Lokakuun lätinät ★

No nyt on vauvapyykkiä pesty urakalla! Ja joo, kuivuriin mä niitä sitten viskelinkin. Kaikki babyn sisävaatteet pesty ja lajiteltu lipastoon (paitsi sellaset blyyshit ym mitä ei voinu kuivuriin laittaa) ja tulin siihen tulokseen et meidän ei tarvii ostaa enää yhtäkään vaatetta! :) Eri asia on sit että malttaako olla ostamatta.... :wink Huomenna urakka jatkuu: haalaria, pipoo, tumppua, peittoo, lakanaa, harsoo..... Ja ylihuomenna on pakko pestä jo sitä tänhetken arkipyykkiäkin! :D
 
Ja koko päivän supistellu! Aika rennosti on tullu sit otettua, toi pyykkäys tossa olikin päivän ainoo touhu, sit vähä kokkailua (haudutteluruokaa eli ei hurjaa huinaamista siinäkään) ja esikon kanssa hyvällä omallatunnolla rauhallisia sisäleikkejä kun on neiti vähä flunssanen. Olo alkaa myöskin olla aikas tukala, maha on jotenki niin suuri, ja sit joutuu syömään parin tunnin välein ihan linnunannoksia kun ei yksinkertasesti jaksa..
 
Ajattelin laittaa kuivuriin vaatteita, harvakseltaan käytetään muuten. Jos tulee paljon pyykkiä, niin pakkokin laittaa rumpuun. Kesällä voisi ehkä virittää kuivaustelineet ulos, kun ei ole pahin siitepölykausi.
 
Käyttäisin ehkä kuivuria, jos olis, vaikka sanotaan, että niitä vaatteita on sitten aina rummutettava, jos sen kerran aloittaa (eivät pysy pehmeinä enää muuten). Lakanoiden ja pyyhkeiden takia oon harkinnu sen ostoa, ku sais etenkin tummista lakanoista sen pölyn pois sillä, mutta jäänyt sitten ostamatta. Meillä kyllä kuivaustilaa ihan kivasti.
 
Edellisessä raskaudessa oli suonenvetoja öisin enemmälti. Nyt meinas yks aamu tulla, mutta säpsähdin hereille ja onnistuin potkaisemaan jalan suoraksi ja pohkeen "venytysasentoon" viime hetkellä niin meniki ohi samantien ku meinas tullaki. Enpä oo ennen onnistunu.
 
Tulipahan sekin tehtyä ja yksi huoli pois alta: viimein sai kakaistua tuolle ukolle, että eiköhän pistetä kamat erilleen. Aika hyvin asian otti, vaikka odotin kauheeta draamaa hänet tuntien ... :)

Nyt koittaa nukkua, mahassa semmoset pileet menossa että tulee kohta varmaan läpi. Saiskohan raajasta kiinni, kun painelee mahaa aina pidemmän aikaa niin että näkyy selvästi mihin kohtaan käsi/jalka aina liukuu ? :p
 
Minä kävin tänään neuvolassa ottamassa sen piikin. Tökkäsivät tohon reisilihakseen. Pieni nipistys mut ei paha :) Ainut vaan että se mömmö on niin jämäkkää että se pitää "ruiskuttaa" hitaasti ni kestää vähä kauemmin se itse rokottaminen ku normisti rokottaessa. Ihan vaan tiedoks iitallekin niin ei tule sitten yllätyksenä :) Mutta ei tosiaan ollu paha :)

Ja nyt iski sitten hikka. Tuntuu aika hassulta :D En ois osannu ite yhistää tuntemuksia hikkaan, mutta kysyin neuvolassa :)

exteri0r
Ei muuta kuin jaksamisia! Toivottavasti tuleva iskä haluaa silti olla vauvan kanssa tekemisissä :)
 
Tsemppiä exteri0r! Välillä on kyllä varmaan helpompaa olla yksin kuin hankalassa suhteessa! Toivottavasti saatte asiat sovittua niin et isi haluaa kuitenkin olla lapsen elämässä mukana!
 
Exteri0r - Halaukset täältä. Kyllä te pienen kanssa pärjäätte kaksinkin. Jo se, että pystyit asian nostamaan esille osoittaa, että sinussa on voimaa! Ja saa varmaan sen ukkelinkin kasvamaan ihmisenä.
 
Kiitos tsempeistä. :---)
Toivottavasti saa. Jospa hän rauhottuisi hieman kaljojen kanssa ja löytäisi jonkun mukavan typykän.

Tosi saamaton olo, vaikka tänään imuroinut, mattoja tamppasi ja parit tiskitkin tehnyt. Pyykkiä tekis mieli pestä, mutta ääääh tuo pesukone hajalla :sad001
 
Reilu viikko vielä kun saadaan asunnon avaimet..tuntuu ikuisuudelta! Että odottavan aika osaakin olla pitkä. Rupee ahistaa etten saa kaikkea valmiiksi ja tehtyä ennen neidon saapumista.. noh, jos sinne 37+ päästään minne esikoltakin niin onhan tässä onneksi vielä se 9 viikkoa...toivottavasti!
 
Jeeee... eilen se viimein alkoi rakentua... kate takapihalle, jota olen hartaasti odottanut kaks kesää. :D huomenna sen pitäisi jo olla viimeistä silausta vaille valmis. :) ihanaa..

Menin sit tänään käymään kaverilla kylässä... ei ollu yhtään hyvä ajatus. Mukaan tarttui taas muutama vaate. Oli niin suloisia etten voinu vastustaa. :grin piti vissiin yrittää rajoittaa ostamista, mut ei näytä onnistuvan.

Jos ihmiselle alkaa sattua jotain, niin miksi kaiken pitää tulla aina kerralla? Tuntuu, et nyt pienikin ilo on tervetullutta. Läheisitä liian moni on huonossa kunnossa. :oops:
 
Ääääh tätä oloa kun vähän siivoaa ja touhuaa niin hengästyttää kun huonokuntosempaakin :/ ilmeisesti syke taas jo levossakin enemmän niin ei tartte kun ottaa reippaampi askel niin johan tykyttää. Esikolta oli tässä vaiheessa leposyke jo jotain yli 90..nyt viimeksi kun mittasin niin tais olla 85 paikkeilla..
 
Voe elämä tätä naaman kukkimista ... olisipa tammikuu ja vauva sylissä niin loppuisi tämä näppylöiden viljely naamassa :confused:
 
Ei se taida loppua se kukkiminen siihen. Kyllä sitä on varmaan edessä vuoden päivät.. mulla on ainaki ollu imetyksenki ajan iho tosi huono.
 
Mulla alkuun naama oli ihan ok, mut tässä välillä se meni hetkeksi huonompaan. Nyt taas näyttää paremmalle. En tiiä mikä ihme tota risoo. Meikkiäkään en ole jaksanut usein laittaa, ku kotona tulee oltua niin paljon. Eipä mua täällä kukaan nää.. :grin
 
Täällä ei ole naaman kukkimisongelmaa vaan päin vastoin. Iho on naamasta ihan rutikuiva ja kireä, ulkona pahenee entisestään. Välillä iho lehahtaa ihan punaisen laikukkaaksi ja kirvelee ja hilseilee. :sad001

On tätä ollut ennenkin kun ilmat kylmenee, mutta ei näin pahana vielä ennen. Ja nythän ei vielä ole edes kunnon pakkaset tulleet. En tiedä mitä tuohon laittaisi, kun mikään ei tunnu kosteuttavan tarpeeksi.
 
Onneksi ei mulla naamassa tollei, mut alkanut atopia nostamaan taas ihottumaa pakkasten tultua. Aika pitkään pysynyt poissa, ku syön kalanmaksa kapseleita ja hain kunnon rasvat. Naamaan kysyin kosmetologilta rasvat ja ainakin vielä auttanut. :)
 
Takaisin
Top