Lokakuu, huh!
Täällä elämä on menny niin huisia vauhtia etten oo edes kartalla oikeen foorumin meiningeistä. Sillon tällön koitan muutaman keskustelun käydä lukemassa mutta harvoin ehtii kovin kauaa. Tänään tuli kiivettyä petiin JO tähän aikaan niin aattelin nyt lukemisen sijaan vähän päivittää omia kuulumisia.
Supistuksia TODELLAKIN on! Päivittäin, ja kipeitä. Joutuu vetään ihan oikeesti lepoon että helpottaa, ei siis auta minkään sortin yritykset oikasta sieltä mistä aita on matalin. Esimerkiks että koittais vaan istuskella tai röhnöttää sohvalla, tai että lepäis vaan ja miettis samalla että mitä kaikkee jäi tekemättä tai mitä tekis mieli just sillä hetkellä tehdä tai niin edelleen. On vedettävä rehellisesti elbaa, mutta onneks tällä keinolla (ja tietoisella rentoutumisella) supparit kyllä laantuu vielä ihan itellään.
Mutta kiirettä on siis silti pitäny. Oltiin vähä Espanjassa lomailemassa, oli vähän erilainen reissu kun esikolta mittailin tunti ennen kentälle lähtöö huimat 40 asteen kuumelukemat. Onneks oli pelkkää kuumetta ja meni parissa päivässä ohi. Stressitilat laukes ja huomasin pystyväni rentoutuun siellä ihan erilailla, supistusten tullessa menin huonoo omaatuntoo potematta päikkäreille! Nyt tää kohta pari viikkoo mitä on kotona oltu, on ollu siis just siks parempi kun oon koittanu jatkaa samaa linjaa edelleen.
Mies on kotona! Se vasta on ihanaa! Nyt on siis ihan lomalla, mutta laskeskeli tossa jotain ja sano menevänsä vielä jonkun julkisivutyömaan tekeen mutta jää sitten "isyyslomalle" pitään meistä huolta kun enhän mä kauaa enää esikon kans täällä kaksin pärjäiskään.. Kyllä mun kelpaa! ♡
Ja mun pieni neitokaiseni täytti viime perjantaina KAKSI vuotta! Mahdottoman iso tyttö! Lauantaina olis tarkotus juhlistaa tätä etappia, huomenna siis leipomuspäivä! Ja neiti kaks vee aloitti tänään äärettömän reippaana hoidon! Ei ollu kuulemma kertaakaan itkeny päivän aikana, ja nukkumaankin oli menny mukisematta muiden kanssa! Mä en kestä miten reipas tyttö mulla on! ♡♡♡♡
Ja raskausviikkoja on kertyny jo niin paljon etten pysy laskuissa mukana! Oisko siis 25+4 vissiin. Uskomatonta, käsittämätöntä, mutta niin mahtavinta! ♡
Ihanaa syksyä kaikille kanssamammoille! Pus!