Lokakuun löpinät

Kaakkuri

Kommentoinnin ninja
Toukokuiset 2021
Elokuiset 2024
Luon tänne tällaisen, kun täällä on vielä monta joiden toivon liittyvän seuraan salaisella puolella!

Tänne siis höpisemään 20 viestiä täyteen!
 
Kaakkuri, onks tää sun eka raskaus?

Tuun tänne pitämään sulle seuraa!

Ensimmäistä lasta yritetään, mutta tuntui neuvolaankin soittaessa hullulta kun sanoivat että toka raskaus. Ehdin viimeksi juuri näille päiville, mutta sitten meni kesken. Silloin ei kyllä testit tummuneetkaan kovin nopeasti verrattuna tähän, eli luottavaisemmin mielin!

Miten sulla? Onko eka raskaus, millä viikoilla, ootko ollut (mun lailla) testihullu?:grin
 
Kiva :happy:

Juu, ihan eka raskaus koskaan. Tänään 6+3. Noh, tein ekana plussa päivänä viis erilaista testiä kun en meinannut uskoa silmiäni :hilarious: sittemmin max yks/päivä kunnes digi näytti 3+. Oliko sullakin loppukuusta la?
 
Hiljaista on kyllä, itsellä ei vielä kuukausikaan foorumin jäsenenä täyty olikohan viikkoon. Hirveä hinku olisi sinne toiselle puolelle höpöttelemään :angelic:
 
Mä en aina ees kato, kummalle puolelle kirjottelen, mutta varmaan enemmän tonne toiselle puolelle, kun siellä käy keskustelut vilkkaana. Koetetaan rutistaa loputkin toukokuiset sinne, ketkä haluu!

:smiley-bounce016
 
Mä oon loppukuinen kyllä, se on yksi suuri motivaattori saada vielä monta lisää mukaan jos tulisi lisää pienemmillä viikoilla olevia (ja tietty muitakin)!

Uuniomena, vautsivau ja tyty, odotetaan teitä innolla salaiselle puolelle! :happy: Ilmiantakaa muutkin itsenne ja kertokaa itsestänne jotta pidetään riittävän kauan eloa täällä!
 
Mä oon loppukuinen kyllä, se on yksi suuri motivaattori saada vielä monta lisää mukaan jos tulisi lisää pienemmillä viikoilla olevia (ja tietty muitakin)!

Uuniomena, vautsivau ja tyty, odotetaan teitä innolla salaiselle puolelle! :happy: Ilmiantakaa muutkin itsenne ja kertokaa itsestänne jotta pidetään riittävän kauan eloa täällä!

Vaikka kaikki on toukokuisia niin silti on vielä kivempi jos joku menee ihan lähes samoilla päivillä, etenkin näin alussa kun ollaan.
 
Kiva :happy:

Juu, ihan eka raskaus koskaan. Tänään 6+3. Noh, tein ekana plussa päivänä viis erilaista testiä kun en meinannut uskoa silmiäni :hilarious: sittemmin max yks/päivä kunnes digi näytti 3+. Oliko sullakin loppukuusta la?

Kiva ajatus Kaakkurilta laskeutua tännekin rupattelemaan enemmän :happy::Heartred Itsekin kiepun toukokuun viimeisten joukossa, mutta vahvasti tuntuu siltä, että syntyy toukokuussa, jos raskaus on jatkuakseen. En saanut digiin 3+, kun oli rv 5+3. En oo sittemmin testannut sillä. Ehkä olisi kannattanut iltapisusta testata se, olisi ehkä tullut. No katsellaan kuinka tällä kertaa käy.
 
Joo! Anteeksi kun tänne juttelu jäänyt. Itsellä tänään 7+1 ja superpahoinvointi päivä. Mies just tekee ruokaa ja ajatuskin oksettaa. Toivon etsit kun alkaa syödä maistuis kuitenkin :grumpy:
 
En oo varmaa viikkoo ehtiny tänne. Mutta huomaan kyllä että on vähemmän viestejä täällä, että täytyykö sinne salaselle puolelle tulla jos tänne ei juuri kukaan kuulumisia laita xD oon ollu kahen vaiheilla sen salasen puolen kanssa, lähinnä ehdinkö sinne kirjoitella "vaadittua määrää" ja kuitenki kiva laittaa viestiä myös tänne julkisesti.

Täällä 9+3. Viikolla sain töissä sellaisen huonon olon ilman oksennusta pariin kertaan, meni onneksi ohi. Toisella kerralla ajattelin pitääkö ilmoittaa että keskeytän päivän mutta olo meni ohi ja olin päivän loppuun. Työpäivien jälkeen oon kyllä kotona ollu niin väsyny ettei muka mitään jaksaisi. Vapaa vkl menny kuitenkin hyvin, oikeestaa ilman kummempia oireita :)
Verikokeissa käyty ja ekaan ultraan varailen aikaa heti kun saan työvuorot (hiton vuorotyö).. ensi viikolla ei olekaan yhtään vapaata, siis 7 päivän putki! Päätin kyllä että jos ottaa koville pyydän neuvolasta sen muutaman päivän sairasloman, mutta jos siihen menee täytynee sitten ehkä kertoa esimiehelle... Noh, katsotaan mitä viikko tuo tullessaan.
Mitäs muille kuuluu?
 
Mirri, ei kai tommonen 7pv putkeen oo ees laillista? Ei mahda viikkolepo täyttyä :wideyed: Ite oon ihan kuollut, jos on 5 vuoroo putkeen, mut meillä on kyllä raskas osasto.

Mä kävin kahdesti työpäivän aikana oksentamassa tänään. Ihan kiva. Kerkes nälkä tulla, niin ei juuri ollu, mitä yrjötä. Olin myös luullu, että mun ripsari on vedenpitävä, mut tuli huomattua, et ei vissiin sit ookaan... :rolleyes:
 
Kivaa Mirri ja Sansuli jos tekin päättäisitte salaiselle puolelle tähdätä!
 
Jotenkin saamaton olo. eilen vaa makasin monta tuntia ja tänää sama.. tälle päivälle asiaan ehkä vaikuttaa se että eilen oltiin ystävien luona paljuilemassa useamman tunnin nin ehkä jos hieman nestevajausta :P

pitää huomenna soitella omalle diabeteshoitajalle ja kysellä sen mielipidettä asiaan pitäskö kuitenkin enne ekaa lääkäriä kävästä kysillä lenkki.... olot on nimittäin sellaset että ei riitä kyllä noi mun tabletit pitämään sokereita tasassa.
 
toisaalta iha jees että jäin työttömäksi niin ei tartte pelätä että töissä öklöis. edellisen aikaan kerkesin saamaan just sijaisuuden ja tkeee 2vk töitä ja siitä eteen päin olinkin kolmatta kuukautta saikulla pahan olon takia. nyt olispa kiva ajella töissä ja hyppiä oksentelee jos sellanen tulis ja rampata vartin välein tienposkessa kusella :P
 
Takaisin
Top