Lokakuun löpinät

Ostakeehan nopesti äitiystakkeja jos meinaatte käytettynä ostaa, menekki näyttää olevan aikamoinen. Mie ostin jo sekä syys/kevättakin jo vähän ennen plussausta ja äitiyshousuja käyttänyt jo kaksi päivää ennen testin tekoa :wink Eli aika kauan :hilarious:
 
Ostakeehan nopesti äitiystakkeja jos meinaatte käytettynä ostaa, menekki näyttää olevan aikamoinen. Mie ostin jo sekä syys/kevättakin jo vähän ennen plussausta ja äitiyshousuja käyttänyt jo kaksi päivää ennen testin tekoa :wink Eli aika kauan :hilarious:
Onko jotain vinkkiä mistä tällasia kannattaa etsiä? :grin
 
Voikohan olla että alkaa tuo muutaman viikon vaivannut ihan jäätävä väsymys pikkuhiljaa helpottamaan kun eilen ei meinannut uni tulla ja nytkään ei väsytä enää ihan koko aikaa niin kun yleensä. Toki rautalääkettä oon syöny nyt noin kuukauden että ehkä sekin vaikuttaa

Mulla kans oli helppoa herätä eikä niin oo uuvuttanut.

Ihmettelin kun aamulla ei ollut kiljuva nälkä, en herännyt yöllä vessaan, eikä ollut paha olo. Nyt iltapäivällä taas sudennälkä ja paha olo :shifty::rolleyes: nooo, eipä tarvii kiettiä onko hommat huonosti kun oireet jatkuu. Vähän jo iloitsin et paha olo väistyy, mut se tuleekin vaan illalla.
 
Täällä taas oltu pitkään poissa foorumilta. Ei vaan saa aikaseks ja päivät menee niin nopeesti. Samalla hitaasti näiden olojen kanssa. :woot: Onneks ehkä vähän alkais helpottamaan ja toivotaan että noi reseptillä saadut närästyslääkkeet auttais tähän järkyttävään poltteeseen.

Nyt viikot 10+2. Nt-ultra on noin puolentoista viikon päästä 28.päivä, jolloin viikkoja 11+6. Jännittää. Pari päivää sitten onneksi sain dopplerilla hetkeks sykkeet kuuluviin. :love017

Talvikampe keskusteluun sen verran, että itsellä onneks äitiystoppa löytyy, säästy vähän vahingossa tolta kuopuksen odotukselta kun oli laskettu huhtikuussa. Mutta mistä löydän oikeesti isoo kokoa toppahousut? :sad010 olis kiva päästä kunnolla talvella ulos pulkkaileen poikien kanssa. Keväälle muuten tarvii varmaan jonkunmoisen takin myös, oon aika lämminverinen niin toppa varmaan liikaa maalis/huhtikuussa. Noh, siihen onneks vielä aikaa :scratch
 
Täällä taas oltu pitkään poissa foorumilta. Ei vaan saa aikaseks ja päivät menee niin nopeesti. Samalla hitaasti näiden olojen kanssa. :woot: Onneks ehkä vähän alkais helpottamaan ja toivotaan että noi reseptillä saadut närästyslääkkeet auttais tähän järkyttävään poltteeseen.

Nyt viikot 10+2. Nt-ultra on noin puolentoista viikon päästä 28.päivä, jolloin viikkoja 11+6. Jännittää. Pari päivää sitten onneksi sain dopplerilla hetkeks sykkeet kuuluviin. :love017

Talvikampe keskusteluun sen verran, että itsellä onneks äitiystoppa löytyy, säästy vähän vahingossa tolta kuopuksen odotukselta kun oli laskettu huhtikuussa. Mutta mistä löydän oikeesti isoo kokoa toppahousut? :sad010 olis kiva päästä kunnolla talvella ulos pulkkaileen poikien kanssa. Keväälle muuten tarvii varmaan jonkunmoisen takin myös, oon aika lämminverinen niin toppa varmaan liikaa maalis/huhtikuussa. Noh, siihen onneks vielä aikaa :scratch
Meillä on Anna samat viikot ja samana päivänä ultrakin :grin
 
Ihana Kaakkuri, kun muistat meitä vielä tällä puolella olevia :Heartbigred
Vaikka minäkin ihan kohta liityn jo salaiseen seuraan :grin

Täällä on olo ollut niin huonona jo reilun viikon, että jäänyt puhelin sivuun. Esikoista odottaessa oli aivan hirveä ympärivuorokautinen pahoinvointi, joka kesti viikko tolkulla. Mutta näköjään tämä toinen pistää paremmaksi, kun pahoinvoinnin lisäksi on olo kuin rekan alle jääneellä. Kaikki energia menee taaperosta huolehtimiseen ja ohessa pitää edes jotain ruokaa pakottaa alas toivoen sen myös pysyvän siellä :depressed:
 
Tänään vasta liityin tänne foorumille, joten menee kyllä pit-kään, ennen kuin pääsen sinne salaiselle puolelle!

Oon ottanut raskauden niin rauhallisesti ja (omasta mielestäni) stressaamatta, minkä vuoksi heräilin tähän foorumihommaan vasta äskettäin. Ajattelin kuitenkin, että jatkossa varmaan tulee asioita, joista voi olla kiva keskustella samoja juttuja läpi käyvien kanssa, joten tässä sitä nyt sitten ootellaan... :)
 
Syysloma takana, jonka vuoksi kirjoittelukin jäänyt, nyt kotona ja ah omassa sängyssä, mikä ihana paikka ❤
Ensinmäinen neuvola takana, siellä ei mitään ihmeempää, ensiviikolla verikokeisiin ja sitten varailemaan nt-ultraa.
Verenpaineet oli kovin alhaiset, vaan niin ne on aina, voi kun sais salmiakkia vedellä paineiden nousuun, vanhimpien lasten kohdalla sitä ihan käskettiin neuvolasta syömään, näin ne ajat muuttuu. Viimeraskaudessa jouduttiin paineita kyllä kerran korjaamaan tipassa kun romahtivat ykskaks todella alas, toivottavasti sellaista ei nyt tule.
 
Niin ja tervetuloa Kivitasku
Olen täällä seuranasi myös vielä pitkään ennen salaiselle puolelle pääsyä, en minäkään ole täällä kauaa ollut
 
Syysloma takana, jonka vuoksi kirjoittelukin jäänyt, nyt kotona ja ah omassa sängyssä, mikä ihana paikka ❤
Ensinmäinen neuvola takana, siellä ei mitään ihmeempää, ensiviikolla verikokeisiin ja sitten varailemaan nt-ultraa.
Verenpaineet oli kovin alhaiset, vaan niin ne on aina, voi kun sais salmiakkia vedellä paineiden nousuun, vanhimpien lasten kohdalla sitä ihan käskettiin neuvolasta syömään, näin ne ajat muuttuu. Viimeraskaudessa jouduttiin paineita kyllä kerran korjaamaan tipassa kun romahtivat ykskaks todella alas, toivottavasti sellaista ei nyt tule.

Mulla on ollut myös eka neuvola. Olin ensikertalaisena innokkaasti perehtynyt asioihin :hilarious: joten kaikkiin varmaan vähän erikoisinkiin kysymyksiin vastaus oli että "en tiedä, pitää kysyä kollegalta/lääkäriltä". Yli-innokas ensisynnyttäjä. :grin Odotukset eivät olleet siis korkeat, ja niitä ei myöskään ylitetty...

Millaisia muiden neuvolakokemukset on olleet? Onko ollut mitään oikeaa oppia/tietoa josta olisi jäänyt sellainen olo että ohhoh, olipa hyvä että kävin?

Siksi lainasin viestiäsi myös Millinkäinen kun laukaisit mussa järjettömän salmiakinhimon. Se varmasti auttaisi myös mun oloihin nyt. Kuola vaan valuu ajatuksestakin. :hungry:
 
Muokattu viimeksi:
Kiva että vielä lisää on porukkaa tulossa salaiselle puolelle! Mulle muuten kävi niin noiden raskaussalmiakkien kanssa, että tilasin niitä Namituvasta, söin muutamia, ja nyt ne odottaa varastossa piilossa, koska ajatuskin syömisestä oksettaa :hungover::hilarious: hyvin kannatti ostella, onneks ne kestää :woot:
 
Pitihän sitä itsekin nyt ilmoittautua tänne, vaikken mikään foorumikirjoittelijatyyppi oikeastaan ole. Kävin lukemassa ensin keskusteluja ilman nimimerkkiä, mutta totesin, että ehkä se salainen ryhmä voisi olla kiva paikka jakaa ja kuulla muiden samassa tilanteessa olevien kanssa asioita. Varsinkin, jos tämä avoin puoli kohta hiljenee kokonaan.
Ensimmäinen tulossa, ja toistaiseksi en oikein usko vielä ollenkaan tähän raskauteen, kun se oli vielä tavallaan vahinkokin. Luulen, että meidän osalta ei lasta koskaan tulisikaan, jos sitä pitäisi suunnitella. Uutinen oli kyllä miehelle iloinen, ja olin jopa yllättynyt, miten hyvin hän sen otti. Ja itsekin huomaan, että ehkä alan olla jo valmis ajatukseen perheestä.
"Todisteena" raskaudesta on vain yksi halpistesti ja tosi vähäisiä oireita, joista suurin osa on nyt jo melkein kadonnut. Toki neuvolassa ja verikokeissa on jo käyty, mutta NT-ultraan on vielä hurjan pitkä aika (3.11.).
RV 11+5
 
Mä varmaan siirryn huhtikuisista tänne toukokuisiin, tänään NT-ultrassa ja kaikki hyvin, laskettu aika siirtyi toukokuun alkuun! Onkohan missään täällä arvuuteltu tuota nub-teoriaa? :grin
 
Tervetuloa ekatulossa ja Babyno1!

Nub-teoriaa oli vähän tuossa Vargynjan aloituksessa, mutta varsinaista listaa kuvineen ei kyllä (ainakaan vielä) ole. Voishan se olla hauska. :grin
 
Mä varmaan siirryn huhtikuisista tänne toukokuisiin, tänään NT-ultrassa ja kaikki hyvin, laskettu aika siirtyi toukokuun alkuun! Onkohan missään täällä arvuuteltu tuota nub-teoriaa? :grin

Tervetuloo! :) Nyt salaisella puolella alkanut arvuuttelu nubista, eli sinne vaan nopeeta mukkan höpöttelemään!

Tervetuloa muillekin uusille, hvin mahtuu joukkoon!
 
Takaisin
Top