Lokakuun pölinät

Mul on ihan vakiona joka raskaudessa ollut Vick-voiteen käyttö. Sipasu suoraa nenän alle, ku muuten oon öisin aina ihan tukossa, tietty ton jatkuva käyttö myös koukuttaa samal taval ku huulirasva huulille.
 
Mulle järkättiin baby showerit tänään ja pääsin elämäni ensimmäiselle brunssille :) Sit sain lahjaks siskon tekemän kortin jonne oli kaikki jättäneet ihanat terveiset ja veikannu tytön syntymäpäivää sekä 100e arvoisen hemmottelulahjakortin ja itku tuli kotona kun luin ton siskon keksimän iltasadun :Heartred
 

Liitteet

  • 1508684688426.jpg
    1508684688426.jpg
    88.1 KB · Katsottu: 52
  • 1508684701334.jpg
    1508684701334.jpg
    75.9 KB · Katsottu: 51
  • 1508684711324.jpg
    1508684711324.jpg
    67.3 KB · Katsottu: 52
Kävin tänään siinä selän jälkitarkastuksessa ja ortopedi oli todella yllättynyt että voin jo näin hyvin mutta oli sitä mieltä että sektio olisi hyvä vaihtoehto, koska jos alatiesynnytyksessä paikat päättää taas napsahtaa niin voin olla isoissa ongelmissa..
Mulla on tällä viikolla synnytystapa-arvio niin katsotaan mitä siellä sovitaan. Ois kyl ihanaa jos tää syntys n 3 viikon päästä, oih.
 
Tuolla salaisella puolella olikin puhetta imetysliiveistä, mutta ei nyt mun viesti sinnekään oikein kuulu joten kirjottelenpa tänne...

Ihan hirmu ahdistavaa käyttää mitää rintsikoita nytte. On sama onko tavalliset vai urheiluliivit. Miä jo isännälle sanoin, että jos kolmas muksu viel hankitaan niin ennen sitä poistan oikealta puolelta alimman kylkiluun. Esikoinen antoi sille aikanaan kyytiä ja tämä kanssa. Ei vasemmalla puolella mitään. Ja kun sitten vielä rintsikat painaa samaa kohtaa niin ketutus on suuri , niin ja kun tissit painaa ilman liivejä kilon verta molemmat istuessaan sitä samaa kohtaa. Saunassa onkin tosi kettumoista!! Paras asento onkin oikealla kyljellä makaaminen niin että vähän venyttää sitä kylkeä.
 
Mulla kans esikoinen monotti oikealle kylkeen tosi voimakkaasti. Tää tapaus meinaa tulla taas koko ylävatsasta läpi, koko ajan. En tajua millon lepää, ku ei o paikoillaan about koskaan.. ihan järjetöntä liikehdintää.
 
Piti nuista liiveistä viel kommentoida et esikoisen raskauden aikaan ostin tarjoustalosta sellasia l/xl halpis ns sporttiliivejä, käytinpä niitä sit koko imetyksenki ajan ja itse asiassa käytän niitä samoja edelleenkin. Tietty ostanu uusia lisää. Ei purista eikä ahista.
 
Mua taas ahistaa hirveesti olla ilman rintsikoita, ku tissit lepää mahalla ja hikoilee tissien alta :sad001 mulla oli ihanat pyöreet terhakat tissit :D nyt ahistaa et jää sit imetyksen jälkee riipputisseiks eikä oo enää yhtä kivaa olla ilman rintsikoita :D
 
Mua taas ahistaa hirveesti olla ilman rintsikoita, ku tissit lepää mahalla ja hikoilee tissien alta :sad001 mulla oli ihanat pyöreet terhakat tissit :D nyt ahistaa et jää sit imetyksen jälkee riipputisseiks eikä oo enää yhtä kivaa olla ilman rintsikoita :D

Ei mulla ainakaan rintojen ulkomuoto muuttunu mihinkään 1v 8kk imetyksestä huolimatta..
 
Mul on näköjää joku tiiheen kauden kirjottelu ja kysely päällä :D mut tuli miehen kaa puheeks joulu suunnitelmat :) ja mites on kuin paljon yli voi mennä synnytys? Mul on aattona tasan 42+0 ni kuinka paljon annetaan mennä sit yli jos ei vaa näytä tulevan? Kai siihen joku raja on :p Tosin en haluu uskoo et menee noin pitkälle, ku on niin supistusherkkä kohtu ollu täs jo viimisen pari kuukautta, vaik enhän mä mitään tiiä :D
 
Mullaki ahistanu liivit ihan alkuraskaudesta saakka, ja oikeastaan jo edellisestä raskaudesta saakka :grin Sporttirimpuloita ja semmosia kaarituettomia oikein pehmeitä imetysliivejä käytän. Sitten ku on taas oma kroppa niin hankin hyvän valikoiman vaan kaikkia super extra comfort liivejä ja poltan kaikki kaarituelliset.. :wtf:
 
Mul on näköjää joku tiiheen kauden kirjottelu ja kysely päällä :D mut tuli miehen kaa puheeks joulu suunnitelmat :) ja mites on kuin paljon yli voi mennä synnytys? Mul on aattona tasan 42+0 ni kuinka paljon annetaan mennä sit yli jos ei vaa näytä tulevan? Kai siihen joku raja on :p Tosin en haluu uskoo et menee noin pitkälle, ku on niin supistusherkkä kohtu ollu täs jo viimisen pari kuukautta, vaik enhän mä mitään tiiä :D

Nii mullakin oli esikoisen kanssa ja käynnistettiin 41+6 ja sekin vaan siks, että oli kalvoissa pienenpieni reikä. Eli muuten käynnistys ois vasta 42+ jotain...
 
Nii mullakin oli esikoisen kanssa ja käynnistettiin 41+6 ja sekin vaan siks, että oli kalvoissa pienenpieni reikä. Eli muuten käynnistys ois vasta 42+ jotain...

Miten se pienen pieni reikä huomattiin? Lapsivettä tihku?
 
Miten se pienen pieni reikä huomattiin? Lapsivettä tihku?

Joo mutta äärimmäisen vähän. Ja ei ne oikee uskoneet sitä kun sit kävin synnytyssairaalassa näytillä. Testi oli positiivinen sit kuitenki
 
Joo mutta äärimmäisen vähän. Ja ei ne oikee uskoneet sitä kun sit kävin synnytyssairaalassa näytillä. Testi oli positiivinen sit kuitenki

Huomasitko sen siis ite? Multaki äippäpolil kysyttii onko lapsivettä vuotanu, minä siihen tyhmänä "mist mä voin tietää :/" ku valkovuoto muuteki vetistä.. testi oli onneks negatiivinen :)
 
Juu itse huomasin ja sillä kävin. Oli sen ajan ”normaalia” enemmän. Tai lisääntynyt
 
Miä oon ymmärtänyt että 2viikkoo yliaika on aika max. Riippuen varmaan paljon vauvan koosta ja äidin ja vauvan hyvinvoinnista yms.
Miä oon jotenkin niin varma että tää tulee jo pari viikkoa ennen laskettua. Harvoin on mun hantsit menny pieleen... jotenkaan en nää ollenkaan että menis yliaikaseks... :S
 
Mulla tissit muuttu esikoisen myötä, ei ollut enää niin terhakkaat vaan ennemmin tyhjät rukkaset. Osaimetin kuukauden... Nyt on taas ihanan täyteläiset
 
Mulla kun sain kaks ensimmäistä siinä parinkympin tienoilla tissit pysy kovinkin kivoina imetyksestä huolimatta, mutta sitten liki kolmekymppisenä kun sain seuraavan jota kyllä imetin kolmisen vuotta niin pyöreys näöllisesti säily, ne vaan oli littanan :sad001 tosin nyt on taas kokoo ja näköö mutta niin on mahassakin :grin
 
Takaisin
Top