Lokakuun löpinät

vauvauinnissa oli superhauskaa!!![:)] sekä vanhemmilla että uimarilla. Vaikka siellä oli todella paljon samassa ryhmässä porukkaa... vesi vaan lainehti yli laitojen. Ja sit miltsu laski liukumäestä!! Se oli mun mielestä aika hurjaa mut hänestä todella hauskaa. Mentiin kaksi kertaa. Ekalla kerralla iskä otti vastaan ja hienosti meni. Sitten tokalla kerralla oli mun vuoro ottaa vastaan ja sillon tuli vähän kuperkeikka vedessä ennen ku päästiin pintaan.

Sain vasta äsken typyn nukkumaan toisille päikkäreille. Ja sekin vähän tuskien takana. Nukutin pinnasänkyyn joka tietysti on outoa ku yleensä olaan vaunuissa.

miltsulla on ollut kakka aika vetelää viime päivinä...[8|] ei nyt mitään ripulia mut selvästi löysempää mitä yleensä. en oikeen keksi mistä se vois johtua?? ruoka on samanlaista kun ennen, ehkä hiukan enemmän kasviksiä kun ennen. Ja enemmän nannia mut vaan 2dl päivässä...

yohannalle tsemppiä.. kyllä se valo paistaa vielä risukasaankin ja kaikki näyttää paremmalta. mun mielestä kyllä raskauttavien asianhaarojen vallitessa suklaata saa syödä!!! ja et sä ainakaan ole ainut joka niin tekee kun menee huonosti[;)]
 
Voimia Yohannalle!!!! Usein tuntuu että ku menee päin mäkeä joku asia ni sit kaikki kaatuu niskaan! Toivotaan että siskosi paranee pian!!!! Mä en tiennytkään että te yritätte toista lasta?! tai en ainakaan muista että olisit täällä maininnu...? Mut tosiaan siihenkin vaan malttia koska teillä on jo yksi lapsi ni eiköhän pian tärppää toisenkin kerran [;)]

Nuutilla jäi tänään iltapäiväpäikkärit kokonaan välistä!!! En tajuu ku yleensä se on niin tarkka se sen rytmi.. se vaan kukku hereillä seiskaan asti kunnes simahti ilman mitään kitinöitä:D Rupesin vaan miettimään että minkäikäsenä sitä alkaa noilla jäämään ne toiset unet pois.. siis että on vaan yhet päikät päivässä..? Heti ku jotain rutiineista poikkeavaa tapahtuu ni oon ihan äimänä [:D]
Meille tulee huomenna pariks päiväks mun kummityttö, ekaluokkalainen, syysloman viettoon! niin ihanaa saada hänestä seuraa:D En siis usko et ehin kirjottelee pariin päivään [:)] Oon miettiny kaikkee kivaa tekemistä mitä voidaan yhessä puuhastella.

Mut nyt tää mamma menee unille! Pitää viel ehkä soittaa miehelle hyvät yöt ku se on Helsingissä viettämässä iltaa ja tulee huomenna vast himaan. Koti on oudon tyhjän tuntunen ku on yksin himassa vaikka oli kyllä ihanaa katella leffa ihan yksikseenkin [;)]
Hyvää yötä kaikille!
 
Huomenia! Mun piti jo eilen tulla valittaa tänne noista housuvaipoista.... Miten ne voi olla niin paskoja??? Nuutilla on vitosia nyt ollu ja aamusin on aina tullu pissat läpi( sama vaippa koko yön eli noin 12h) se on pitkä aika mutta tarravaipat ei oo ikinä pettäny! Käytetään noi nyt loppuun mutta sit varmaan ostan taas vaan tavallisia kunnes Nuutti on vähän isompi ja koklataan uudestaan housuja.
 
Sunnuntaita [:)]
Kyllä taas on viikonloppu mennyt hujauksessa.
Aava kiertää pöytää kävellen ja nousee sitkeesti seisomaan jalkaakin vasten.
Tarjousta odotellaan edelleen, voi olla että sellainen tulee... Tai sit ei... Käytiin uudelleen kattomassa yhtä rivari kolmiota, kyllä se edelleen kiinnostais... Saapi kattoo ny.
Uimassa käytiin tänään taas. Turussa ei päästetä siihen liukumäkeen ennen ku on vuoden ikäinen, joten täällä siis odotellaan edelleen. Kovasti sukelletaan ja kellukkeiden kanssa polskitaan ihan yksin [:)] Tässä vähän "taidon" näytettä


 
Jees, sisko voi jo paremmin! En oo täällä puhunukka et sais tulla jo toinenkin, eikä muutenka olla puhuttu siitä kellekkä (en yleensä puhu tällasista kellekkä, viimekskä ei kerrottu kellekkä). Juu, ja on onneks toi yks jo, jotkut ei saa ees sen vertaa.
 
Jee, viime yönä herättiin enää kerran! Sit siirrettiin meiän väliin nukkuun. Ny toi nuha viä häirittee toisen unia. Päivällä ei ees huomaa et on räkänen, mut sit yöllä kun makuulla valuu räät nenään. Ei päästy uimahalliinka viikonloppuna kun on vähä kipeenä ni ei viitti.
 
Tajusin just et mulla on äitiyslomaa 6 viikkoo enää!!!!!!! Miten ni menny aika nopeesti!! Hetken kun on taas töissä ni tuntuu ettei ois pois ollukka.
 
hyvä juttu että yohannan sisko jo parempi.

meillä alkoi tämä aamu sellaisella oikein kunnon maanantai meiningillä...[&o]
Ollaan nyt jo viikon verran käyty aamuisin potalla ja suurella menestyksellä kalastettu pissat pottaan! niinpä siis tänä aamunakin suuntasimme suorinta tietä vessaan. Miltsu on yleensä istunut potalla ihan hyvin eikä yritä lähteä pois ennen kun nostetaan. No mulla tietty kans ihan hirveä pissahätä ja just ku mä pääsin pytylle niin neiti ponkasee hirveää vauhtia pois potalta, vähän säikähtäneen oloisena. Mä onneks tajusin aika nopeesti miksi... oli tullut kakat pottaan ja ensimmäistä kertaa niin ehkä se on vähän outoa. Mä äkkiä kehumaan ja otin syliin et hieno tyttö kun kakkasit pottaan. Hän heti rauhottui ja kurkki itsekin pottaan että ohhoh! Sitä tuli myös yks kikkare lattialle...
no sit pestiin peppu ja mentiin eteisen sohvalle kuivaamaan. Siinä sitten mun sylissä kuivatellessa tuli ne pissat. osa harsolle, osa lattialle ja osa mun päälle.
no ajatelin et jätän neidin hetkeksi lattialle konttailemaan ja menen ensin itse pissalle ja sitten siivoan jäljet. Ja just kun mä olen pytyllä ja neiti konttaa vessan edessä eteisen matolla niin jättää taaksensa melkoista kakkavanaa!! no mä säntään siitä pytyltä äkkiä pelastamaan lasta kun meinaa kääntyä ja palata samoja jälkiä takaisin mistä tulikin eli suoraan niiden pötköjen yli!
sit kiikutin neidin olkkariin että saisin edes vähän etumatkaa ja aloin siivota. Mukavan pehmeää että kun sitä siitä matolta vessapaperiin kalastin niin koko matto paskassa. Ja vessan lattia... ja hups niin on mun jalkakin ja katsos vaan sitä löytyy myös käsivarresta ja vessan lavuaarista.

mä en ehkä edes halua tietää mitä sitten tapahtuu kun on ripuli...[:o]
 
Hyvä Yohanna että siskosi voi paremmin!!!

Hehe, on siinä Yamalla ollut aamu...[:D]

Mä oon juossu hoitaas asioita tänään Aavan kanssa kaupungilla...
Työkkäristä pääsin ulos "en yhtään" viisaampana...

Osaako joku kertoa, miten tuo perhepäivähoitajaksi alkaminen tapahtuisi!?!?!??!
 
Eli sun pitää ottaa NIISUNEITI yhteyttä sosiaalivirastoon perhepäivähoidon ohjaajaan. Hänen luokseen menet haastatteluun ja hän tulee käymään sinun luona tutustumaan sinuun,kotiisi, perheeseesi. Siitä ne asiat sitten etenee eteenpäin. Näin oli ainakin tääl meillä. Mut mä en sitte ruvenna ite sillo ku sain muita töitä.
 
Nyt oli pakko tulla hehkuttaaa: kihlapäivämme kunniaksi tällä mammalla ALKOI VIHDOINKIN MENKAT [:D][:D][:D]!!! Ihan superhuippua[:D]! Heh, harvoin sitä on näin tuulettanu puolukkapäivien johdosta, mut jotenkin ihanaa, kun OMA hormonitoiminta alkaa pikku hiljaa palautua ennalleen ja näin ollen voinee ehkä vähän paremmin myös "tärppäillä" pikku kakkosta [:)]. Tosin olen ehkä hieman "höllännyt" haaveiluja uudesta tulokkaasta, sillä olen alkanu kattomaan/hakemaan uutta työpaikkaa ja mahdollisesti jopa toiselta paikkakunnalta, joten siinäpäs olisikin elämänmuutoksia ihan riittämiin, et ei sit haittais, vaikka pikku sisar ei ihan heti ilmoittaisikaan tulostaan, muuuuuuttta katsotaan nyt [;)]....
 
Tänään meillä ohjelmassa jumppaa ja huomenna taas vauvakinoon, kivaa!
 
Mukavaa päivää kaikille!
 
JESSSS Hyvä Onnea MANILLE!! Varmaan mahtisfiilis ku on menkkoja jo ootellu!
Ja ounou mikä eilinen aamu Yamalla... Kakka on niin jäätävää jos sitä menee matolle tms.. se haju kun ei lähe pesemällä...

Meil on niin siistii ku toi kummityttö on täällä! tossa se leikkii mun vanhoilla leluilla:D Koht ulkoilee!!! En ehi nyt turisee enempää! Kuhan tulin pian lukasee etten jää jälkeen teidän jutuista [:D]
 
siis kääk! miltsu kiipes tänään meidän portaat yläkertaan! ihan itse!![&:][:)][&:][:)] olin kyllä takapiruna varmistamas ettei tule mullismoukkua alas mut en olis uskonu et pääsee viel portaita??
No sit kun päästiin ylös asti niin opetin tulemaan takaperin alas. se alkoi loppua kohden jo sujumaan. Sit kun neiti tuli alas sohvalta niin kääntyi ihan itse peppu edellä!!![:D][:D]

ja sit otettiin vähän päikkäreitä... neiti nukkui ensin pinnikses jonkun tunnin verran ja heräs kauheeseen kitinään. totesin et vois itsekin mennä nukkumaan ja nappasin tytön viereen tissille. Nukuttiin sit melkein puoltoista tuntia lisää[:D]
 
Eilen olttiin Kysillä siinä Keliakia tutkimuksessa. Eka pistettii emlat pinjalla etät myöhemmin on verikokeen otto. sitten keskusteltiin ruuvista että mitä o syöny ja onko oireita ollu ym. Sitten mitattii paino nii oli 9100g ja pituus Siitä en osaa sanoa varmaksi kuulinko oikein ku pinja päätti sanoa juur sillo oman mielipiteen että oliko se 71,5 vai 74,5cm. Ku sit kerroin paljonkin oli pariviikkoa sitten nii se tokas että ompas sitten kasvanu vauhilla ku viisi senttiä. HMM. tosiaa oli pituus 2vko sitten 69cm ja nyt oli yli 70 reippaasti. Unohin kysyä sitten että paljonko se oli. Mut ei se kyl siel 8kk neuvolassa ollu iha suorana että se 74 voi olla kyl mahollinen. No sitten oli verikokeen otto. ja tais äitistä tuntua pahemmalle vaikka o hoitaja ammatiltaan. Jännitin ainakin. Pinjalla o viel samantyyliset suonet ku mulla eli syvällä ja piilossa :( . No siinä sitten tää tutkija otti pinjan nokkamukipullon ja tarjos siitä maitoo ku ite pidin kädetä kii ja tyttöö paikoillaan. PInja ollu moksiskaan (emlat oli tossa vaihees vaikuttanu vajaan 30min) kunnes oli koe otettu. siinä se joi maitoo ja kahto välillä että mittee ne hänen kädelleent ekee. Mutta voi luoja  ku labratäti pisti tufferon ja alko ettiä teippiä mikä harmistus tuli..älähti kovaa.. ja sitte ku oli teipit kädessä tuli suuttumus ja siitä alkokin huuto johon ei tissikään kelvanna kuin pienet hörpyt kerrallaan. yli puoli tuntia huuti suuttumustaan neiti sitten. Mutta muuten oli koko käynnin reipas iloinen hymyilevä tyttö että äiti sai olla ylpeä.


ps.en osaa näköjää enää kirjottaa sujuvaa tekstiä enkä selviä oikeita sanoja ...
 
Hellou!! Voi ku Pinjaa on kiusattu verikokeilla:( Nuutti oli keväällä silloin lastenklinikalla jossain verikokeessa ni vitsi se oli kauheeta katottavaa ku ei meinannu saada niitä otettua:((

Tänään alkoi aamu mun neuvolalla. Miksi OI MIKSI ne lääkäriajat on aina aikasin aamusta?!?! 8.20 piti olla jo siellä terkkarilla, myöhästyttiin vähän ku jouduin ekaa kertaa tänä syksynä SKRABAAMAAN auton. Noh sit kurvasin niin nopsaa ku pääsin.
Lääkäri oli myöhässä niinku aina. Meil on sellanen vanha mies, inhottava luihu joka ei puhuessa kato silmiin [8|] <-vähän ton näkönen!
No siinä sitte eiku tutkimukseen ja vaik se kestää hetken ni ainahan se on yhtä inhottavaa! Onneks kaikki oli ok! Sydänäänetkin kuunneltiin, siellä se laukkas 140-150paikkeilla<3 Nuutti katteli nätisti vieressä. Huh onneks se on ohi! nää on näitä raskauden miinuspuolia ku joutuu syynättäväks ja kopeloitavaks ja koko ajan saa vaa'allaki käydä.. painoa oli tullu 300g/vko...huoh [:-]

No joo, käytiin sit kaupassa ja nyt on jo päivän hommat hoidettu. Oottelen et Nuutti menee unille, mä meen kans. Meil on nyt parina päivänä ollu enää yhet päikkärit :O Kai ne unet tosiaan alkaa vähenee... SIt on outoo ku tää vauva syntyy ku sit taas se nukkuu koko ajan:D
Onks muilla hampaiden narskuttelua ollu? kuulin tänään ekan kerran et Nuutti teki sitä. Nyt sil on 8hammasta, yläetuhampaat on jo tosi isot!
 
Moi!
Mihin tämä aika menee?!? Enään muutama päivä, niin vanhempainvapaa loppuu!!![&:] Pitäis ryhdistäytyä ja käydä työkkärissä ja kelassa ja hoidella asioita kuntoon... [:o]
Talvi tulee nopeaan ja kohta onkin jo joulu [:)] Odottelen, että pääsen neidin kanssa järjestelemään joulua. Pitäis tehdä sille pieni tonttulakki ja aloittaa valokuvan ottaminen joulukorttia varten. Jos ei onnistu itse, niin sitten mietin jos käyttäis valokuvaamossa. Valokuvia on otettu tänä vuonna ihan kivasti, mutta mitään ei ole teetetty eikä kuvia juri seulottu läpi. Pitäis aloittaa leikekirjan kokoaminen tytön ensimmäisestä vuodesta. Olen säästellyt muistoja sairaalan rannekkeen ym. ja kuivasin kastepäivän kukkiakin kirjaa varten...
Eilen sain leivottua piitkästä aikaa. Tein samaan syssyyn kolme suklaakakkua. yhden kotiin, yhden miehelle töihin (kun vaihtaa työpaikkaa ensi viikolla) ja sitten yhden meinasin viedä naapurin vanhalle miehelle, jolla on tänään synttärit. Ei vaan kyllä tule yhtä hienoja mun leipomuksista, kun niisuneidillä...
Täälläkin muuten hampaita narskutellaan ahkeraan. Ja noustaan tukea vasten polvilleen, seisomaan on muutaman kerran yrittänyt mutta ei ole vielä päässyt. Karkeammat ruuat ei vieläkään mene alas, vaan neiti sylkee ne ympäri keittiötä. Onko siihen harjoitteluun hyviä vinkkejä? Olen vaan sitkeästi tarjonnut joka päivä ensin karkeampaa ja sitten perään soseutettua. Mielessä on käynyt, josko joku kerta jättäis soseen tarjoomatta, mutta en ole hennonnut. Ruokaväliä olen vähän yrittänyt pidentää, että neidillä olis nälkä kun ruvetaan syömään. Kai se siitä vähitellen....
Nyt ollaan taas räkätaudissa, nenä valuu ja neiti yskii. [X(] Olis riittänyt se yks räkätauti tälle syksylle, mutta kai se tästä. Vastustuskyky vaan karttuu...
Ja kauheeta pyörimistä on ollut nukkumaan meno. Eilenkin pyöri 22 asti. Onneksi nyt aamusta nukkui 2,5 tuntii, just heräs. Jospa jaksais nyt hetken aikaa, kun on univelkoja kuittaillut. Varmaan tämä räkätauti ja sitten tuo nousemisen harjoittelu. Neiti nousee unissaan konttausasentoon ja nostaa kättä ylös [:D]
Mullakin on käynyt mielessä, josko ryhtyisin perhepäivähoitajaksi, mutta asunto on vähön ahdas siihen ja vastuu toisten lapsista tuntuu vielä liian suurelta.
Housuvaippoja ei ole kokeiltu, mutta vois kokeilla. Neiti nimittäin availee vaippaansa. Kun saan toisen tarran kiinni niin toinen puoli on jo auki.... Ja sekös on hauskaa [:D] Kakkaa ei ola pottaan vielä saatu kalastettua, isoja pieruja neiti kyllä tänään päästi potalla [;)]
No nyt pitänee aloittaa ruokailut...
Lissu
 
Nyt tulee neuvolatilitystä!!! prkl ku hermo menee! skippaa jos et jaksa lukea [;)]

Siis meillä on vaihtunu neuvolan täti, nyt pari krt ollu tää uus. Hän on siis ihan uus alalla ja onhan se ymmärrettävää että hän ei kaikkea tiedä mut silti mua vituttaa et ite joutuu sit kärsii toisten sählingeistä...
Viimeks ku olin omassa neuvolassa ni hänen piti ottaa multa se verikoe mis on hiv, syfilis yms taudit. Nuuttia odottaesSA se otettiin trisomiaverikokeen kanssa samassa, lohjalla eri käytäntö siis, tai niin ainaki luulin.. No, se jätti sen vikaks ja tietty Nuutti alko jo olla kyllästyny siellä oloon ja alko jo kitisee.. No sit se ihan paniikissa siinä katto mun suonia ja sano et ei hän näistä saa ja katotaanko ens kerralla sitten yms.. no kysyin et eiks näitä voi ottaa siellä sairaalassa ultran yhteydessä ni sano ettei...( taisin jo tän muute viimeks kertoakin....) no sit menin sinne ultraan ja ne sano siellä labrassa et tottakai ne voi tässä samassa ottaa!!! kunhan vaan on ne putket ja lähetelappu mukana! no ei mulla tietenkään ollu.. Lähetin vähän äkäsen meilin sille terkkarille että mites tämä asia nyt on oikein?! mä kun tulen huonovointiseksi verikokeissa ni en jaksais vatvoa tätä asiaa ja olisin saanu yhellä kerralla otettua jos se eukko olis osannu työnsä. No hän vastas et joo voi ne sielläki ottaa?!?! siis huh huh.. NO eilen menin sinne vähän myöhässä ni sit se taas ehdotti et kävisin siellä terveyskeskuksessa sit ottaa ne että ku on niin vähän aikaa tässä ja hän ei välttämättä saa heti otettua verta... Sanoinki heti et joo sinne olenki menossa ja mielessäni mietin et en anna sen osaamattoman eukon tökkiä mua. Anto mukaan ne pahviboksit ja lähetteet. Kaiken piti olla selvää siis. NO iltapäivällä oli tullu neuvolasta puhelu, aattelin et soittakoot uudestaan, en jaksa laskuani kuluttaa ku se on kuitenki taas sählännyt jotai... Oli sit laittanu meiliä ja ette usko mitä siinä luki!!! " Anteeksi tämä möhläily mutta unohdin laittaa ne veriputket niihin laatikoihin mukaan, pääsetkö ne täältä joku pvä hakemaan............" SIIS VOI VITTU!  Se verikoe pitäs ottaa asap jo, mulla on neuvolaan ajomatkaa ja sairaalaan menee puol tuntia ajaa, en todellakaan voi tosta noin vaan lähteä hakemaan putkia yms ku oon Nuutin kanssa himassa. Meni niin totaalisesti hermot ja laitoin meilin että postita ne mulle kotiin, en jaksa tämän asian tiimoilta enää turhia ajella koko ajan. Se akka ei tajua että tässä on tullu mulle jo aikalailla päänvaivaa ja kilsoja, bensa ei ole ilmasta. En tiedä onko ne lasisia vai muovisia ne putket että voiko niitä ees postittaa, ei oo viel vastannu.
Kiitos jos jaksoit lukea tilitykseni, pikkasen menny hermo tohon juttuun!!! [:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@]ARGH vituttaa ku toisen möhlingistä tulee itelle nii paljon päänvaivaa!

Ei muuta tällä erää [;)]
 
Pyydä uusi terveydenhoitaja ja sano tuo kaikki mitä tässä olet kertonut. Ja kyllä ne putket voi lähettää postin kautta. tyhmä akka on jos ei osaa oikein pakata postiin. Ja kysyisinkin että MIKÄ hemmetin terkka se on jos ei saa otettua tai osaa ottaa verikoetta???jos mie lähihoitajanakin osaan ottaa ihmiseltä ku ku ihmiseltä ja olen ottanut vain 10 kertaa eläissäni??!!! Ihme touhua tosiaan. Ja tottakai ne ottaa labrassa jos o lähete ja putket. Huoh. jopa mie tiesin tuon.
VAADI uusi ihminen joka osaa asiansa. EI sun tartte kärsiä toisen mokista.
 
No nyt se oli vastannu meiliin että pistää ne postiin... Katotaan onks se sit taas unohtanu laittaa puolet putkista mukaan tms.. Voiks neuvolan tädin vaihtoa vaatia?Ei tossa meidän neuvolassa ole kuin tuo yksi kun on niin pieni paikka...
 
Minto -Onhan sulla "asiakkaana" oikeus vaatia.. Valitusta vaan menemään.
Lissu - Varmasti sun kakkus on hienoja [:)]
 
Täällä piti tänään mun mielestäni (jos ymmärsin oikein lehdistä) sataa lunta.. Koko pahuksen päivä tullu vettä.. murh. Tarttis lähtee pikaseen Forssassa käymään, autoa huollattamaan ja hakee toinen koirista kotiin, on ollu siellä "lomalla" [:D]
 
Kyllä pystyy ja se on sinulla myös oikeus asiakkaana. Kuten myös lääkäriä voi vaihtaa.

Täällä sataa lunta ja räntää vuorotellen ja tuulee nii maa pirusti. mut +1 astetta o lämmintä kuitenkin jote lumi pysy maassa. Näin siis Iisalmessa.
 
Voi ei minto, ikäviä juttuja sullakin siellä [:(]. Yhdyn edellisiin; vaadi ihmessä uutta terkka ja vähintäänkin siis anna tosta lyylistä palautetta!!!
 
Munkin täytyy avautua; Vein tänän tuttuun tapaan Micon lapsiparkkiin, kun menin itse jumppaileen. Kysyn aina luonnollisestikin, että miten on mennyt, kun pojan sieltä pois haen. Ja jälleen kerran, hoitajat vastasivat, että kaikki oli menny oikein hyvin ja mico oli ollut tosi kiltisti, kuten aina. Katoin ja silloin, että mikä micolla on poskessa, mutta ajattelin ipanan vaan huitasseen jollain lelulla tms, kun eivät hoitajatkaan mitään sanoneet. Noh, kun pääsin kotiin ja aloin katsomaan poikaa tarkemmin niin SEN POSKESSA OLI AIVAN ILMISELVÄT PURUJÄLJET ja SAMOIN NENÄN VARRESTA, SILMÄN ALTAA LÄHTEE KUNNON RAAPIMISJÄLJET!!!!! Voi jumalauta, kuulkaa naiset, ku meikäläinen alko kiuhumaan ja välitön yhteydenotto Elixiaan. Noh, aikoivat sieltä selvittää mitä on tapahtunut ja palaavat asiaan viim. huomenna!!! EI VOI OLLA TOTTA!!!! Siis ihan takuulla mico on siellä itkeny, ku toi on tapahtunu ja nämä hoitsut eivät sitten uskaltaneet sanoa mitään!!!!! Aaaaargggghhh!!!!!![:@][:@][:@] Voi, kun olisin huomannut tämän jo siellä paikan päällä niin olisin antanut "hieman" palautetta. Siis toki inhimillistä, et tällasta sattuu, kun lapset leikkii, mutta hoitajien velvollisuus on katsoa perään ja vähintäänkin raportoida tapahtuneesta!!!! Just. Nyt pitää mennä keittään kaffeet, että verenpaine laskee [:D].
 
ps. täällä vuoroin paistaa ja tulee rakeita. Kirkkonummella siis. Hieno sateenkaari taivaalla [:)].
 
Takaisin
Top