä muutaisi)

Heippa!

Taru80, Onnittelut ultrasta ja että kaikki on hyvin!!!

josta pääsenkin heti omaan napaan. Myös meillä oli tänään ultra ja kaikki oli hyvin. Sydämensyke löytyi ja alkio oli oikeassa paikassa ja niitä oli vain yksi. Koko vastasi 6+6 joka siis oli yhtä päivää pidemmällä kuin oma arvio. Vaihdoin tickerinkin nyt sitten tuohon 6+6 vastaavaksi. Ihanan helpottavaa oli, kun lääkäri sanoi vielä että nyt kun syke on löytynyt laskee keskenmeno riski 15%sta 5%iin. Aika uskomatonta!

Tervetuloa Lisko! Tuollaiset "onnistumistarinat" lämmittävät mieltä aina kovasti, olen tosi iloinen puolestanne.

Ja ihania ultrakuulumisia Miss Piggy ja taru80, onneksi olkoon niistä!

Miss Piggy, onko tosiaan niin, että kun alkuraskauden ultrassa kaikki hyvin ja syke näkyy, niin keskenmenon riski pienenee noin merkittävästi? Olisipa se helpottavaa kuultavaa... (Itse kävin ultrassa rv 7+2.) Itse olen kuullut, että alkuraskauden ultran kestoarvioita ei kannata ihan täysillä uskoa, ilmeisesti kokoerot ovat samanviikkoisilla yleisiä? Vai olenko ymmärtänyt väärin, sekin enemmän kuin mahdollista [:D].

Omaa: Eipä mitään erityistä. Soittelin neuvolaan muissa asioissa, ja samalla kerroin, että vasen munasarja vihoittelee vieläkin välillä aika inhottavasti. Minullahan on todettu siellä kysta, mikä sekin varsin yleistä. No, sanoi että luultavasti ei mitään tarvetta huoleen, mutta laittoi silti kyselyn lääkärille. Muuten täällä mennään entiseen tapaan liki oireettomasti (mitä nyt naama taas vaihteeksi kukkii kuin teini-ikäisellä).

Ilma on muuten mitä loistavin! Nautitaanpa ulkoilusta tänään! 

Tiistaipäivää mammat[:)]

Kiva lueskella mukavista ultrareissuista[:)]
Ensviikolla olis itsellä se sokerirasitus eikä kyllä yhtään sinne innostaisi mennä[&:]
Seuraavalla viikolla olis sitten uus yritys ton np-ultran kanssa...nyt kun on yks ultrareissu takana ja näki että toukalla oli kaikki sielä hyvin niin itselläkin on mieli kummasti rauhoittunut...tietysti taas jännittää mennä uudelleen ultraan mutta suurin osa keskenmenopeikoista on selätetty.

Oma olo flunssainen...tukkoinen ja nuo ihanat utareet ne vaan jatkavat kipuiluaan...muuten kaikki ok[:)]

Mukavaa päivänjatkoa[:)]

Ellis:
näin professorin tason lääkäri meille sanoi, että nyt keskenmenon riski pienenee 5%iin, johtuen siitä että tuulimunaraskaudet voidaan nyt poissulkea. en tiedä yhtään, mutta voisi ajatella että 5% on tuulimuna riski ja 5% keskenmeno sellaisissa tapauksissa joissa alkio ei kiinnity kunnolla ja tulee melkein heti pois ja 5% keskenmeno riski vaikka kaikki olisikin hyvin tässä vaiheessa. Onhan tuo 5% kuitenkin 1:20 (korjatkaa jos laskin ton jotenkin väärin [:)] )

Tuosta varhaisultran koon varmuudesta en ole kuullut, tai siis sen verran ettei ne koskaan 100% varmoja ole. mutta tiedän suht. tarkkaan oman ovulaatio kohdan, niin ei se annettu LA heitä sitten ku päivällä tai parilla maksimissaan. Eipä tuo laskettuaika kai koskaan niin tarkka ole eikä haittaa ettei se ole niin päivän päälle, tai ainakaan itselläni ku ei ole milllään läheisellä synttäreitä tuona ajankohtana, ainoa kai mihin se enemmän vaikuttaa on äitiysloman alkuun yms. [:D] Tästä tulikin mieleen että onko teillä muilla ketään kenen synttärit olis lähellä laskettua aikaa?

heippa kaikki !
jospa minäkin vihdoin kirjottaisin tänne.
yhä niin epätodellinen olo..ehkä odotus tuntuu todellisemmalta ensimäisen ultran jälkeen
joka on viikon päästä perjantaina 19.3. nyt on menossa viikko 10..
eli tosiaan esikoista odotellessa ja ikää on kertynyt 29v.

kenellekään en ole uskaltanut vielä kertoa,tietysti miehelleni, mutta aika sekavin tuntein vielä mennään...
mukavaa tiistai-iltaa kaikille[:)]

Piiuska tervetuloa Lokakuisiin!

Mulla myös epäuskoiset fiilikset. Voin hyvin ja oireita vähän. Viikkoja huomenna 11. Onneksi täällä on muitakin ollut, joilla ei ole ollut paljoa oireita. Ei mitään hälyttävääkään ole toisaalta tapahtunut.
18.3 eli vielä reilun viikon joudun odottamaan ensimmäiseen ultraan. Toivottavasti siellä on kaikki kunnossa silloin. Niinkuin sinäkin, uskon minäkin että ultran jälkeen tuntuu todemmalta koko odotus.

täälläkin tuskastellaan, kun ei oikein oireita ole.. Väsymys on kyllä tällä hetkellä suurin oireista. Alaselkänikin on jo ihan rikki, tekee välillä töissä tosi pahaa seisoa, kun tuntuu että jalat lähtee alta.

Oih, meillä taitaa ensi viikolla olla monella ultra ^__^ meillä on alkuviikosta ja loppuviikosta sitten neuvolaan meno ja eka neuvolalääkäri :) kaikkea jännää tapahtuu :P

muutama täällä oli tuskastellut, että on harvoin neuvolakäyntejä.. Oliko teillä jo entuudestaan lapsia? Meilpäin aineki menee neuvola käynnit niin, että ensiraskaudessa neuvolakäyntejä n. Neljän viikon välein.. Mutta sitten ne on hyvinkin paljo harvemmassa, jos on jo aikaisemmin saanut lapsia..kai ne ajattelee, että menee jo rutiinilla niillä ihmisillä joilla on enemmänkin lapsia :D

mutta nyt unten maille, toivottavasti ujni tulee helposti, väsy on kova!

Kauniita unia, oman muksun kuvia.<3

Tervetuloa Piiuska!

Täällä taas juhlitaan oireettomuutta, olen niistä jo osani saanut. Tänä aamuna taisi olla eka kerta kun oli nälkä, mutta ei tarvinnut nousta välittömästi syömään. Yleensähän on pakko mennä heti syömään tai tuntuu että kuolema korjaa ja yrjö lentää. Ei ole paha olokaan, ihana vaan että voi olla. Hitsit, pääsisköhän jo jumppaan vaikka lauantaina, kävely alkaa tympiä.

Huomenna tulee 10 viikkoa täyteen, jee! [:)][:)][:)]

chaos74
Miten sulla nyt jo on se sokerirasitus? Mä menin tyhmä eilen neuvolassa sanoo, et isällä on todettu aikuisiän diabeettes. Ei oo kellään ikinä suvussa sitä ollu aiemmin, että se on tullu ihan tasan vaan elintapojen mukaan, ku liikaa painanu töitä eikä liiku ja syö epäterveellisesti yms. Mut nii ihanaa ku menin mainitsee nyt sen nii ne pistää mutki sit sokerirasituksee, mut vast vk 22, et siks ihmettelin et miten noi aikasin joudut =)?

Lueskelin tässä nopsasti kuulumisia töiden ohella. Työnantaja varmasti tykkää [;)]
Mutta tuo Lenitan kommentti jumpasta osui ja upposi. Ennen raskautta kävin urheilemassa
3-4 kertaa viikossa ja nyt viimeisestä jumpasta taitaa olla jo kolme viikkoa aikaa! Tuskaista kun ei
pääse urheilemaan tämän huonon olon takia... Uimassa olen onnistunut käymään kerran viikossa ja
kävelyä sitten jossain määrin. Kuinkahan pahasti kunto on ehtinyt romahtaa..?

Onnittelut vielä kaikille ihanista ultrakuulumisista!

Keskenmeno riski laskee siksi niin paljon, että juuri nuo tuulimunaraskaudet poistuvat, sekä jos näin varhaisessa vaiheessa kehityshäiriö ei sydän rupea koskaan edes lyömään (sydänäänet on merkki että kehitys lähtenyt normaalisti liikkeelle). Valtaosa keskenmenoista huomataan vasta ensimmäisessä ultrassa (joka usein np-ultra), tai vaikka keskenmeno alkaa ennen np-ultraa, niin valtaosassa ei sydänääniä olisi koskaan havaittu. 

Ellis: minustakaan tuo laskettuaika ei varhaisultrassa voi olla kovin tarkka. Ainakaan tällä kertaa minun tapauksessa, kun ei suurentanut edes kuvaa, jolloin saisi paremmin mitat. Olen itse varma, että np-ultrassa aika korjaantuu tuohon minun arvioon. Mutta juuri tuota mietin, että millä ajalla neuvolassa mennään. Kun neuvola ei korjaa arviota, vaikka np-ultrassa aika tarkentuisi, ellei heittoa ole yli viikko. Tokkopa ne koskaan syntyvät LA mukaan, mutta pääsisi äippälomalle pari päivää aikaisemmin ;)

Kuukautisten mukaan viikko 8+0
Oman mukaan (tiedän milloin ovis oli, ja tähän laitoin pari päivää lisää): 7+2
Ultra: 6+6

Uskaltauduinpa vihdoin kirjoittelemaan tänne itsekin... Eli uutena ilmoittaudun lokakuiseen joukkoon [:)]. Vielä olen yrittänyt pitää matalaa profiilia, kun viikkojakin on vasta 6+4, vaikka mieli tekisi kovasti jo hehkuttaa koko maailmalle nämä ihanat uutiset! (Oikeastaan vain mieheni on hillinnyt minua...)

Ihana kun olette päässeet niin moni jo käymään ultrassa varmistamassa masuasukkien olemassa oloa! Itselläni on ensimmäinen neuvola ja ultra-aika vasta 7.4. Sinne asti pitäisi malttaa odottaa, viikkojakin sitten on jo kertynyt reilut 10...

Elikkäs ensimmäistä odotellaan, ja laskettu aikakin menisi sinne aivan lokakuun lopulle, mahdollisesti 30. päivä [:)]. Tällaisin kuulumisin täältä Pohjanmaalta!

Ja lisää terveisiä Pohjanmaalta. Meilläkin ollaan vielä erittäin alkutaipaleella (huomenna tulee 7 vko ja ensimmäinen ultra olisi 23.3), mutta kiva etten ole yksin :) Ensimmäistä ootellaan, kun sattui ilmoittamaan itsestään aika yllättäen. Yhteiseloa meillä isännän kanssa on takana kohta 7 vuotta josta 1,5 vuotta naimisissa.
ikää on tuo 23v. Pelottaa vain tuo vauvan tuleminen, kun muutenkin arki on yhtä kiirettä ja aherrusta, koska meillä on 40 lypsävän lehmän tila, jota kokoajan rempataan jostain päin... Mistähän saan ajan riittämään kaikkeen..? No Onhan ne tietty mammalomat sun muut... mutta ei kotona pääse töistä irtautumaan. Onkohan muita maatalon emäntiä / yrittäjiä samassa tilanteessa? Tiedän kyllä ettei saisi ressata itseään, mutta minkä ajatuksilleen voi [8|]. Toisaalta isännän vanhemmatkaan eivät vielä tiedä mitään, joten kun saavat tietää, niin tuskin antavat minun sängystä nousta ilman jonkinlaisia varotoimenpiteitä :D

Kaikesta pelosta huolimatta olen onnellinen odottaja :)

Moikka taas Mammat!

Meillä on töissä ollut niin kiirettä että ei ole ehtinyt kirjoittelemaan ja kotona sitten ei jaksa edes konetta aukaisemaan...plaah!

Minsu; Me meinataan selvittää sukupuoli, tai ehken vielä mietitään... mä tykkään suunnitella asioita etukäteen niin ois mukava tietää. Mies vielä miettii... Ylläri sinäänsä kun se miettii farkkujenkin ostoa pari viikkoa, että mitkä valitsee... [8D]

Cassandra; Meidän herra on pysynyt yhtä huomaavaisena kun aina ennenkin; edelleen jaksaa hieroa napisematta ja nyt on alkanut tarkkailemaan mun syömisiä...[:D] Muistaa aina muistuttaa että juo maitoa ja kantaa mulle hedelmiä. Ja kovastihan tuo on uusia autoja katellu, että mahtuis tuo pikkanenkin sitten syksyllä kyytiin. [:)]

Mutta tänne nyt ei kovinkaan erikoista. Paitsi että perjantaista ultraa odotellaan kun jouluaattoa. [8D] Toivotaan että hyviä uutisia tulossa. [;)] Pitkästa aikaa tuntuu, että kaikki olisi kuitenkin ihan hyvin vaikka edelleenkin kaikki oireet puuttuu ainaista väsymyttä lukuun ottamatta. Niin ja nyt musta on tullut oikee pissiliisa, enää ei pärjää kyllä mitenkään 2 tuntia pidempää, ja öisin on pakko nousta vessaan. Ja nälkö on jatkuvasti. Mites teillä muilla? Uuisa oireita?

Niin ja onnea taas uusille lokakuisille!!! Ja erittäin mukava kuulla teidän ultrakuulumisia! Toivotaan meillekin hyviä uutisia perjantaiks!

Takaisin