Mul on ihan vakiona joka raskaudessa ollut Vick-voiteen käyttö. Sipasu suoraa nenän alle, ku muuten oon öisin aina ihan tukossa, tietty ton jatkuva käyttö myös koukuttaa samal taval ku huulirasva huulille.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mua taas ahistaa hirveesti olla ilman rintsikoita, ku tissit lepää mahalla ja hikoilee tissien alta mulla oli ihanat pyöreet terhakat tissit :D nyt ahistaa et jää sit imetyksen jälkee riipputisseiks eikä oo enää yhtä kivaa olla ilman rintsikoita :D
Mul on näköjää joku tiiheen kauden kirjottelu ja kysely päällä :D mut tuli miehen kaa puheeks joulu suunnitelmat :) ja mites on kuin paljon yli voi mennä synnytys? Mul on aattona tasan 42+0 ni kuinka paljon annetaan mennä sit yli jos ei vaa näytä tulevan? Kai siihen joku raja on Tosin en haluu uskoo et menee noin pitkälle, ku on niin supistusherkkä kohtu ollu täs jo viimisen pari kuukautta, vaik enhän mä mitään tiiä :D
Nii mullakin oli esikoisen kanssa ja käynnistettiin 41+6 ja sekin vaan siks, että oli kalvoissa pienenpieni reikä. Eli muuten käynnistys ois vasta 42+ jotain...
Miten se pienen pieni reikä huomattiin? Lapsivettä tihku?
Joo mutta äärimmäisen vähän. Ja ei ne oikee uskoneet sitä kun sit kävin synnytyssairaalassa näytillä. Testi oli positiivinen sit kuitenki