Lokakuun löpinät

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Yamacraw
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
meillä uppoo tällä hetkellä ruokaa ihan älytömästi. aamupuuro on alkanut kelpaamaan, sit syödään seuraavaks klo 11 iso kipallinen ja sitten iltapäivällä siinä klo 16 tienoilla uudestaan. Ja nyt täytyy saada ruokaa myös klo 18 ja heti reilun tunnin päästä uppoaa vielä iltapuurotkin. Ja joka välissä tissiä. Päivällä nuo ruoka määrät on suunnilleen sellanen iso "piltti"purkillinen ja päälle vielä jotain sormiruokaa kuten leipää, kurkkua yms. Ja maitoa ruokajuomana. Ja meillä menee kokkareetkin alas ilman ongelmia. Tänään syötiin makaronia ja muussasin niitä haarukalla. Muutama oli jäänyt kokonaiseksi mut sinne uppos.

nukkumaan meno edelleen vähän arpapelia, joko nukahtaa tai sitten ei. Mut nukkuu yön hyvin. Paitsi sitten iltayöstä itkeskelee aina välillä. Näkee varmaan pahaa unta...??[8D]

ja parhain lelu tällä hetkellä on koiran "pyhäpanta". Hyvännäköinen typykkä kun panta roikkuu kaulassa ja siinä on pätkä kettinkiä ja riehuu ympäri kämppää.

plääh mulla oli jotain muutakin mut unohdin...??

ai juu tein varoiks raskaustestin tänään ja negaa näytti. En silti ole yllättynyt mut halusin varmistaa kun oli sitä outoa lämpöilyä.
 
Heipä hei rakkaat kanssa sisaret [:)]

Aurinko paistaa ja tuulikin on täällä vähän laantunut.
Käytiin eilen Aavan korvakontrollissa, puhasta oli, mut mun toinen korva punotti ja kun tätä köhää on nyt ollu 1,5kk määräs antibiotit keuhkoputkentulehdukseen ja korvatippoja.. Sille apteekki reissulle sit uppos taas 25 euroo.. Miks ne lääkärit määrää niin saakutin kalliita lääkkeitä.. Ihan varmasti halvempiakin ois ollu... mur mur mur.

Vauva uinnista tuo likka tykää kun hullu polkupyörästä edelleen. Nyt isona hittinä on tuolilta veteen pudottautuminen [:)] Matkaa veden pintaan persauksella on varmaan joku 15 cm. En kerkee ees alta pois, ku likka haluis jo tulla veteen..

Tässä miettiny, et mitä sitä alkais tekeen, siis työn kannalta. Uudelleen koulutusta kuitenkin täytyy suorittaa, mutta mihin suuntaan. Ja jos oon työttömänä, niin saanko sitä lapsen kotihoidon tukea silti?? Miks en sais jos muksua kotona hoidan kuitenkin... Piti tänään lähteä kaupunkiin Kelalle ja työkkäriin käymään, mut taidan huilii kotosalla (jos tää paha pöpö menis pois). Ja mennä sit vaiks perjantaina tai jotai.

Serkku pyys maalaamaan kakkukuvaa tyttönsä synttäreille, aiheena Peikko tai Perhonen.. [:)] Josko maalais Röllin sydän Röllin ja laittas pari perhosta matkaan.. Sekin tarveis tehdä (kera kakun ja voiksukakun) lauantaiseks.. Noh, eiköhän tuo onnistu.

Nukkumisesta, mä ostin sellasen unipussin, ku likka potkii täkkinsä kokoajan pois ja sit on varpaat jäässä.. On muuten unikin parantunut, on lämmin.. Kiukku tosin tulee siitä, ku ei pääse aivan yhtä helposti seisomaan, kun ilman pussia.. Unille mennään klo 21 ja herätään aamulla klo 8.30 paikeilla. Päikkäreille aamupuuron jälkeen klo 10 ja niiltä herätään 11 pintaan. Sit iltapäivä päiksyille yhden aikoihin ja taas nukutaan puolisen tuntia-tunti. Neljän aikoihin mennään hetkeks maate. Illalla saatetaan uuvahtaa hetkeks päivällisen jälkeen. Monta lyhyttä päikkäriä ottaa tällä hetkellä. Välillä ottaa pitempiä unia, niin niitä on vähemmän.

Täällä opittiin eilen konttaamaan vähän matkaa, ennen vaan ryömitty. Ja toissa päivänä kekattiin, et miten nousta istumaan keskellä lattiaa. Ennen noustu seisomaan pöytää vasten ja siitä muksautettu pepulleen lattialle [:)] Hassu otus.

Syömisestä... Meillä menee niin kokkareet kuin sileetkin ruoat. Näkkäriä on kiva järsiä, eilen sai kurkun paloja, makaroonia saa välillä sormin mussuttaa.

Nyt vois sukeltaa hetkeks täkin alle takasin

edit.. täällä saa varmaan tehdä taas testin, ku ei ol menkat alkaneet edelleenkään.. Edellisestä testistä viikko ja se oli nega..
 
Mintulle nimppari onnittelut!T:Pinja the päivänsankari myös

MÄ EN HALUU ET ÄIPPÄLOMA LOPPUU JO TÄS KUUS!!!!NYYH....

Joo on helpottanu ongelma isännän kanssa. Silti ollaa viel joistain asioista erimieltä. Ja aina kun sen saa samaa mieltä ja ymmärtämään nii seuraavana päivänä se on unohtanu jo asian..eli pitäisi sille paperille laittoo kaikki näköjää. isomman tytön nukkumaan menossa ei oo mitää onglemaa. iltatoimet ja halit pusut ja sänkyyn. sinne se nukahtaa melko nopsaan iha ite. Oispa meijä neiti kaa noi helppoo.............


Mulla o älytön vauva kuume. ihan tajuton. mut ei vielä. en halua piikittämään taas. haluan saada tuota painoa pois jotta olis itelläkkii sitte helpompi olo. Pitäs vaa jaksaa enemmä liikkua. ruokailu o jo parempaan päin mutta se liikkuminen tahtoo vaa jäädä. mulla olisi stepperi,jumppapallo ja vatsalihaslaite sellanen jännä. mutta arvatkeepa oonko saanu niitä käytettyä. nii ja tasapainolauta (max 100kg jote ei kati siihe pääse vielä :( )

VOI luoja. serkkutyttö odottaa kaksosia ja laskettu aika o tammikuus mut sano että suattaa tulla kuukautta tai kahta ennenkin pellolle jo. Nyt o jo supisteluja sillä paljon ja aika vaikeeta ollu muutenkin. Sillä o kolme lasta ennestään JOTEN voi olla NOPEA synnytys. Jännää,. sitte siellä vasta onkin vipinää :)
 
Heippa vaan mammat!

Kirjoittelenpas pienen hiljaiselon jälkeen kuulumisia täältäkin. Me oltiin tuossa vko mökkeilemässä ja sen jälkeen vielä jokunen pvä yhteiseloa appivanhempien kanssa niin ei oikein ehtinyt kirjoitella. Kuulumisianne kyllä kävin lukemassa sen mitä ehdin.

Voi, miten ikävää Jossu88, että testi näyttikin sitten negaa [:(]. Itseasiassa mäkin tein tuossa kesän aikana predictorilla väärän plussan ja täytyy kyllä sanoa, että siitä se vauvakuume sitten heräsikin oikein kunnolla [:D]. On se vain inhottavaa, kun ehtii just innostua oikein uudesta tulokkaasta ja sitten käykin näin [:(]. Joten summasummarum, en / emme(?) ehkä suosittele tuota testia sen luotettavuuden takia, vaikkakin sillä reilu vuosi sitten ensimmäisen ihanan plussan teinkin [;)]. Elikäs: täällä ei ole tärpännyt vieläkään *hmph*, mutta eipäs ole kyllä vielä menkatkaan alkaneet *hmphhmph*. Mulla on varmaan kk päivät jo "juiminu" sillain inhottavasti alavatsaa ja nyt pari pvää oikein kunnolla. En oikein tiedä mitä nämä kivut ovat. Raskaana en siis tosiaan ole, joten veikkaisin, että voisivatkohan nämä olla nyt niitä oviskipuiluja?!? Aikaisemmin en ole tuntenut ovista mitenkään, joten te viisaammat, osaatteko ottaa kantaa?
 
Meidänkin mukulasta on tullut melkoinen hulivili. Ryömien mennään pitkin kämppää sellaista kyytiä, et oksat pois, mut kaikkein mieluisinta on nyt ollut ylös kiipeäminen. Suojakypärä on ollut enemmän kuin tarpeen!!!! Musta vähän tuntuu, että meillä saattaa jäädä koko konttausvaihe väliin, sillä kossi näyttää enemmänkin harjoittelevan jo kävelemistä... Nukkumaan meillä mennään n.klo20-21 ja herätään aamulla n.klo: 6-7. Aamuisin meinaa mammaa vähän väsyttää, kun ei millään malta mennä illalla ajoissa nukkumaan [8|]. Mut ihan hyvin siitä sitten virkkuu ja jaksaa päivän painaa taas [:)]. Meillä poika syö hyvin (=paljon) pienestä koostaan huolimatta, mutta ne kokkareruoat ei mene sellaisenaan, vaan oon muussanut ne sauvasekoittimella. Micon pienuudesta johtuen saimme ohjeen lisätä ruokaan nokare voita/öljyä. Tuntuu, että poika olisikin ehkä hieman saanut pyöreyttä... Sormiruokailua me ei olla kokeiltukaan kuin muutaman kerran. Täytyisi taas viritellä tuotakin. Hampaita minimiehellä on 2 alhaalla, söpöä [;)]...

Ai niin, ja voi minto, aivan superihania ultrakuulumisia!! kirjoittelehan vain lisää uudesta raskausdestasi. Mukava lukea ja "kanssaelää" [:)]. Voivoivoi, kun pääsisinkin pian liittymään "kerhoon"!!! Ja mukava muutenkin, kun niin moni tuntuu haaveilevan jo uudesta babysta. Toivotaan, että uusia plussaajia tulisi pian lisää! Haluatteko muuten minto tietää vauvan sukupuolen etukäteen? Vai tiedätteköhän jo?

Nyt täytyy alkaa heiluttelemaan imuria vielä, kun muksu nukkuu (Mico ei nimittäin oikein välitä tuosta mammam imuroinnista[:D]).

Ihanan aurinkoista syyspäivää kaikille!
 
 
Tulihan ne mullekin vihdoin ja viimein, nimittäin kuukautiset! Eikä ne olleet yhtään kivuliaat tai normaalia isommat vaikka monet on niin pelotelleet. Jotenkin mukavaa, että keho toimii taas normaalisti vaikkei uutta raskautta olekaan suunnitteilla. [:)]

Meillä ollaan kans kovia nukkumaan, kolmet päikkärit vetää Oliver päivässä, ja n. 9-10h yöunet muutamalla heräämisellä. Perhepedissä ollaan, joten sinne aina rinnalle nukutan. Helppoa (ja itsellekin rentouttavaa kun voin samalla lukea kirjoja tai opiskella nuotteja), mutta katsotaan kadunko asiaa myöhemmin... [;)]

Meillä vieläkin odotellaan ryömimis- ja konttaamistaitoja. Kävellyt tämä on jo 3kk:n ajan ja istuu hienosti, muu ei sitten kiinnostakaan. Epäilen että se johtuu lähinnä pojan omasta viitseliäisyydestä ja suuresta elopainosta! Mutta huolissani en ole, kaikki tapahtuu sitten kun on tapahtuakseen. [:)]

Nyt on omenapiirakat saatu pois uunista ja eikun ruuanlaittoon! Ja tämä oli mun tapauksessa ehdottomasti mainitsemisen arvoinen asia, koska en yleensä ikinä laita ruokaa... [:D] [:D] [:D]
 
Mainitsin miehelle että yhellä mun tutulla[;)] tehhään niin että vasta sitten kun vauva nukkuu niin sitten saa pelata niin pitkään kun haluaa.
Ja se lause tais mennä ihan sen aivoihin asti..eilen alko pelaamaan vasta kun saatiin yhdessä(!) poika nukkumaan!![:)]
Jihuuu,voi tätä mun sisäistä riemua.Täytyy tänään siis vähän kehua miestä[:D][;)]
 
Jee Hiawatha! [:D] [:D] Mä nyt kyllä jäin vähän miettimään, että oliko kyse civilizationista niinkun arvelin? [;)]

Mekin muuten nukutetaan yleensä Oliver yhessä silleen, että mies eka sitä kanniskelee illalla että alkaa rauhottumaan, ja sit mä hoidan loput. [:)] Nyt mäkin voin sanoo miehelleni, ettei me olla ainoita jotka niin tekee, vaan yks mun tuttavapariskunta tekee niin myös... [:D] (Tai no, tietäähän se sut jo mutta ois kiva alkaa järkkäämään sitä pariskuntatapaamista mistä oli joskus puhe?!)
 
Mani:voi olla iha mahollisesti niitä ovis kipuja. mulla ainakin vihloo jommalle kummalle puolelle kohdun viereen ja välillä sinnekkii niinä päivinä. Enne plussausta sillo vuos sitten oli jopa yks päivä sellanen tunne kuin olisi puukolla iskeny. välillä taas ei tunnu muuta ku turvotusta.
 
Hellou!!! 

Onko kukaan muu siirtynyt jo housuvaippoihin tai muutenki mitkä vaipat teil nyt on käytössä?!?
Nuutti on nyt niin vikkelä eikä pysy hetkeäkään paikoillaan niin oli pakko ostaa eilen liberon UP&GO 5-vaippoja, paljon helpompi sujauttaa päälle. Harmi vaan että ne on kalliimpia ja paketissa on vähemmän.. Oon vaan välillä ihan hilseessä ku tyyppi rimpuilee minkä ehtii! toinen on sit se pukeminen.. hohhoijaa... Nude ei voi sietää paidan laittamista yms.. Oi sitä aikaa ku anto lelun kouraan ja sai tehä rauhassa kaikkia toimenpiteitä. Onko muilla rimpuilijoita? Mä eilen lähin ettii yökkäreitä mitä meil ei oo tarpeeks ja päätin et ainoat mitä voi käyttää on sellaset mis on vetoketju alas asti, nopea ja helppo pukea!!! Sitä säästää kummasti iteltään hermoja kun valitsee käytännöllisiä vaatteita [;)] Sit toinen on se pottailu! Nuuttihan on jo heinäkuusta asti kakkaillut silloin tällöin pottaan, aina ku oon huomannu et olis alkamassa päkistää ni oon pistäny sen istuu ja tadaa vaippoja on säästyny! Vaan ei enää :O Kun ei se suostu istuu paikallaan!!! Menee sekunti ja sit taas pitäs kontata joka paikkaan. Eli pottailut on nyt meiltä jäissä tällä hetkellä. Myöskään pöntöllä ei viihdy.[:'(]
Muutenki ton ikäsen liikkuminen ja energia on uskomatonta! Paras on illalla ennen kylpyä ku annan olla yleensä alasti olkkarissa jonkun aikaa. Nuutti ihan riemastuu ja menee kirkuen karkuun ja hilluu ihan täysii :D aika liikkis! Ei ihme et uni maistuu!
Meillä kans ruokaa menee ihan kivoja määriä, ei niin paljon ihan ku Yamalla. Ja kakkaaki tulee sen kolme kertaa päivässä entisen yhen sijaan.

Että semmosia! Nyt pidetään Manille peukkuja et ne menkat sieltä tulis! Ja Kayliesille tsemppiä vauvakuumeeseen! Mä koitan olla lietsomatta sitä liikaa [;)]

Ai nii pakko kertoa et sain labrasta veriseulan tulokset! Ei kohonnutta riskiä eikä aihetta lisätutkimuksiin [:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)]
 
meillä oli pari paketti aikasemmin housuvaippoja. anto läpi jote jätettii pois. Nyt alkaa olla vauhti päällä mut silti sylissä kyllä saa tavan vaipan päälle. Mietin niitä housuvaippoja mut en oo viel raskinu ostaa.

Meillä oli äsken märkä veski. kävimme suihkussa ja pinja sai vannassa riehua. saimpaha päikkäreille ajoissa ku menee tyttö hetkeksi kummitätin luokse kahen pojan kanssa leikkimään 4 ja 2vuotiaat pojat. joten energiaa tarttee :P pojat kävi tääl aamulla nimppareilla jote oli jo sillo väsy.

Ite meen tupperia pitämään. Siellä o muksuilla viikonloppuna ollu enterorokko ja pahasti ollu suu täynnä kummallakkii muksulla rakkoja joten päätettii että ei altisteta pinjaa sille. no mahataati saatetaan saada tuolta tätin puolelta vaikka viimesesta oireisesta päivästä o sen miehellä ja pojalla jo neljättä päivää.mut ne kiertää eikä voi välttää mut eipähä iha heti ainakaa sais??

illalla kahtomaan autoo..autokaupasta käytii kattoo vähemmä ajettua mut oli ruoste paska auto nii ei oteta nii käydää kattoo sitte 100tuhatta enemmä ajetumpi yksityiseltä illalla. jos ton mun menopelin vaihtas farkkuun sedanista ku ei oo ku yks auto täl hetkel meillä
 
ainii en tänne kirjota tosta miehen tytöstä mutta tuli selvityksiä psykologilta. En epäile yhtää että o ongelmaa. synnytyksessä puolin ja toisin niin äidillä ku tytöllä ollu komplikaatiota ja nyt mieskin totesi että olit oikeassa ja olen oikeassa miten tulee myös komennot ja käskyt tehdä ku oli saanu ohjeet aamulla. ja mie olin ohjeistanu ihan samoin.

ELi en ole ihan korvat veessä ollu koulussa tunneilla.taikka päiväkodissa.
 
Meillä on ollu housuvaipat ja "tavalliset" käytössä pidemmän aikaa. Mie en taho jaksaa vääntää normi vaippaa ku Joona rimpuilee. Nyt ostin kokeeksi pamppersin vaippoja ne on paremman mallisia ku ennen! Ja minusta ne on edullisempia ku liberot.

Joona sai kitinällään aikaseksi kaksi yläetuhammasta [:)]
 
housuvaipat täälläkin käytössä kun ei neiti pysy niin kauaa selällään että ehtis saada tarraversion kiinni. Ja nyt ei olla käytetty kestovaippojakaan ku niiden imut ei enää riitä..[:(] täytyis ostaa bambufleeceä ja tehdä uusia imuja mut ei saa aikaiseks. eli liberon 4 mennään. Vaipan vaihto on välillä kyllä yhtä taistelua. Ja vaatteiden laitto vaikka nyt se kyllä sujuu yleisesti paremmin mitä pari kuukautta sitten.

Ja Miltsu oppi tänään työntämään pyörillä kulkevaa puulelua!!! otti sen lelukasasta ja lähti työntämään sitä hurjaa vauhtia ympäri kämppää!

Olin Me&i-kutsuilla. Ihania vaatteita. Ja niin helvetin kalliita. Mut silti oli pakko tilata. Onneks sen saa maksaa vast myöhemmin...[&:]

Ja huomenna mennään ravintolaan syömään!!! likkaporukalla plus mun mies[:D]. Mummo tulee hoitamaan miltsua meille kotiin. Saas nähdä kuin kauan mä jaksan olla... ainut mikä mua huolestuttaa on se että mä lupasin olla samalla kyydillä mun sinkkuystävän kanssa ja mitäs sit jos mulle tulee väsy ja tylsyys ja haluan kotiin...? se kumminkin hilluu ja bilettää tappiin asti.

vielä illan piristykseksi teille meidän koira...[:)]

 
Meillä täytyy liberolta olla 5 ja pampersilta o 4+ koot. Mie vaihan sylissä vaipan jos ei pysy paikoillaan.

Saas nähä mite käy ku tuli se aato vaihettua. tuliko paremmaks. o ainaki tilaa toisin ku edellisessä.
 
Huomenta [:)]

Aaro antaa vaihtaa vaipan,jos ollaan hoitoalustan päällä.(pesukoneenpäällä)
Mutta jos yritän jossain muualla esim.sängyssä,lattialla vaihtaa..niin ihan hirvee rimpuilu pois.Ihan tarravaippoja käytetään.

Just eilen Elegian kanssa tuli puheeksi tämä pukeminen,että mikä siinä on ku laps pistää hanttiin oikein kunnolla![:D][>:]
Meillä pukeminen on yleensä hankalaa,heiluu ja selkä kaarella koitetaan sujahtaa pois äidin sylistä.
Välillä laulan ja viihdytän siinä samalla,tai pyydän koiran siihen viereen niin sitten pukeminen onnistuu[;)]

Tänään pitäis tehdä pojalle taas iso satsi ruokaa pakkaseen.Sit pitäis mennä muutenkin kauppaan...muskarikin ois ohjelmassa.

Tuli eilen törsättyä vaatekutsuilla,mutta kaikki oli tarpeellista[;)][8|]
Talvihaalari,fleeshaalari,toppahanskat,kypärämyssy,talvihattu,jarrusukkahousut.


..nyt täytyykin mennä nukuttaa tuo pikku herra,alkaa kiukku olla sen kuullosta..palaillaan!

-iiihana kuva!!!

ainiin,lauranen:Joo juuri se peli![:@]
 
Kiva kuulla et muillaki rimpuillaan [:D][:D]
Mä en joo tajua kans et mikä siinä on et vaatteet on niin hankalia....puhumattakaan ULKOVAATTEISTA!! [:-] Hiki tulee ku pukee haalaria.

Ihana Miltsun kuva!!! <3

Kaylies minkä auton hommasitte? Mulla tulee pian muuten myyntiin mun farmari jos joku on kiinnostunut [;)] Fiat Stilo multi wagon, ajettu 98 000 ja vm on 2004. Tosi siisti ja kiva auto:D Mies alottaa marraskuussa uuden työn ja ottaa työsuhdeauton sieltä ni kolmella ei tehä mitään, se ottaa jonku farkun ni mulle jää sit miehen seat cordoba käyttöön. Saa nähä miten osaan kurvailla pikkuautolla. No ainaki kuluttaa vähemmän [;)]
 
AI NIIN TÄRKEIN UNOHTU ELI NUUTTI 9 KK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <3<3<3<3<3
 
Ford Mondeon 2001 tdi 2,0 115hv. En ole ikinä omistanu fordia nii katotaan vähä mite käy. Sinne män mun volvo nyyh, mut toisaalta jostai syystä ei oo yhtää ikävä vaikka oli hyvä hyvä auto.

Jee nuutti o jo isopikkumiäs :)

Mie onnittelen nyt kaikkia kaikesta onnittelemisen aiheesta. en aina jaksa muistaa kirjottaa sitä tänne erikseen joten teen näin yleisesti.


Meillä tänään "kynttilä" kutsut. Eli lady hotlipsistä tulee esittelijä tänne. noin 20 henkee pitäs varmaks tulla mut jos epävarmatkin tulee nii 30 henkee...ahasta tulee tässä 80neliön kämpässä mutta tunnelma tiivistää. harmittaa vaa ku en pinjaa kerkee viedä mummille missää välissä joten mummi tulee sitten tänne hoitaa. ainii kirjotinkoha mä jo tästä :P dementtia..

meillä heräiltiin yöllä 1-2h välein kitiseen ja annoin sitten tissiä ku neiti rassu nukahti autoon enne ku kerkesin puuroa syöttää ja nukku samantien yöunille. hieman o tööt olo ja rinnat hellänä.virallisesti neiti heräs tunti sitten eikä oo vieläkää suostunu syömää puuroa. jospa mä sen kohta saisin syömään.
 
mä oon nyt sit juossu eilisen päivän ja viime yön (sekä tätä aamua) viemässä ripuloivaa koiruutta pihalle.. yhet kakit korjanu kylppäristä.. eilen pessy mattoa..
Väsy on kova.. tarttis tehä ne kakutkin huomiseks.. no, ehkä tää tästä.. täytyy vaan pitää Ransua silmällä josko pitää lykätä kylppäriin ja alkaa pukee likkaa [:D]

Njoop.. Ketutus käyräkin on huipussaan. En ymmärrä mikä ongelma meidän kiinteistövälittäjällä on.. Maanantaina viimeistään piti tulla infoa siitä, että tuleeko tarjousta.. Ei kuulunut maanantaina, eikä tiistaina, soitin 2 kertaa ke ja sit se soitti takas, et ihan hilkulla on, hän ilmottaa 19-20 ku tietää enempi (siis samana iltana). Ei kuulunu mitään ke eikä eilen, yritin soittaa ja laitoin viestiä.. Eikä ol kuulunu vieläkään mitään.. Ärsyttää.. Tilanne katsausta vois kans kyl antaa.. Sillä jos tää saadaan myytyy, ni meil ois kiikaris yks kämppä Paimiosta.. Mut mitää ei uskalla tehdä ku ei tiedä.... ärrin murrin muks.

Jotta näillä evälillä tähän päivään..
Palaillaan
 
8KK mitat 9,6kg ja 73cm. Ja on täälläkin yhtä rimpuilua toi pukeminen, varsinkin ulkovaatteiden. Siinähän kämisee, koitan olla välittämättä siitä ja pukee vaan. Ja vaipat vaihdetaan hoitoalustalla (jalat tulee komeesti yli), mut pakko kun toi sontii joku 5krt päivässä ni pääsee pesulle samalla.
 
Pakko ny tulla kirjotteleen kun vituttaa niin törkeesti, hypätkää yli ellei halua lukee!! Blään, sorruin tänään vetään suklaata ja jädee, vaikka paino on ollu omassa normipainossa jo viikon (ei varmaan oo huomenna). Sisko on sairaalassa kun sillä on viissiin aivokalvontulehdus, ja oon ihanh saiaras huolesta. Ja vitun menkat alko. Yleensä en sorru aatteleen ja suunnitteleen mitään ennen kun oon varma jostain (sen verran taikauskonen ettei nuolasta ennen kun tipahtaa), enkä ees puhu kellekkä etukäteen mitään. Nyt olin jo varma et on tärpänny, menkat oli viikon myöhässä ja aamulla meinasin yrjötä. Ostin viimesillä rahoilla pari testiä (tili tulee ens viikolla ja kyrsii tää rahattomuuski), ja sit alko menkat. Onneks en sentäs ehtiny testejä tuhlaan. Ja olin jo onnessani kun ois ollu rv12 kun meen töihin, eli ei ois tarvinnu salailla ja mahdolliset pahoinvoinnit ois ehkä ohi, ja napero ois ehtiny tuleen ennen kun tulee itelle 30v täyteen, ja se ois syntyny kesän alussa ettei koko kesää tarvis olla valaana. Ja muutenkin innostuin jo aatteleen kaikkee, ny ärsyttää et sorruin sellaseen kun tuntuu kun ois keskenmeno tullu. Joo, ja tuntuu pieneltä joku suklaanmässääminen tossa, mut on jotenkin piste i:n päälle (ja siitä tuli viä huono olo ja maha sekasi kun ei oo pitkään aikaan syöny tollasta). Niin, ja yöheräilyt on jatkunu, 2krt yössä eikä rauhotu ennen kun maidolla, ja on tytöllä silmätulehduskin, ja varmaan joudutaan aukaseen kyynelkanava kun se silmä on vuotanu alusta asti (synnytyksessä jääny tukkoon tai jotain). Varmaan univelat pahentaa viä kaikkee. Ja ny kyrsii niin paljo et tännekin kirjotin, yleensä en ees täällä sano kaikkee odotuksiani ääneen, ettei joudu pettyyn ellei ne toteudukka, tai ettei kukaan tuttu tunnista tai jotain (ei siis todellakaan siitä etten haluis teille kertoo!! Toivottavasti ymmärsitte pointin). Blääh, olipas masentavaa tekstiä..! Sori!!
 
Koitetaas keksiä tähän loppuun  jotain piristävämpää....... Jee, jouluun enää 2,5kk!!!
 
Kivaa viikonloppua kaikille, toivottavasti se itelläkin tästä paranee!!
 
Takaisin
Top