Eikös sinne neuvolaan yleensä toivota otettavan yhteyttä heti plussan jälkeen ihan senkin takia, että voi olla ruuhkaa siellä, eikä ole heti mahdollista saada aikaa.
Mä oon niin onnellinen kun ei toistaiseksi ole pahaa pahoinvoitia. :D No, ei mulla viikkojakaan ole kuin 4+6, kai. Väsyttää vaan kovasti. Tilannetta ei taida parantaa se, että imetän tuota meidän likkaa edelleen. Se on maitoallergikko ja soijamaito ei oikein tahdo maistua sille. Mutta kyllä mä tässä hiljalleen varmaan lopettelen. Tuo on kunnon tissitakiainen ollut aina, pullosta ei koskaan oppinut juomaan.
Me ollaan koko ajan toivottu, että saatais 2 lasta pienellä ikäerolla. Nyt jos kaikki menee hyvin niin meidän lapsille tulee ikäeroa n. 1 v 9 kk. Kuulostaa aika kivalle. Meten syntymän jälkeen meillä ei ole ollut mitään ehkäisyä, että raskaus oli kyllä ihan odotettavissa ennemmin tai myöhemmin. Nyt jo oon alkanut miettiä kaikki mahdollisia tarvikejuttuja jne: tarvitaanko me tuplarattaat, mites hoitopöytä (ollaan muutettu Meten pikkuvauva-ajan jälkeen) jne jne. Ehkä näitä kerkeis myöhemminkin miettiä. :D Viime raskaudessa ostettiin kaikki isommat jutut siinä jossain puolivälin paikkeilla. Lopulta olin siitä kovin tyytyväinen, koska makasin loppuajan vuodelevossa ja olin niin kipeä, etten olisi kyllä jaksanut ajatellakaan mitään vaunuja tms. Mutta joo, ehkä ei nyt ihan vielä kuitenkaan. :D Jotenkin on vielä se pelko persiissä, että tämä on tuulimuna tai jotain.
Jahas, kohta pääsen soittamaan sitä ultra-aikaa. :)