Lokakuun löpinät

Heips! Täällä kans innokkaana odotan pääsyä salaiseen ryhmään, nyt tullut vaan vähemmän kirjoiteltua kun kauhea väsymys vaivaa edelleen ja koittanut kotia vaan siivota hiljalleen ja taaperon kanssa touhuta. Tällä hetkellä ei ees mitään oireita ole muuta kuin et kk ei näy :hilarious:

Turhauttavaa. Enkä dopplerilla löydä ääniä.. Toki massua löytyy aikalailla ja rv 9+5 nyt :bored:
 
Heips! Täällä kans innokkaana odotan pääsyä salaiseen ryhmään, nyt tullut vaan vähemmän kirjoiteltua kun kauhea väsymys vaivaa edelleen ja koittanut kotia vaan siivota hiljalleen ja taaperon kanssa touhuta. Tällä hetkellä ei ees mitään oireita ole muuta kuin et kk ei näy :hilarious:

Turhauttavaa. Enkä dopplerilla löydä ääniä.. Toki massua löytyy aikalailla ja rv 9+5 nyt :bored:

Ei huolta, mulla ekan kohdalla vielä rv17 neuvolassa oli sitä mieltä, että ei taida dopplerilla ees yrittää ääniä saada kuuluviin, vaikka ei todellakaan ollu ees massua edessä. Toki itse jo siinä vaiheessa sanoin, että jospa nyt kuitenkin kokeiltaisiin. o_O Mut mun ymmärtääkseni neuvolassa siis ei noilla varhaisilla viikoilla vielä yleensä edes kokeilla, just sen takia, että ei tuu turha huoli, kun voi olla että ei vielä kuulu,vaikka kaikki olisikin hyvin :)
 
Heippa,
Täällä yksi ensikertalainen. Kovasti tuli luettua raskaaksi 2020 sivuja kirjautumatta sisään. Nyt sitten uskaltauduin.. Ensimmäinen raskaus siis aluillaan, keskiviikon varhaisultran mukaan 6+5, vaikka oon ihan pihalla vielä kaikesta, esim näiden viikkojen laskemisesta raskausoireita on ja kovasti tekis jo mieli kertoa tästä mutta taidan vielä odotella pidemmälle. Ultran mukaan la 26.5 vaikka menkoista laskettuna 1.6
 
Tervetuloa mukaan.
Minäkin olen ahkeraati käynyt selailemassa aiempia kuukausikuulumis ketjuja jotta vähän oppii jo ketä siellä salaisessa ryhmässä jo on on sitten mukavampi hypätä joukkoon kun myöhemmin vasta pääsee mukaan.
Täällä on alkanut tunteet myllertää, musta on tullut yks mielensäpahoittaja, loukkaannun joka asiasta, rasittavaa
 
Tervetuloa mukaan milaliini! Noi viikot oppii nopeesti laskemaan ja ainahan voi ladata jonku appin, josta ne voi tarkistaa. Esim. toi vau.fi sovellus on hyvä :)
 
Heippa,
Täällä yksi ensikertalainen. Kovasti tuli luettua raskaaksi 2020 sivuja kirjautumatta sisään. Nyt sitten uskaltauduin.. Ensimmäinen raskaus siis aluillaan, keskiviikon varhaisultran mukaan 6+5, vaikka oon ihan pihalla vielä kaikesta, esim näiden viikkojen laskemisesta raskausoireita on ja kovasti tekis jo mieli kertoa tästä mutta taidan vielä odotella pidemmälle. Ultran mukaan la 26.5 vaikka menkoista laskettuna 1.6
Tervetuloa joukkoon!
Kantsii lataa se vau:n odotus appi. Sieltä löytyy paljon muutakin tietoa, kuin vain nuo raskausviikot
 
Kiitos! Joo itse asiassa mulla on se vau.fi appi, siinä tosin vielä menkkojen mukaan la. Tarkentuu ilmeisesti sitten siinä ekassa virallisessa ultrassa, siihen on nyt vielä kuukausi aikaa
 
Appit on käteviä kyllä! Monilla on tainnu olla / tulossa kohta ekat ultrat? Itsekin katsoin kalenterista et vielä 22 päivää :angry1
 
Tervetuloa uusille! :)

Täällä eka ultra menee lokakuun loppupuolelle ja viikon päästä täytyis verikokeissa poiketa. Ihana kyllä sitten, että saa taas vähän konkretiaa tähän asiaan!
 
Tervetuloa Milaliini!

Samaa mieltä vautsivau, niiiin toivon et neuvolassa olis ultraus tai sydänäänien kuunteluvehkeet. Mulle ei oo varattu sitä ekaa kunnallista ultraa vielä. Onko se se nt-ultra :wideyed: verikokeisiin tulee lienee neuvolasta lähete. Täällä yleensä aika hyvin saanut ajan varattua.
 
Eka kunnallinen Ultra on vk 11-13 nt ultra :happy: joissakin kunnissa on vissiin varhaisultra myös :shifty: ja toki lääketieteellisistä syistä varhaisultraa tehdään kunnallisella muutoinkin.

Miulle laittoivat lähetteet verikokeisiin ekan neuvola käynnin yhteydessä ja keskiviikkona pitäisikin niissä jo käydä. Sokerirasitus myös :hungover: kaikille se ei onneksi tule mutta itselle tämä nakki napsahti ekalla ja sit myös nytkin.. Onneksi ei se litku ole enää sitä Maito litkua vaan olevinaan limpparin makuista :hungry:
 
Salaiselle puolelle pääsi taas mukava joukko toukokuisia. Mun laskujen mukaan tällä puolella odottelee ainakin Millinkäinen, Milaliini, Sansuli ja M.Rosa.

Ois hauskaa kuulla teistä vielä lisää näissä yleisen puolen keskusteluissa kun odotellaan teitä joukkoon liittyväksi. :happy:

Onko täällä vielä muitakin?
 
Salaiselle puolelle pääsi taas mukava joukko toukokuisia. Mun laskujen mukaan tällä puolella odottelee ainakin Millinkäinen, Milaliini, Sansuli ja M.Rosa.

Ois hauskaa kuulla teistä vielä lisää näissä yleisen puolen keskusteluissa kun odotellaan teitä joukkoon liittyväksi. :happy:

Onko täällä vielä muitakin?

Ihana Kaakkuri kun jaksat täällä vielä huudella eloa, että muutkin pääsisi salaiselle puolelle mukaan jutuihin :cat: Viestejä kehiin!
 
Tänne pirkanmaalle tuli viime yönä pakkasta ja jo eilen illallaki oli tosi kylmän tuntusta.. tässähä täytyy kahtella torin ilmotuksia äitiystoppatakeista! Talvitakit kyllä hain esille mutta omani melkein vein takasi varastoon kun tuskin normaali toppatakki mahtuu! :D
Onko muilla jo talvitakit mielessä? Mitä muuten kuuluu?
 
Mulla on normi housut alkanu ahistamaan varsinkin iltapäivästä, joten pistinpä sitten tilaukseen ihan äitiyshousut... talvitakki mulla on sen verran reilu että jospa sitä ei tarvis uusia mutta saa nähä miten maha alkaa kasvamaan
 
Sama homma täällä, mietin talvivaatteita jo. Meillä on koira, joten tulee ulkoiltua paljon. Onko hyviä vinkkejä äitiysmallin goretex-housuista?? :grin
 
Mä meinasin käytettynä jonku mama toppatakin ostaa. Oli mulla joku soputeltta viime raskaudessakin, mut ei ollu hyvä, kaipaisin jotain hyvää leikkausta,kun se oli vaan semmonen säkki. Tajusin sit, että tarviin kai jotkut toppahousutkin, jos meinasin taaperon kanssa ulkoilla.
 
Talvitakkeja en ole vielä ajatellut, mutta hitsi vie, kiitos Candice, ne toppahousut pitäisi hommata! En aio jättää lumessa rumuamista pois, jos sitä nyt tulee. Pyllymäki pitää myös uudella omalla pihalla testata. :grin Ulkohousut eivät varmaan mahdu päälle, vaikka toppatakki saattaisi mahtuakin. Sikäli mikäli mahan kasvu on samankaltaista kuin esikoisessa.
 
Mulla kans alkanut perushousut ahdistaa, tekis mieli tilata legginssejä :hilarious: pitää kattoo. Tarviin kans ulkoiluvaatteet, meil kans koira :) en varmaan mahdo mahan kanssa talvitakkiini, se on tosi ihon myötäinen. Pitää ostaa joku monen sään joko reilumpi takki tai äitiystakki. Me varmaan kennään 2. kolmanneksella Lappiin, nin pitää olla ihan toppavehkeet.
 
Takaisin
Top