Lokakuun lahja 2012

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja lucci
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Missä vaiheessa te ootte neuvoloita varaillu? Tarkkoja viikkoja en tiedä, mutta suunilleen nyt mennään viikoilla 4-5, onko liian aikaista ensviikon alussa vaikka varata?
 
Minäkipä ilmoittaudun joukkoon :) Tuossa viikonloppuna testailin, kun ei menkkoja näkynyt ja plussahan siellä komeili.. Huh, hieman meinasi pökerryttää, esikoinen on vasta vajaa 9kk, mutta nyt jo aivan innoissani täällä keikun :) 19.10. olis omien laskujen mukaan LA. Eli viikkoja nyt 4+5. Vielä ei ole juuri oireita ollut, vessatahti ehkä kiihtynyt vähän. Toivottavasti tämä raskaus menee yhtä vaivatomasti kuin edellinen. Saapa nähdä :) Onnea kaikille muille plussanneille!!
 
mamma933: minä ainaki soittelin jo neuvolaan, että mun mielestä ei enää liian aikaista :)
 
Oho, tännehän on tullut hirveen paljon lisää porukkaa! Toivottavasti meillä kaikilla pysyy pikkuset matkassa. <3

Omaa napaa: missä mun oireet on? Tai siis... Tänään on alkanut nippailla masussa oikein kunnolla, joka 10 min täytyy käydä tarkistamassa ettei menkat alkanut! Mielialat heittelee, voi mies parkaa. :D Öööm, uni maistuu ja ruoka. Varsinkin suolakurkut. Mut mulla ei esim oo vieläkään tissit tullu kipeiksi tai ei oo pahoinvointia yms. Pelottaaa! Neuvola on 14.3 ja lääkäri+ultra jo 21.3. Viimeksi pääsin ultraan vasta rv 12+3, onneksi ei tarvii odottaa niin kauaa.
 
mamma933: Kyllä minä varasin ajan ihan muutaman päivän päästä siitä kun tein testin... ja ekassa raskaudessa taisin varata heti seuraavana päivänä :) vaikka muutaman viikon päähänhän ne ajat kai yleensä menee. Mutta eipä se haittaa vaikka ajoissa varaa :)
 

Nyt tää alko keskellä yötä...järkyttävä pahoinvointi!!! Mee pois, vihaan sua :D

En ees saa unta.

Huomenna varmaan kiva päivä ton vähän alle 2veen kaa...

 
Eikös sinne neuvolaan yleensä toivota otettavan yhteyttä heti plussan jälkeen ihan senkin takia, että voi olla ruuhkaa siellä, eikä ole heti mahdollista saada aikaa.

Mä oon niin onnellinen kun ei toistaiseksi ole pahaa pahoinvoitia. :D No, ei mulla viikkojakaan ole kuin 4+6, kai. Väsyttää vaan kovasti. Tilannetta ei taida parantaa se, että imetän tuota meidän likkaa edelleen. Se on maitoallergikko ja soijamaito ei oikein tahdo maistua sille. Mutta kyllä mä tässä hiljalleen varmaan lopettelen. Tuo on kunnon tissitakiainen ollut aina, pullosta ei koskaan oppinut juomaan.

Me ollaan koko ajan toivottu, että saatais 2 lasta pienellä ikäerolla. Nyt jos kaikki menee hyvin niin meidän lapsille tulee ikäeroa n. 1 v 9 kk. Kuulostaa aika kivalle. Meten syntymän jälkeen meillä ei ole ollut mitään ehkäisyä, että raskaus oli kyllä ihan odotettavissa ennemmin tai myöhemmin. Nyt jo oon alkanut miettiä kaikki mahdollisia tarvikejuttuja jne: tarvitaanko me tuplarattaat, mites hoitopöytä (ollaan muutettu Meten pikkuvauva-ajan jälkeen) jne jne. Ehkä näitä kerkeis myöhemminkin miettiä. :D Viime raskaudessa ostettiin kaikki isommat jutut siinä jossain puolivälin paikkeilla. Lopulta olin siitä kovin tyytyväinen, koska makasin loppuajan vuodelevossa ja olin niin kipeä, etten olisi kyllä jaksanut ajatellakaan mitään vaunuja tms. Mutta joo, ehkä ei nyt ihan vielä kuitenkaan. :D Jotenkin on vielä se pelko persiissä, että tämä on tuulimuna tai jotain.

Jahas, kohta pääsen soittamaan sitä ultra-aikaa. :)
 
APUA! Päätin, et tänään varaan neukkuun ajan. Tää on kamalaa! Kädet tärisee ja puheestakin varmaan kuulee et kohta luultavasti pyörryn kauhusta =D Kuinkahan mä oikestaan ikinä pääsen paikanpäälle sitten kun neuvolareissun aika tulee.. Voi mahoton! Nyt olis aikahyppy eteenpäin pois tästä epävarmuudesta paikallaan :)
Viimeyönä piti vaihtaa sängystä sohvalle nukkumaan ku kipristi mahaa kamalasti, ei yhtään niin pahasti ku oikeissa kuukautisissa, mut melkein! Mut ei onneks vuotoja ja aamulla hellitti nipistelykin.
Pieni mustien pilvien maalaaja pessimisti hykertelee onnesta sisälläni kun saa vähän myllertää mun mieltä! Nyt ulos lenkille ja jotain muuta ajateltavaa :)
 
meemi: Itsekin vielä imetän ja meidänkin neiti kunnon tissitakiainen. Öisinkin heräilee vielä kaksi kertaa ja vaan tissi rauhottaa. Onneksi olen vielä tytön kanssa kotona, joten voin tarvittaessa nukkua hänen kanssaan päikkäreitä ;) Tarkoitus olisi vähentää pikku hiljaa imetystä, mutta tiedä sitten kuinka vaikea homma tulee olemaan. Meillä kun tuo neitokainen tuppaa olemaan voimakastahtoinen tapaus. ;)
 
mmj: minkäs ikäinen teidän esikoinen olikaan? :) Me pidettiin unikoulu tuossa kk takaperin, jolloin karsittiin yötissittelyt pois. Jonkun viikon sen jälkeen protestoi heräilemällä aamuyöstä jatkuvasti ja sai olla koko ajan roikkumassa pinniksen laidalla tassuttamassa/silittämässä. Nyt sitten vihdoin vissiin hiffannut, että öisin voi nukkuakin. Nyt on ekat 2 yötä takana niin, että nukkuu 12-13 h putkeen!!! :D Ennen tuo on siis herätellyt n. tunnin välein... Mä en itse saa nukuttua Meten päiväunien aikana. Mutta on se silti mukavaa lepoaikaa. Tosin usein silloin myös laitan ruokaa, siivoan tms. Kovasti meillä jo imetystä on ajettu alas, lähinnä iltaisin imetän. Mutta kyllä se imetyksen vähentäminen on jo tuonut voimia takaisin.

Soitin aamulla sinne äitipolille, mutta sieltä vain kerrottiin, että neuvolan ohjeet oli väärät ja sieltä täytyy tehdä lähete naistentautien polille ensin. Siispä nyt soittamaan neuvolaan sitten. :)

Oikeesti huolestuttavan vähän näitä raskausoireita, tuntuu ihan kummalta!!



 
meemi: Meijän esikoinen on pari päivää päälle vuoden ikäinen, voimakastahtoinen typykkä. Meillä on nyt kuukauden verran nukuttu perhepedissä, yritin yhdessä vaiheessa unikoulua mutta hermot eivät riittäneet siihen taisteluun. Mennään nyt hetki näin ja kokeillaan myöhemmin uudestaan. :)
 
mmj!?!? Olitko aiemmin 2011 helmikuisissa?=) Meille syntyi tyttö 8.2.2011, ja hirmuisesti tuli seurattua kyseistä foorumia 2010-2011. Heräsi vain sellainen muistikuva, että olisit silloin kirjoitellut siellä?

Eli näin mäkin sitten taidan liittyä joukkoon suloiseen;)
 
Varhaisultrassa käyty rv 6+3, eikä näkynyt kuin ruskuaispussi. Huomenna menen äippäpolille tarkistuttaan vielä, siellä kuulemma paremmat laiteet.  Huh, olipa masentava isku..
Odotellaan sit vaan huomiseen kuulemaan tuomiota!
Tuntuu hurjalta ajatella, ettei siellä mtn olisi, keho huijannut vain oireillaan.. :(
 
Voi itku, Lucci! :-( Olisko kuitenkin mahdollista, että varhaisultra tehtiin vaan liian aikaisin, eikä sykettä sen vuoksi näkynyt? Mulle ainakin sanottiin yksityisellä, kun soittelin että raskausviikkoja pitäis olla kasassa vähintään 7 ennen varhaisultraa... Ja miten säännöllinen sun kierto on, kuinka varma olet raskausviikoista? 
 
Kyllä, monta positiivistä raskaustestiä sekä viikko sitten tein Clearblue-digitestin vkonäytöllä ja tuli "raskaana 3+". Veressä raskaushormoniki oli viime vkolla yli 10 000.
Toivotaan että pikkunen oli piilossa ja näkyisi paremmalla laitteella <3
Tuskaa tämä epätietoisuus :(
 
Kyllä lääkärikin mainitsi että voi olla että ei vielä näy vaikka kaikki olisikin kunnossa.. Ruskuaispussikin oli iso verrattuna että olisi tuulimunaraskaus. Suas nährä.
Melko säännöllinen kierto on ja ovulaation ajankohdasta olen satavarma..
Peukut pystyssä huomiseen :)
 
Takaisin
Top