Lokakuun löpinät

Heissan,
Löysinhän minäkin vihdoin tänne, olen ollut vallan väärällä foorumilla ja se tuntuikin jotenkin kankealta, täällähän olen aijemminkin ollut, tuota salaista ryhmää kaipasin ja täältähän se löytyy, vaan kyllä sinne pääsyä nyt joutuu vielä odottelemaan.
Laskettu on 22.5 ja kuudes tulossa
 
Tervetuloa Millinkäinen! Eikun kirjoittelemaan, niin pääset mukaan vallan mainioon porukkaan. :) Aktiivisempi keskustelu taitaa olla jo salaisella puolella, mutta kuten tuossa jo aikaisemmin on ollut puhe, pitää yrittää ehkäistä se, että täällä joutuu monologia pitämään päästäkseen tuonne salaisten puolelle.
Miten alkuraskaus on mennyt?
 
Onpa kivaa kun täällä on vielä näin paljon porukkaa, tervetuloa pian salaiselle puolelle Kaylies, Ilma ja Millinkäinen!

Millaiset on olleet olot ja fiilikset tähän asti raskauden suhteet?
 
Väsymys ja vatsan turvotus on olleet suurimmat oireet ja nyt ykskaks alkanut jatkuva ällötys ja paha olo.
 
Mitenkäs tuo salainen ryhmä sulkeutuu? Siis ajallisesti, kun en oikein sitä tuolta ohjeista käsittänyt. Onko tässä vaiheessa enää edes mahdollista keritä mukaan vai meneekö se kiinni jossain vaiheessa?
 
taas mitään saamaton päivä. sen kerran ku on kaikki lapset poissa kotoa ja voisin tehdä vaikka mitä nii tuijotan netfixiä
 
ah että mä tykkään noista työkkärin sivuista ja niiden nettilomakkeista. sanonko mistä suosta ne on. oikeiden idioottien suunnittelemat. minun tilanteeseen ei käypäsiä vaihtoehtoja vaan tarjoaa kun yritän päättää määräaikaista työsuhdetta. huoh.
 
Mitenkäs tuo salainen ryhmä sulkeutuu? Siis ajallisesti, kun en oikein sitä tuolta ohjeista käsittänyt. Onko tässä vaiheessa enää edes mahdollista keritä mukaan vai meneekö se kiinni jossain vaiheessa?
"Jos täytät kriteerit ennen listan sulkeutumista voit päästä ryhmään puoli vuotta lasketun ajan jälkeen. Sen jälkeen ryhmä sulkeutuu eikä sinne oteta uusia jäseniä." Eli salainen ryhmä sulkeutuu uusilta puoli vuotta lasketun ajan jälkeen. Näin käsittäisin. Mutta pitää ottaa huomioon, että on oltava listalla ennen kuin salaiseen ryhmään hakee, ja SE menee kiinni toukokuun 2021 jälkeen. :) Eli hyvin on aikaa keritä mukaan!
 
Terveisiä sairaalasta!
Vietin 6 tuntia tiputuksessa rajun migreenin takia, johon heräsin kolmelta yöllä.
Huh huh, olipahan taas reissu. Nyt on joka käsi rei'itetty, kanyyliä, verikokeet yms.
Tää ja huominen saikkuu.
Että se siitä "raskaudessa migreenit yleensä rauhoittuu" :rolleyes:
 
Huh, tsemppiä Merelda! :wideyed: Kuulostaa pelottavalta, toivottavasti menee pian ohi :Heartred
 
Terveisiä sairaalasta!
Vietin 6 tuntia tiputuksessa rajun migreenin takia, johon heräsin kolmelta yöllä.
Huh huh, olipahan taas reissu. Nyt on joka käsi rei'itetty, kanyyliä, verikokeet yms.
Tää ja huominen saikkuu.
Että se siitä "raskaudessa migreenit yleensä rauhoittuu" :rolleyes:

Voi kauhee, kuulostaa kerrassaan kamalalta. Ihan niinku nää perusoireet ei olis riittävästi.
 
Ilma ja Elevine, kiitos. Juu, oli rankkaa ja kyllä tuntuu sille, että ihan hyvä on olla vielä tää päivä saikulla. Voimat on pois, enkä oo hirveesti jaksanut tehdä mitään.
Pahoinvointi on valtavaa vielä. Eilen söin hedelmiä ja join hedelmämehua. Tänään sain syötyä pienen puuron. Vatsalaukku ja kurkku on kipeä oksentamisesta. Selkä ja kyljet kipeät makaamisesta kovalla sairaalasängyllä.
 
Ilma ja Elevine, kiitos. Juu, oli rankkaa ja kyllä tuntuu sille, että ihan hyvä on olla vielä tää päivä saikulla. Voimat on pois, enkä oo hirveesti jaksanut tehdä mitään.
Pahoinvointi on valtavaa vielä. Eilen söin hedelmiä ja join hedelmämehua. Tänään sain syötyä pienen puuron. Vatsalaukku ja kurkku on kipeä oksentamisesta. Selkä ja kyljet kipeät makaamisesta kovalla sairaalasängyllä.

Voi harmin paikka, migreeni on ihan hirveä vaiva :sorry:
Hyvä et sä olet kuitenkin nyt kunnossa :Heartred
Ei muuta kun lepoa ja unta kaaliin sit kun olo antaa yhtään myöden. Tsemppiä :smiley-angelic003
 
Voi harmin paikka, migreeni on ihan hirveä vaiva :sorry:
Hyvä et sä olet kuitenkin nyt kunnossa :Heartred
Ei muuta kun lepoa ja unta kaaliin sit kun olo antaa yhtään myöden. Tsemppiä :smiley-angelic003
Juu, kiitos. Tänään taas oltu reippaana mutta raskauspahoinvoivana töissä. En kyllä muista, et edellisessä raskaudessani olisin ollut näin pahoinvoiva.
 
Miten muuten sinne salaiseen ryhmään pääsy menikään? Tosin mulla ei edes lähelläkään 20viestiä täällä:) Onko salainen ryhmä täällä netissä vai whatsuppissa?
Ööh taidan olla hiukan pihalla hahah
 
Miten muuten sinne salaiseen ryhmään pääsy menikään? Tosin mulla ei edes lähelläkään 20viestiä täällä:) Onko salainen ryhmä täällä netissä vai whatsuppissa?
Ööh taidan olla hiukan pihalla hahah
Kirjoitat 20 viestiä, jonka jälkeen pyydät adminiltä, et lisää sut salaiseen ryhmään. Lisäks tunnusten pitää olla 4 viikkoa vanhat. Tuolta löytyy ohjeet toisesta keskusteluketjusta.
 
Miten muuten sinne salaiseen ryhmään pääsy menikään? Tosin mulla ei edes lähelläkään 20viestiä täällä:) Onko salainen ryhmä täällä netissä vai whatsuppissa?
Ööh taidan olla hiukan pihalla hahah

Ja se salainen ryhmä on ihan täällä, tuonne Leikkinurkan päälle aukeaa uusi linkki :)
 
Takaisin
Top