Lokakuun löpinät

Meillä ollaan kans kipeitä. Päivällä oli jo 39,3 kuumettakin. Hyvin on saanu särkylääkkeellä laskettua sitä, ja melki yhtä eloisa tyttö on ollukki ku normaalisti. Ja räkä valuu ja pieni yskäkin. Toivottavasti ei enää huomenna nouse noin korkeelle!
 
Ja jee, opittiin kiipeileen..! Syöttötuolissa on takana sellanen poikkipuu, siihen kavuttiin eilen pariin otteeseen. Kun ei muutenkaan noi silmät saa olla selässä koko ajan. Kun kontattu on se reilu pari kuukautta jo ja sama ylösnousun kans. Ja osataan kävellä jo sillain et ite pitää vaan toisesta kädestä kiinni. Ens viikolla päästään ekaan hammaslääkäriinkin.
 
Kohtahan vaihtuu jo marraskuukin, ja lomaa jäljellä 3 viikkoo... Jaiks! Vähä jänskättää, tuntuu kun ois pidempäänkin ollu lomalla.
 
Jee, sunnuntaina on täällä lastentarvikekirppis, täytyy sinne nousta ajoissa huomisten halloween-bileiden jälkeen ja mennä osteleen kaapit täyteen nuttuja. Siä saa kyllä aina tosi halvalla pimeen hyvää tavaraa, ja kun viä on pelkästään lastentarvikkeita!
 
Meilläkin on räkätauti! Voihan RÄKÄ!
Kuumetta ei onneks mut nenä vuotaa kirkasta räkää ja yskää on.. Silti leikkii normisti ja syö hyvin eli ei siis syytä huoleen. Yöllä vaan kuulostaa niin kauheelta ku toinen heräilee vähän väliä yskimään. Makuulla ollessa varmaan pahin olo, samahan se on itellä jos on kipeänä. Annoin kans panadolia ku aattelin et jos päätä särkee tms.
Eli meiltä paranemisia kaikille pikkupotilaille!! <3

On harmaata ja masentavaa, silti jaksoin koiran kans käydä lenkillä ku jaoin ihmisten postilaatikoihin lappuja missä mainostetaan sitä mun adressia [;)] Mies kävi yhessä siwassa minne vein sen adressin ni siel oli jo kuulemma paljon allekirjotuksia!! Nyt vaan pidetään peukkuja et hanke toteutuis! Tapasin perjantaina pari alueen mammaa lapsineen ja hekin olivat tosi innoissaan et joku jaksaa innostua ja kirjottaa tollaseen kansalaisaloitteen! Mitä sitä ei tekisi lastensa puolesta ;)

Nyt aletaan kattoo leffaa, pikkupotilas viimein nukahti unilleen.
 
Moi kaikille!
 
Ja Mintolle onnea! Ihanaa lisää vauvoja, ittellä ihan mahdoton kuume, mutta ei kait enää, vanaha nainen [:D]
 
Täällä on kait ollut pikkuiset flunssaisia tänä syksynä. Niin meilläkin. Isot ovat tuoneet kaikki pöpöt koulusta kotiin ja ne ovat kiertäneet kaikki läpi. Mutta ei se ole Juhon menohaluja estelleet mitenkään, meillä on kävelty tuetta nyt parisen viikoa! Ja kiipeillään ja puuhataan yötäpäivää...
 
Että ihan vain mukavaa syksyä kaikille!
 
Olinpas tänään ahkera!! pesin uunin.... se oli todella likainen. Hinkkasin ja hankasin aikani niin vähän puhdistui. Ja mulla oli ahkera auttaa auttaa apulainen.
Koko ajan näpit uunin sisällä.
flunssa on toivottavsti paranemaan päin. Yskittää ja rohisee mut ei lämpöä tänäänkään.
Pikku neidillä oli tänään erittäin puhelias päivä. Välillä oli jo ihan sellanen olo et oleppas hetki hiljaa. höpöti höpöti vaan koko hereillä olo aika. Nukkuessaan sentään on hiljaa...

Mites muuten Elegian kilppari-arvot? Onko saatu kohilleen ja saitko jonkun lääkityksen siihen?

Minuannan pikkumies onkin aikaisin lähtenyt harppomaan!! Mahtaa olla mainion näköistä menoa[:D] Ja olikos se laurasen poitsu kanssa kun jo käveli?
 
Huomenia!

Meillä pieni räkäroope nukahti just ekoille päikkäreille, aikasin herättiin, kelloja ku siirrettiin...
Noh yö meni hyvin yhellä heräämisellä vaan, annoin maitoa ja pyyhin räkää. Mittasin ni oli 37,1, eiks se ollu niin et lapsilla on korkeempi ruumiinlämpo? Aamulla oli sit 36,8 eli ei onneks kuumetta ainakaan vielä.

Wow Minuannalla jo kävellään! Mä luulen et meilläki Nuutti alkaa pikkuhiljaa päästämään välillä käsiä irti. Ja Yama saa tulla meillekki uunia pesee ku noin on virtaa [;)] Mun pitäs pestä ikkunat mut myöhemmin sitte [:D]  Nii ja tosiaan mikäs Elegian vointi ja kuulumiset? voishan ne tosiaan ehkä käydä joulukuisissa lukasemassa , välillä käyn sinne kurkkimassa:)

Vauvan potkut tuntuu koko ajan selkeemmin, eilen alko rv17..justhan mä tein positiivisen testin?!?! [:)][:)]
 
Onpas täällä flunssaa jokaisella, no niin myös meillä! Mittarilla en ole saanut kuumeisia lukemia, vaikka Oliver on ihan selvästi lämpöinen. Nyt jo kaksi tukkoista yötä takana, mutta ihan hyvin on toistaiseksi selvitty. Toivottavasti lähtis pian pois, kun huomenna Ompulla alkaa perhepäivähoito ja mulla työt!!! Meillä on sellainen tapa orkesterissa, että jos oon maanantain pois niin pitää olla koko viikko pois.

Minuannalla siellä kans pieni tepastelija. [:D] Ensiaskeleet on videoitu meilläkin, mut täähän siis lattialla vaan istua jököttää, ja kun nostaa seisomaan niin alkaa kävellä ja päästää itse sitten käsistä irti. Että vähän valikoiden on kiinnostusta liikuntaan... [:D]

Kylläpä tuntuu aika menevän nopeasti, kohta huomataan että sä Minto ootkin jo synnyttämässä...!!? [:)] Niin ja ihailtavaa aktiivisuutta tuon adressin kerääminen!
 
Huomenta!

Kellojen siirto, mikä kamala keksintö!!!! Täällä herättiin uutta aikaa klo 6!!! huhuh.. Ja illalla minttu oli jo puol kuuden aikaan niin väsyny ni meinattiin, että nukkukoot pikkutirsat ja mennään sitten saunaan.. Eihän siitä mitään tullut! Ensin 1,5h unitaistelu, ja nukahti. Vartin nukuttua yritettiin herättää neitiä, niin eihän siitä mitään tullut niin vaihdettiin unipallerolle yöpuku vauhdissa päälle ja takaisin sänkyyn... Tyytyväisenä nukkui 19-04 ja sitten maitoa maistui.. Kuudelta mummo oli käynyt hakemassa pikku vauhtihirmun sängystä.. JA EIHÄN ME P****T VAnHEMMAT TAJUTTU, että vanhaa aikaa kello oli jo lähellä nukkumaanmeno aikaa..
Mites muilla kellojen siirto vaikutti rytmiin??

Täytyy hehkuttaa, mutta vanhemmat pääsee muuttamaan vajaan kuukauden päästä omaan uuteen kotiinsa, ja me saadaan IHAN OMA RAUHA!!!

Kaylies: Pidin justiin tupperit kotona, kavereiden kanssa funtsittiin pitkään, ja sitten päätettiin et pitää toimia.. Kamalia nuo sun naapurit.. Äitini on isännöitsijä ja kerroin hänelle; sanoi että lapsen itku on elämisen normaaleja ääniä, jotkut lapset itkee vaan enemmän syystä tai toisesta.. naapuri vois muuttaa jollei kestä ääniä, ei hän ainakaan antaisi mitään huomautuksia tai varoituksia moisesta syystä! Taitaa olla kyseessä lapsivihaaja??

Kamalasti ollut röhää ja räkätautia liikenteessä, tännekkin ajautunut; toivottavasti pois jo menossa.. (Mintulla vähä nenä vuotanut)

Minto: toi teidän terkkatäti ei kuullosta jotenkaan kovin luotettavalta..

Minttu on konttaillut jo vajaa 6kk etiäpäin, taaperokärryllä mennään tällähetkellä kovaa; mutta täytyy vielä olla vähän taustapiruna, koska tasapaino hiukan hukassa välillä.. Hampaita on 2 alhaalla ja 4 ylhäällä ja kuolaa tulee enemmän ja vielä enemmän :D

Kamalan paljon omaa-napaa tekstiä :S Mutta yritän kirjoitella ahkerammin, jotta muistaisin mitä piti kirjoittaa!

MUKAVAA JA VILKASTA SYKSYN JATKOA KAIKILLE, TUSKIN NUO MEIDÄN PIKKUISET RAUHALLISTA SYKSYÄ VIETTÄÄ?!?!!!!
 
Takaisin
Top